plaatkes;quote:Laserpod
Een geschikt product voor op een feestje of voor de gezelligheid als er iemand langs komt. Door middel van lichtstralen komt de ruimte waarin je zit volledig tot leven. Dat is weer eens wat anders dan alleen die spotjes die het gezellig moeten maken! De laserpod creëert gezelligheid!
De Laserpod is zo gemaakt dat het zachte stralen afgeeft en de ruimte met een subtiele warme sfeer vult. Gebaseerd op de nieuwste laser- en LED technologie is dit product ideaal om je kamer of houseparty net even tot iets speciaals te maken. The finishing touch zullen we maar zeggen.
Het is niet moeilijk om de Laserpod aan te zetten. Inpluggen in het stopcontact en je hebt direct sfeer in huis. Simpeler kan het niet!
In de doos zitten:
* Aluminium Laserpod Projector Lamp Unit
* Grote Electroplated Diffuser Kap
* Kleine Electroplated Diffuser Kap
* Glazen Refractor Lens
* Adapter
* Laserpod Book of Light
* Handleiding
Geldt alleen voor toegangskaartjes.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:00 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Volgens mij mag je van de policy iets niet boven de prijs verkopen en dat doe je hier toch duidelijk..
Humz ja dan kunnen we alles wel handel gaan noemen...... Tis niet dat hij 5 pallets heeft staan.....quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
Handel is ook niet toegestaan en aangezien dit als een soort "handel" gezien kan worden..
Dan koop ik de andere ! 35+35 = 70quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Da's niet duur, twee stuks voor 70 euro
Voor 35 wil ik er wel één hebben (inclusief verzenden natuurlijk).
Of dacht je even lekker winst te maken
Volgens mij mag je van de policy iets niet boven de prijs verkopen en dat doe je hier toch duidelijk..
In de OP staat 70 euro incl. de stuk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:45 schreef Snoop_Dogg het volgende:
[..]
Dan koop ik de andere ! 35+35 = 70
iedereen blij![]()
loon al binnen, ofzo? voor 65 incl stuur ik hem op jongens!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja mss kom ik 'm wel halen voor 55 euro, even mn loon afwachten
als TS akkoord gaat natuurlijk
ja ik heb 't hoor, kan woensdag of donderdag langs komen, waar ergens kan ik 't ophalen? woon je toevallig in de buurt van het station?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:42 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
loon al binnen, ofzo? voor 65 incl stuur ik hem op jongens!![]()
primaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:
laten we 4 uur doen ?!? kijk ik later nog even welke trein dat precies is.... ik kom vanuit utrecht namelijk...
hehe sta jij dan op het goede perronquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:47 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
primaals je de trein van 14:23 pakt ben je er om 4 over 4
aan een grote witte doos met laserpod eropquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
hehe sta jij dan op het goede perronen "waar kan ik je aan herkennen"
ik pak die intercity wel, ben ik 15:34 in Enschede....quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:38 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
aan een grote witte doos met laserpod erop(nee, zwartige jas, blond haar...)
ik sta bij de telefooncelletjes. ben jij er rond 4 uur of neem je 1 trein eerder? dan hoef je niet over te stappen en ben je er half 4 ong.
hehe..., wissel? of was je er gewoon nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:09 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ik pak die intercity wel, ben ik 15:34 in Enschede....succes met fietsen, hehe
er zijn tijden, dan gaat (bijna) alles goed... tijden waarin je je misschien zelfs niet eens zo heel erg irriteert.... maar helaas was ik vandaag slachtoffer van NS terreur...quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:49 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
hehe..., wissel? of was je er gewoon niet20 min in de kou gestaan
![]()
zoiets vermoede ik al...,quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:52 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
er zijn tijden, dan gaat (bijna) alles goed... tijden waarin je je misschien zelfs niet eens zo heel erg irriteert.... maar helaas was ik vandaag slachtoffer van NS terreur...
Ik nam de Intercity van 13:54
We vertrokken denk ik 14:15 (machinist was er niet, duurde "even")
Kom ik aan in Apeldoorn.....
je raadt het nooit!
hij blijft 10 minuten staan ofzo. wordt er omgeroepen dat ze wachten op een machinist?
![]()
na een tijdje staat naast ons de stoptrein naar enschede, roepen ze om, dat iedereen beter daar in kan, want het wachten op de machinist gaat nog wel even duren....
nou ik denk, FUCK YOU NS, ik stap snel in die andere trein.... 2 minuten later :::![]()
RIJDT GODVERDOMME DIE ANDERE TREIN WEG, IS DIE KUT MACHINIST VAN DE STOPTREIN NAAR DE INTERCITY GEGAAN, en moesten wij weer wachten op die hoeren machinist, weer vertraging....
ik kwam uiteindelijk om kwart over 4 aan op enschede, nog even rondgekeken maar jou uiteraard niet meer gezien, toen de trein van half 5 terug genomen, en ja op de terugweg nog meer gekut maar daar zal ik je niet mee lastig vallen....
maar wat doen we nu....
ja achteraf was dat beter geweest, maar goed.., laat het maar weten, morgen rond zelfde tijd, hebt ik wel tijdquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:31 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja maar dat kost me geld... en tijd heb ik wel, geld niet....
morgen binnen afspreken voor de Burger King, lijkt me een stuk warmer... ik laat je nog wel even weten welke trein ik neem, misschien 1 intercity eerder... ik denk er nog even overna...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |