Hebbie wat tegen me..?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
Wie wil het even doen?
je ging toch slapen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
Wie wil het even doen?
Dit is m'n broer, die is nooit te beroerd om te helpen...quote:
oki,laten we niet teveel herrie voor hem maken....quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit is m'n broer, die is nooit te beroerd om te helpen...
Goed plan, hij is nogal agressief...quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:40 schreef woediewokkie het volgende:
oki,laten we niet teveel herrie voor hem maken....
`quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik weet niet waar je woont...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goed plan, hij is nogal agressief...
Met wie? M'n broer?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
`
Als jij met naar Capelle aan den IJssel komt geef ik je een kans Puber
Hoeveel van die Henk.Jansen's wonen er daar?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
`
Als jij met naar Capelle aan den IJssel komt geef ik je een kans Puber
henk.jansen is wel onder de indruk volgens mijquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:46 schreef woediewokkie het volgende:
nee,maar dan weet je het......
Ok je pakt me op een typfoutquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:43 schreef kastanova het volgende:
Met wie? M'n broer?
Pistolen Paultje heeft het niet overleefdquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:47 schreef Insomaniac het volgende:
Misschien kan zoalshetis je wel wat tips geven, Kasta. Hij heeft connecties.
Dat komt er nu van als je met zoalshetis fokt, weetje. Zelfs PistolenPaultje kan het niet navertellen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pistolen Paultje heeft het niet overleefd.
Je gaat steeds meer op een Marokkaantje lijkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoeveel van die Henk.Jansen's wonen er daar?![]()
![]()
Hoeveel inwoners heeft Capelle aan den IJssel eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:49 schreef henk.jansen het volgende:
Ok je pakt me op een typfout
Kijk maar wie je stuurt, dit is toch zinloos gezwets want je bent beter achter je toetsenbord als wanneer ik je zou treffen in Capelle aan den IJssel.
Je gaat steeds meer lijken op BHFH
Doeiii tot in Capelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |