yeps zag het op het nieuws...maar het is nog niet verboden hoor, dusja..iedereen kan nu nog ff inslaanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:32 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Hebben jullie het gelezen?? Dokteronline willen ze verbieden!! Ben ik ff blij dat ik net klaar ben!!
ik weet heel goed wat je bedoelt, heb het zelf mee gemaakt. Hoe oud ben je nu ? Ik heb ongeveer 3 jaar (van 16 tot 19) er enorm veel last van gehad. Nu ben ik 21 (word 22 id zomer) en doe nu wel een 2de kuur roa, maar dat is eerder omdat er soms eens puistjes terug kwamen en om ze definitief weg te krijgen. Maar na mijn 1ste kuur roa (nu zo'n 2,5 jaar geleden beeindigd) was ik echt zo tevreden ! Eindelijk geen massa puisten meer, en eindelijk kon ik zoals jij het zegt, zelf eens ahhter meisjes gaan zitten (niet dat ik nu al zo'n held daar in ben maar tochquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:44 schreef Gelderland het volgende:
En ook ik hoop echt op een schone huid zodat ik een keer met zelfvertrouwen kan leven en bijvoorbeeld ook achter de meiden aan kan gaan (hehe) of een keer lekker kan dansen in een discotheek zonder steeds de andere kant op te kijken voor al dat felle licht (want zo is het wél bij mij)..... Zeker met dit weer veel zon is het echt een ramp om buiten te staan in de pauze bijvoorbeeld, dat vermijdt ik dan ook...(bedenk ik smoes om binnen te blijven)
13 maanden?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:17 schreef Gelderland het volgende:
ik zie ook zeker wél verbetering hoor, veel gladdere huid, alleen krijg er nog steeds nieuwe (dikke) puisten bij en heb véél rode vlekjes (dus geen puisten) wat er ook niet uitziet (waar de huid af is laat maar zeggen)
ik ben nu btw. 13 maanden bezigmaargoed, nog steeds niet clean waar ik wél op gehoopt had (slik 60 MG p/d)
hmmm, je bent niet veel zwaarder dan mij. Ik weeg 77 Kgquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef Gelderland het volgende:
ik ben 1.90 en weeg 80 KG (ongeveer)...
ik slik zelf geen roa hoor en misschien heb ik er helemaal geen verstand van maar de zon hielp bij mij altijd erg goed tegen puistjes. zeker nu de zon schijnt vind ik het helemaal relaxtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:44 schreef Gelderland het volgende:
Zeker met dit weer veel zon is het echt een ramp om buiten te staan in de pauze bijvoorbeeld, dat vermijdt ik dan ook...(bedenk ik smoes om binnen te blijven)
Naja, gefeliciteerd... Eerst maar ns kijken hoe dit uitpakt (de benzyl dus). Puistjes gaan wel weg, maar rode plekken blijven, sterker nog, die zijn erger geworden. Geen gezicht dus. Naja, vanaaf maar even wat sudocreme erop, dat helpt redelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:43 schreef Blinker het volgende:
Oh dan heb je geluk. Ik moest eerst veel meer middeltjes afwerken voordat ik Roa kreeg
Maar gefeliciteerd dan maar
Ben ook 17, zowat uitgegroeid ook, hehe.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:11 schreef Gelderland het volgende:
het gaat wél een beetje om de leeftijd, want je moet wel uitgegroeid zijn als je dit middel neemt....omdat het ook invloed heeft op je botten geloof ik...maar ik ben begonnen toen ik 17 was (maar 4 maanden later was ik 18) maar was al uitgegroeid dusja
Bij mij had het snel effect op een paar grote puisten die ik had. Maar snel daarna kreeg ik een uitbraak van allemaal kleine puistjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben gister begonnen, En het is net als of er al vooruitgang valt te zien.
Mijn rechter wang ziet er nu een stuk beter uit
En ik heb ook altijd een dikke grote meeeter naast me neus gehad en die zie je nu ook bijna niet meer![]()
En me schouders zien ook al beter uit![]()
Maarja de weg is noglang...
Hopenlijk blijft het zo doorgaan
Zoals tong_poh zegt. In het begin werkt het behoorlijk goed op de grotere puisten, maar wacht maar totdat je een aantal weken bezig bent (3 of 4 bij mij), dan krijg je opeens een uitbraak van allemaal kleinere puistjes, word je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:29 schreef Max-Westerman het volgende:
En ik heb ook altijd een dikke grote meeeter naast me neus gehad en die zie je nu ook bijna niet meer![]()
dat noemen ze ook wel het Placebo effect....(psychisch)....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:29 schreef Max-Westerman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |