abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 10:59:00 #126
115441 VijfdeColonne
anti-Islam == extreem-rechts
pi_25229616
Voor iemand die ergens geen verstand van heeft is iets al snel radicaal. Ik hoop dat de discriminerende beslissing van deze bewindsvrouw om deze vrome moslims uit te zetten, snel wordt teruggedraaid door de rechtsstaat.

Eigelijk zou er een wet moeten zijn om radicale bewindslieden uit te zetten of desnoods lang op te sluiten.
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:06:26 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25229697
(VijfdeColonne, gefelicteerd met je eerste post: kloon ? )

Maar goed, ik maakte inderdaad de vergissing om zonlicht te zeggen in plaats van daglicht, maar niets menselijks is mij vreemd.

Maar dat die Imams nu het land uit worden gekicked is toch echt huilenswaardig, zeker omdat wederom Rita "ik hou van gepasteuriseerde melk" Verdonk erachter zit. Hoe kun je iemand het land uitkicken zonder (eerlijk) proces ? En wat heb je er nou aan om die Imam's, die mijn respect en lof verdienen, het land uit te kicken ? Die Imam's zullen waarschijnlijk een grote achterban hebben. Moeten we die ook ontdoen van hun paspoort ? Neen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_25229775
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat de Imam's dit winnen. Sinds Verdonk de cateringvrouw de regels voor importhuwelijken heeft aangepast gun ik haar het licht in de ogen niet meer. Ondanks haar kan ik me vrouw lekker toch halen, dus ze doet maar. Maar het is zo duidelijk als wat dat dit een zgn. signaal is. Ze beginnen al te bleren voordat er maar een uitspraak van een rechter aan vooraf is gegaan. Ik ben er dan ook van overtuigt dat de Imams dit gaan winnen, uiteraard als Nederland een rechtvaardig land is, en tot op heden lijkt dat zo te zijn

Trouwens grappig dat die Moskeeën die nou in het vizier worden gehouden regelmatig door mij werden bezocht, afgezien van die Moskee in Breda, alleen ben ik daar nooit iets tegengekomen wat het zonlicht niet kan verdragen. In Moskeeën zijn over het algemeen geen donkere spelonken zoals je deze in bepaalde hitsige kerken wel aantreft

Het probleem is daarom ook dat jij bepaalde zaken als normaal ervaart die wij , sprekende voor de samenleving in zijn geheel(en ook Verdonk) als gevaarlijk bestempelen.
Een Immam heeft een té belangrijke functie in de samenleving dat we hem zijn eigen gangetje mogen laten gaan als dit gangetje nogal eens afwijkt van de norm en aanzet tot onverdraagzaamheid.
Wat die bepalde hitsigheid hier nu weer mee te maken heeft snap ik niet, volgens mij heb je namelijk nog noot een kerk van binnen gezien.
Yeah baby Yeah!
pi_25229809
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar goed, ik maakte inderdaad de vergissing om zonlicht te zeggen in plaats van daglicht, maar niets menselijks is mij vreemd.

Maar dat die Imams nu het land uit worden gekicked is toch echt huilenswaardig, zeker omdat wederom Rita "ik hou van gepasteuriseerde melk" Verdonk erachter zit. Hoe kun je iemand het land uitkicken zonder (eerlijk) proces ? En wat heb je er nou aan om die Imam's, die mijn respect en lof verdienen, het land uit te kicken ? Die Imam's zullen waarschijnlijk een grote achterban hebben. Moeten we die ook ontdoen van hun paspoort ? Neen

Wat hebben we eraan?
Dat leiders met volgelingen diezelfde volgelingen niet opzadelen met pervers gedachtegoed dat staats- en maatschappijondermijnend is.
Yeah baby Yeah!
pi_25229946
quote:
Hoe kun je iemand het land uitkicken zonder (eerlijk) proces ?
Heel eenvoudig, ze zijn hier te gast, hebben slechts een verblijfsvergunning, hebben niet de nederlandse nationaliteit, en zijn staatsgevaarlijk bezig met het opruien van bevolkingsgroepen.
quote:
En wat heb je er nou aan om die Imam's, die mijn respect en lof verdienen, het land uit te kicken ?
Dat ze jouw respect en lof verdienen zegt alleen maar dat je het wel okay vindt dat deze mensen polarisatie uitlokken. Polarisatie uitlokken is niet okay, en daarom is het inderdaad goed om deze mensen als ongewenst uit te zetten. Ze maken gewoon misbruik van de nederlandse tolerantie en gastvrijheid, weg ermee. Als ik bezoek in huis heb dat zich misdraagt en mij aantast in mijn zeggenschap over mijn eigen huis flikker ik dat bezoek ook de straat op, of is dat moeilijk voor je om te bevatten?
quote:
Die Imam's zullen waarschijnlijk een grote achterban hebben.
Reden te meer om ze er uit te mikken. Als dat soort macht op de verkeerde manier wordt aangewend is dat gevaarlijk, het wordt op de verkeerde manier aangewend, dus weg ermee.
quote:
Moeten we die ook ontdoen van hun paspoort ? Neen
Natuurlijk niet, die mensen verdienen gewoon een voorganger die ze voorgaat in hoe in Nederland met de nederlanders te leven, en niet eentje die praat in termen als christenhonden, hoeren, homo's met het hoofd naar beneden van een flat, doodsverwensingen aan politici, en meer van dat soort grappen. Ook zal een imam in nederland van het idee af moeten dat Nederland ooit een moslimstaat wordt, al is dat het ultieme doel van de islam, het inrichten van de islamitische staat.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25230022
het is niet heel erg toevallig dat de twee uit eindhoven richting pakistan gingen. ik kon ze. het waren kansloze gefrustreerde jongens die slachtoffer zijn geworden van freaks zoals deze en vele imams. overigens deze jongens en hun broers hebben gewoon op de mavo en havo gezeten destijds. dus alle kansen hebben ze gehad zoals dat gewoon is in nederland.

ik heb mijn feestneus trouwens nog steeds op.
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:33:24 #132
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25230065
Nou, het is begonnen jongens. Het is geen doen om steeds weer de topictitel aan ta passen dus ik zou zeggen: pas hem 1 keer goed aan op een parametrische manier:
"Verdonk deporteert x radicale imams het land uit"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25230117
dubbel..
eeeh
pi_25230123
Goede zaak, maar mischien zou het beter zijn om de islamitische theorie onder de loop te nemen ipv alleen maar de mensen uit te zetten die een dergelijke theorie uitdragen. Hopen dat veel volgelingen van deze imam`s hun voorganger tot over de grens zullen volgen..
eeeh
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:40:29 #135
13462 BansheeBoy
pi_25230149
DaveHarris, nietszeggende zinnen 2 keer posten geeft het nog steeds geen waarde hoor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_25230153
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat de Imam's dit winnen. Sinds Verdonk de cateringvrouw de regels voor importhuwelijken heeft aangepast gun ik haar het licht in de ogen niet meer. Ondanks haar kan ik me vrouw lekker toch halen, dus ze doet maar. Maar het is zo duidelijk als wat dat dit een zgn. signaal is. Ze beginnen al te bleren voordat er maar een uitspraak van een rechter aan vooraf is gegaan. Ik ben er dan ook van overtuigt dat de Imams dit gaan winnen, uiteraard als Nederland een rechtvaardig land is, en tot op heden lijkt dat zo te zijn
verdonk is goed bezig ja

rechtvaardig mwah het is maar hoe je het bekijkt. ik vind nederland te mild en veels te tolerant naar extremiteiten. maar die imams gaan eruit dat is heeeeeeeeel goed nieuws
quote:
Trouwens grappig dat die Moskeeën die nou in het vizier worden gehouden regelmatig door mij werden bezocht, afgezien van die Moskee in Breda, alleen ben ik daar nooit iets tegengekomen wat het zonlicht niet kan verdragen. In Moskeeën zijn over het algemeen geen donkere spelonken zoals je deze in bepaalde hitsige kerken wel aantreft

dat jij die moskee bezocht hebt verbaasd me dan ook niet, extremisten zoeken elkaar op dat blijkt wel weer. want BullShitBoy jij bent ook een extremist misschien niet in daden maar zeker in gedachte dus het is niet verwonderlijk dat jij voor ze opkomt en niets fout ziet in wat daar gebeurd.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25230192
quote:

dat zou zeer zeker een goede zaak zijn, helaas is het nog niet zover...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25230204
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:30 schreef stormW het volgende:
het is niet heel erg toevallig dat de twee uit eindhoven richting pakistan gingen. ik kon ze. het waren kansloze gefrustreerde jongens die slachtoffer zijn geworden van freaks zoals deze en vele imams. overigens deze jongens en hun broers hebben gewoon op de mavo en havo gezeten destijds. dus alle kansen hebben ze gehad zoals dat gewoon is in nederland.

ik heb mijn feestneus trouwens nog steeds op.
'ik kon ze'? Zou jij niet eens snel beginnen met Nederlands leren? Het gebruik van hoofdletters aan het begin van een zin kan ook bevorderlijk zijn voor de leesbaarheid.
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:52:31 #139
13462 BansheeBoy
pi_25230311
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

verdonk is goed bezig ja
Gelukkig weet je zelf wel dat ik het daar niet mee eens ben
quote:
rechtvaardig mwah het is maar hoe je het bekijkt. ik vind nederland te mild en veels te tolerant naar extremiteiten. maar die imams gaan eruit dat is heeeeeeeeel goed nieuws
[..]
Ik vind Nederland uitermate rechtvaardig. Iedereen is nl. onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En gelukkig zullen deze Imams het land ook niet worden uitgestuurd als er geen sterk bewijs geleverd kan worden
quote:
Dat jij die moskee bezocht hebt verbaasd me dan ook niet, extremisten zoeken elkaar op dat blijkt wel weer.
Waarom verbaast je dat niks? Ik denk dat je een verkeerde indruk van mij hebt. Als je mijn posthistory zou kennen zou je weten dat ik een visionair ben en absoluut geen extremist. Wel schaar ik mezelf op ideologisch vlak onder de fundamentalisten
quote:
Want BullShitBoy jij bent ook een extremist misschien niet in daden maar zeker in gedachte dus het is niet verwonderlijk dat jij voor ze opkomt en niets fout ziet in wat daar gebeurd.
Ik kom altijd op voor Moslims, zeker als ze het slachtoffer worden van selectieve verontwaardiging van diversen. De mensen die zo hog van de daken schreeuwen dat de Islam niet pluis is moeten de hand eens in eigen boezem steken en hun geestelijken erop wijzen te stoppen met allerlei hitsigheden rond kinderlijke personen. Ik hoor veels te weinig geluiden vanuit de eigen groep

[ Bericht 3% gewijzigd door BansheeBoy op 24-02-2005 12:01:12 ]
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:56:16 #140
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_25230368
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
DaveHarris, nietszeggende zinnen 2 keer posten geeft het nog steeds geen waarde hoor

1. Zoals jij post ben je een van de laatste mensen die recht heeft om zulk commentaar te leveren op hoe anderen posten. Per ongeluk dubbel, maar jij weet meteen zeker dat dat met opzet is.
2. Je krijgt niet sneller gelijk als je genoeg van die kinderachtige smileys erbij blijft zetten.
pi_25230418
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:

(...) Ik hoor veels te weinig geluiden vanuit de eigen groep
En wat is precies "eigen groep"?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_25230441
quote:

[..]

[..]

Waarom verbaast je dat niks? Ik denk dat je een verkeerde indruk van mij hebt. Als je mijn posthistory zou kennen zou je weten dat ik een visionair ben en absoluut geen extremist. Wel schaar ik mezelf op ideologisch vlak onder de fundamentalisten
[..]

Ik kom altijd op voor Moslims, zeker als ze het slachtoffer worden van selectieve verontwaardiging van diversen. De mensen die zo hog van de daken schreeuwen dat de Islam niet pluis is moeten de hand eens in eigen boezem steken en hun geestelijken erop wijzen te stoppen met allerlei hitsigheden rond kinderlijke personen. Ik hoor veels te weinig geluiden vanuit de eigen groep

Ok, bij deze dan: Wil iedereen die zijn leven gewijd heeft aan De Heer en dat doet voor de gemeenschap in de Christelijke kerk per direct ophouden met de zaken waar Banshee jullie van beschuldigd!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ben ik zelf geen belijdend Christen, maar ben wel zo opgevoed.

Vind jij dat Saoedie-Arabie priesters mag uitzetten die een hekel hebben aan moslims en hen in een kwaad daglicht wil stellen?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:02:40 #143
13462 BansheeBoy
pi_25230477
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:59 schreef pos het volgende:

[..]

En wat is precies "eigen groep"?
De volgelingen van het Christendom, de geestelijken, de heidenen die hen steunen, de gesteunden, de gezalvden, velen zeg maar

pi_25230570
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De volgelingen van het Christendom, de geestelijken, de heidenen die hen steunen, de gesteunden, de gezalvden, velen zeg maar

In die context behoor jij dus ook tot de eigen groep van moslimterroristen.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:08:55 #145
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_25230588
quote:

[..]

Een moslim die het heeft over hand in eigen boezem, lol.
Moslims dulden geen kritiek op dat geloof. Zelfreflectie is verboden voor hen of zo.
En waarom wordt er altijd uitgehaald naar het christendom als de islam wordt bekritiseerd?? Mij heb je er niet mee, aangezien ik atheist ben. Ik zie het zo vaak gebeuren: Als er commentaar wordt gegeven op een moslim of op de islam, dan wordt er, ipv dat je toegeeft dat er hier en daar een foutje kan zitten, meteen zo hard mogelijk gewezen naar een fout van een ander, zoals jij dus net deed. "islam dit of dat" "ja, maar christendom erger, want". Zo gaat het steeds weer. Hoe kun je nou verwachten dat anderen hun fouten toegeven als je dat zelf nooit doet?
Als ik zou zeggen dat de islam niet perfect is, dan kun jij dat niet eens hebben. In zo'n discussie is je eigen visie perfect vinden hetzelfde als steeds maar roepen "ik heb altijd gelijk".
pi_25230595
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:56 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

1. Zoals jij post ben je een van de laatste mensen die recht heeft om zulk commentaar te leveren op hoe anderen posten. Per ongeluk dubbel, maar jij weet meteen zeker dat dat met opzet is.
Ach, BSB maakte een geintje wat ik overgens wel kan waarderen.
eeeh
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:09:39 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25230608
* heidenen *

Kan ik toch nog 'ns lachen om BSB
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25230699
quote:

[..]

We weten dat je dolende bent, true.
quote:
Visionair? Met een heel raar gezichtsveld dan, jouw visies zijn op diverse fronten gewoon verwerpelijk. Verder wordt een fundamentalist heel gemakkelijk extremist, voor zover het niet al perfect hetzelfde is.
quote:
Ik kom altijd op voor Moslims,
Ook voor het ergste tuig van de richel? Ik kom niet altijd op voor nederlanders, criminelen horen gewoon keihard te worden aangepakt, of ze nou rood, paars, geel, bruin, zwart, wit, of wat dan ook zijn.
quote:
zeker als ze het slachtoffer worden van selectieve verontwaardiging van diversen.
Oh, wat druk je dat weer uit, selectieve verontwaardiging. Misschien heb je het niet in de gaten, maar een grote groep nederlanders begint het zo langzamerhand gewoon dik zat te worden om aan de lopende band in hun eigen cultuur en veiligheid bedreigd te worden door piepeltjes die hun geïmporteerde achterlijke denkbeelden tot nationale norm willen verheffen. Ik heb er totaal geen behoefte aan om mij te laten voorschrijven wat ik eet, drink en doe in mijn eigen land, daar houdt jullie fijne geloof zich namelijk wel mee bezig en wil dat opdringen aan de samenleving, desnoods met geweld. En inderdaad staat dat gewoon in de Koran, de islam in de door jouw bewonderde vorm zoals die wordt gepredikt door de betreffende imams is gewoon bezig om de macht over proberen te nemen.
quote:
De mensen die zo hog van de daken schreeuwen dat de Islam niet pluis is moeten de hand eens in eigen boezem steken en hun geestelijken erop wijzen te stoppen met allerlei hitsigheden rond kinderlijke personen. Ik hoor veels te weinig geluiden vanuit de eigen groep
Komt ie weer met het heel domme punt dat er foute christelijke priesters zijn. Misschien heb je het niet in de gaten, maar punt 1, die mensen worden vervolgd, punt 2, ontucht is geen beleid van de kerk, punt 3, jullie profeet stak notabene zelf zijn leuter in een kleuter, punt 4, de nederlandse samenleving keurt het soort praktijken wel degelijk af.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:24:03 #149
13462 BansheeBoy
pi_25230863
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:09 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ach, BSB maakte een geintje wat ik overgens wel kan waarderen.
Ja klopt, jij weet het ten minste op juiste waarde te schatten

donderdag 24 februari 2005 @ 14:47:07 #150
115337 PJ_O_Rourke
Republican Party Reptile
pi_25233120
Dat er nog veel mogen volgen. Liefst allemaal.
To grasp the true meaning of socialism, imagine a world where everything is designed by the post office, even the sleaze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')