Beste Guitarmaistro1quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Morgen slik ik mn laatste pil. Ik had toen ik begon matige, milde acne, niet echt erg. Heb de twee maanden 20 mg geslikt, toen 3 maanden 30, toen 2 maanden 20 en nu 1 maand 10. Ik had na ongeveer al 1 a 2 maanden totaal geen last meer van meeeters of puistjes. Ik weet amper meer hoe die dingen eruit zienAlleen last gehad van droge lippen en een beetje droge huid tijdens de kuur. Ik denk wel dat het weg blijft, zoals Annelief al zei, een lichte dosis helpt vaak al genoeg voor hele milde acne.
Ik ben een dankbetuig verschuldigt aan Roa! Bij deze!!
Merk ook idd dat ik behoorlijk suf ben afentoe. Misschien hebben o.a. de depressie bijwerkingen daarmee te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je trouwens van Roaccutane moe worden?
Sinds dinsdag ben ik echt de halve ochtend moe tot een uur of 10, Dan begin ik pas echt wakker te worden..
Hier had ik eerder geen last van
heb ik ook hoor, normaal kon ik opzich wel uit mijn bed komen 's ochtends, en sinds ik ROA slik gaat dit zooooo moeilijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je trouwens van Roaccutane moe worden?
Sinds dinsdag ben ik echt de halve ochtend moe tot een uur of 10, Dan begin ik pas echt wakker te worden..
Hier had ik eerder geen last van
Guitairmaistro1!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:52 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
@ Annelief
Een lage dosis wordt meestal wel wat sneller gegeven. Dus je maakt een goede kans. Als je trouwens zegt dat je er erg mee zit ( een beetje overdrijven kan geen kwaad) heb je al helemaal een goede kans. Daarnaast moet je het net zo lief vragen als dat je hier schrijft
Komt goed!
Je hebt gelijk dat als je zegt dat meiden er meer last van hebben als jongens. Jongens zijn vaak zwaarder, sterker en hebben lichamelijk meer weerstand. Ik ken een meisje wat het spul gebruikte en al goed beroerd werd met 30 mg. Ik merkte er amper wat van, behalve dat ik geen enkel puistje meer kreeg. Nu was zij iets van 60 kilo en ik ben bijna 85 kilo omdat ik veel aan krachttraining doe. Dat bouwt ook veel weerstand op. 1 pil per 3 dagen, ( dus 3 mg per dag ) is wel heeeel erg weinig. Ik kan me slecht voorstellen dat dat al helpt eerlijk gezegd. Met 10 mg kun je denk ik gewoon in de zon. Ik zou niet overdreven veel in de zon gaan zitten, maar even kan wel. Je wordt trouwens een stuk sneller bruin omdat je huid een stuk dunner is. Je hoeft dus ook minder lang in de zon te zitten. Zodra je dosis verhoogt wordt, zou ik wel oppassen. Je ziet trouwens snel genoeg of je huid ertegen kan of niet. Met 10 mg zou het moeten lukken. Veel succes! Het gaat je heus wel lukkenDikke knuffel terug.
Ohja, ik ben een jongen
P.S.: Laat je goed informeren over zwangerschap&roaccutane. Omdat je een meisje bent letten ze hier heel streng op. Roaccutane is namelijk erg schadelijk voor het ongeboren kindje. Als je dus seksueel actief bent, let op je voorbehoedsmiddelen!!
Dat lijkt mij dus ook zeer vervelend! Ik zelf verbrand gemiddeld één keer per jaar een beetje. Bij de eerste zon na een volle dag met me kneiter in de zon. Insmeren doe ik nooit (Ja, ik weet het, niet verstandig!) ik smeer me alleen ik als we op vakantie gaan in het voorjaar of najaar.quote:Op zondag 3 april 2005 09:07 schreef Dingz0r het volgende:
Ik heb erg veel last van de zon, ik smeer factor 60 en nog verbrand ik veel meer dan vroeger! En dat in deze lentezon. Dus ik zou iedereen die ook wel vaker snel verbrand aanraden de kuur pas na de zomer te beginnen!!
Hoi Subsense,quote:Op zondag 3 april 2005 09:30 schreef subsense het volgende:
Ik hoop dat bij een lage dosis ik gewoon in de zon kan. Uiteraard wel met factor 20 ofzo.
Op een een Roaccutane Diary van iemand heb ik gelezen dat zij sneller bruin wordt en langer bruin bleef tijdens haar kuur. Heeft iemand daar ervaring mee?![]()
Same here, (vrijwel) volledig glad. Maar wel rood. Sudocreme wil aardig werken in dit geval.quote:Op maandag 4 april 2005 11:39 schreef Belgium26 het volgende:
Ok, vandaag dus 10 dagen bezig aan mijn tweede kuur (2x10mg/dag) en mijn voorhoofd ziet er zeker niet beter uit dan tevoren....
Dadelijk naar de huisarts voor mijn bloed te laten onderzoeken.
Es horen wat hij zegt...
En die rode vlekken op mijn voorhoofd van ex-puistjes, die blijven er maar zitten, maandenlang al... pfff
Maak je geen zorgen, Ik ben nog maar weinig mensen tegengekomen met "slechte" leverwaardes. Of heb je een historie......?quote:Op maandag 4 april 2005 19:14 schreef Gelderland het volgende:
Morgen ga ik bloedprikken, ow ow, wat ben ik bang dat ik niet door mag ivm te hoge leverwaarden ofsow![]()
(weer week in spanning wachten
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |