Da da da daaaaaar heb i i ik ni ni ni niks meeemeeemee tu-euh ma ma maken hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:25 schreef Xebrozius het volgende:
Oh men... Dat meki zich hier nog durft te vertonen.
Bibber ende beef.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Spong is gemaild, kreeg ik zojuist te horen. Hopelijk klaagt hij jullie allemaal stuk voor stuk aan.
meki had niks doorquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
Ik moet toegeven dat het leuk geprobeerd is. Helaas wist Meki direct al dat het om een grap ging. Het artikel dat daar over geschreven is, is extra geplaatst. Verbeeld jullie dus maar niets![]()
Spong is gemaild, kreeg ik zojuist te horen. Hopelijk klaagt hij jullie allemaal stuk voor stuk aan.
Okay.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
Ik moet toegeven dat het leuk geprobeerd is. Helaas wist Meki direct al dat het om een grap ging. Het artikel dat daar over geschreven is, is extra geplaatst. Verbeeld jullie dus maar niets![]()
Joh.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
Uhhuh, waarom is hij dan zo nerveus en waarom blijft hij dan zo lang zo onzinnig doorpraten stotteren?quote:Helaas wist Meki direct al dat het om een grap ging.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
B-b-b-buhwijs het m-m-maar!quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
Echt ! Hij wist ervan! Geen leugens!![]()
Ja en Osama is een homoseksuele hoerenloper.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
ga je hond wassenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
Hij is al net zo intelligent en doortastend als jijquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
dat jij nog leeftquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
[quote]Ik ben DePresident
quote:Spong is gemaild, kreeg ik zojuist te horen. Hopelijk klaagt hij jullie allemaal stuk voor stuk aan.
quote:Wij ownen FOK!
Vandaag hebben Meki en ik een geweldige grap uitgehaald met de loserbevolking van de website FOK!.nl Een of andere achterlijke user belde als advocaat op naar Meki, in de hoop hem te kunnen bezeiken en persoonsgegevens van de almachtige DePresident te kunnen ontfutselen. Meki had direct door dat het niet om een grootse advocaat, maar om een puisterig pubertje ging. Hij speelde het spel mee door zelfs een artikel op deze weblog te plaatsen. Wat resulteerde was dit topic op FOK! "mijn oom is de baas hoor" , waarin ze opschepten over de grap die ze met Meki zouden hebben uitgehaald. De waarheid is echter anders. Wij lachen ons kapot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |