Betere OP iigquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:44 schreef mr_Brown het volgende:duurde me te lang neet
956 Gijsjes balen van de snelheid van Fok
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef QueenR het volgende:
hoi lieve gijsjes!
Enneh strol... niet gaan bungeejumpen
[afbeelding]
Als het fout gaat zie ik er van heel ver bovenaf uit als een rood kruisje?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef QueenR het volgende:
hoi lieve gijsjes!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef QueenR het volgende:
hoi lieve gijsjes!
[afbeelding]
Heerlijke geile klootzak van mequote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ik hou van je![]()
nee?
Ahem, ik dusquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hou van jullie allemaal!
quote:
Wie is er zo klein dat ie....... nee laat maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:47 schreef kepler het volgende:
de sneeuwvlokjes dwarrelen vrolijk naar beneden in het zachte licht van de straatlantaarn om zich vervolgens neer te vleien op koude grond alwaar zij met open armen ontvangen worden
het sneeuwt in Delft
Mogguh gijsquote:Op woensdag 23 februari 2005 07:20 schreef Bastard het volgende:
Ik zei "Kut fok!"
Moet je wel posten hoeren forum!
quote:Apple-laptop 'ontploft' in Barneveld
Uitgegeven: 21 februari 2005 17:08
Laatst gewijzigd: 21 februari 2005 17:20
AMSTERDAM - Computerfabrikant Apple stuurt een ontplofte laptop voor uitgebreid onderzoek terug naar de ontwerpafdeling in Californië nadat deze is ontploft, zo meldt een woordvoerder van Apple in de Barneveldse Krant.
De gebruiker hoorde een sissend geluid, waarna een gaswolk uit het toetsenbord van zijn in het afgelopen najaar aangeschafte PowerBook opsteeg. Bij het verwijderen van de batterij ontstond een steekvlam.
Volgens de woordvoerder, die niet precies weet om welk type het gaat, was het in ieder geval niet één van de nieuwste exemplaren die ontplofte. De man ziet geen reden om Apple-gebruikers te waarschuwen "Het is voor het eerst dat ik zoiets meemaak. Als de oorzaak duidelijk is, zullen we stappen ondernemen."
De Barnevelder, die voor onderzoek naar het ziekenhuis ging, ontvangt een nieuwe PowerBook.
quote:Hoi,
Als je dit leest was dat eigenlijk niet de bedoeling. Dit is mijn nieuwe website met onder andere mijn weblog. Stond sinds dinsdagmiddag online zodat diverse partijen er aan konden werken om ’t voor donderdag klaar te hebben. Ondanks een aardig verzoekje was er toch iemand die graag de grote jongen wilde uithangen door al wat foto’s online te gooien. Maar goed je bent 20 en je woont bij je ouders in Ruurlo. Heb je ook eens een verzetje.![]()
een negen oooooook hahahhaahaquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren examens terug hehad van m`n opleiding; 6 8,1 en een 9
vrees alleen dat die van gisteren een 5 je zal zijn
Queenquote:
JAWEL JAWEL JAWEL JAWELquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
serieusdoet dit klote forum het eindelijk een beetje...... is er niemand
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
JAWEL JAWEL JAWEL JAWEL![]()
maar nu ben jij weer weg![]()
hahahahaquote:
nee nog lang nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je al uitzicht op een nieuwe werkplek gijs?
Tis dat ze hier internet hebben
quote:
ja mooi...... wel slim opgelost.... maar man..... dat doe je toch nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
ENG! zou ik dus never nooit niet durven he...
Gijs dit zou ik dus weer wel doen maar een ladder van 5m zie je mij echt niet meer opklimmen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi...... wel slim opgelost.... maar man..... dat doe je toch niet![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
Nieuwe scharrel van Tom Cruise
[afbeelding]
de klootzak
Gijs, wat is er eigenlijk mis met jouw hoofd ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs dit zou ik dus weer wel doen maar een ladder van 5m zie je mij echt niet meer opklimmen hoor
nee?quote:
En dat voor een homoquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
Nieuwe scharrel van Tom Cruise
[afbeelding]
de klootzak
hoe bedoel je? Een beetje uit zo'n raam hangen stelt niks voor hoor mits je een goede handgreep hebt en je hebt zelf de controle als je weet dat je niet goed hangt.. Een ladder kan wegzakken/wegschuiven dat is veel linker want je kan er niets tegen doen als zo'n ding eenmaal gaat.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, wat is er eigenlijk mis met jouw hoofd ?
Ik voel een lichtelijke jaloezie jegens meneer Cruise nuquote:
Doelde meer op het feit dat je zovaak hoofdpijn hebt de laatste tijdquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Een beetje uit zo'n raam hangen stelt niks voor hoor mits je een goede handgreep hebt en je hebt zelf de controle als je weet dat je niet goed hangt.. Een ladder kan wegzakken/wegschuiven dat is veel linker want je kan er niets tegen doen als zo'n ding eenmaal gaat.
Dat is heel oplettend van jequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voel een lichtelijke jaloezie jegens meneer Cruise nu
ah, daar hebben ze dus geen idee van. Heb het 4 jaar geleden ook al een keer 4 maanden gehad. Toen allerhande tests gedaan maar niets kunnen vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat je zovaak hoofdpijn hebt de laatste tijd![]()
serieus....quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Net Seven, The Useal Suspects en Resevoir dogs op m`n Palm gezet
Legale Site gevonden waar ze gratis zijn te downen
quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik geloof er geen kont vanquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:19 schreef -Struikrover- het volgende:
waarschijnlijk de boekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kont van
Heb het over Ebooks héquote:
*Online is*quote:en kom eens online, voor de vakantie
POEEEEEEEEEEEEEEEEEKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
Middag
Gisteren vier vullingen gekregen bij de tandarts......
Dat gepruts in je mond ...![]()
NIET SLIKKEN... WIJD OPEN ... O- PEN!!!!! ... *trekt aan kaak*
Over 2 weken nog een afspraak voor 3 stuks
quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
POEEEEEEEEEEEEEEEEEKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
neuken??![]()
SCHAAAAATJEEEEEquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
POEEEEEEEEEEEEEEEEEKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
neuken??![]()
kan jij Rens haar icon zien??? zit te prutsen op haar accountquote:
Ja die is goed te zien... The Bride met wapperende haren ...quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan jij Rens haar icon zien??? zit te prutsen op haar accountsssttt
![]()
quote:
Nee, hij is erg mooi inderdaadquote:
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 februari 2005 17:43 schreef Chocobo het volgende:
Tering
http://ps2.ign.com/articles/589/589617p4.html
Edge 7/10quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:43 schreef Chocobo het volgende:
Tering
Klaar met avonturen Gijsquote:
En nog geen eens live hequote:Op woensdag 23 februari 2005 17:43 schreef Chocobo het volgende:
Tering
Jij koopt toch alleen iets als Cho het kooptquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee
Een van de mooiste spellen op Ps2 ooit...
Scoort vreselijk hoog zeg ... een 9.5 overall oook...
Als ik een racer was.... direct halen...
maar ja ..
Ben intussen weer level 13.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
Klaar met avonturen GijsIk zag je rondlopen ! En no waaay dat ik dat spel haal Gijs
Trek dat niet !
Azaroth
Dat is idd erg slecht ja ! Maar Sony heeft gewoon niet het briljante Live wat Bill wel heeft. Geniale dienstquote:
schatjequote:Op woensdag 23 februari 2005 19:35 schreef Quinny het volgende:
Dag luitjes
Ben zo blijNa een week lauw douchen en vanmorgen koud douchen hebben we eindelijk weer warm water. En ons huis ruikt niet meer naar "gas" (lees=verbrand roet, maar ik bleef beweren dat het gas was)
Thanks Sjo voor het zorgen dat die weer gemaakt werd
Alleen wat doe ik nu aan een histerisch kind dat niet wilt gaan slapen?
Ja echt ontzettend blijquote:
Top spel zal het wel zijn.. maar beetje spel heeft gewoon mp nodig om gewoon lekker van te genieten. Komen ze na al die jaren met dit spel aanzetten, mooi maar je hebt er niks aan. Als coureur wil je je meten met andere.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is idd erg slecht ja ! Maar Sony heeft gewoon niet het briljante Live wat Bill wel heeft. Geniale dienst
Oh ja, Dribbel ook als we haar in de bench doen om te slapen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend blij
En Daan slaapt eindelijk, nadat die me eerst stevig vastpakte en niet meer los wilde laten
Kortom hij zit weer in de verlatingsangst periode
Niet helemaal... maar we hebben zeker dezelfde gamesmaak...quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij koopt toch alleen iets als Cho het koopt
Je hebt echt een punt hoor Gijsquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Top spel zal het wel zijn.. maar beetje spel heeft gewoon mp nodig om gewoon lekker van te genieten. Komen ze na al die jaren met dit spel aanzetten, mooi maar je hebt er niks aan. Als coureur wil je je meten met andere.
Maar ja.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend blij
En Daan slaapt eindelijk, nadat die me eerst stevig vastpakte en niet meer los wilde laten
Kortom hij zit weer in de verlatingsangst periode
Post nou eens wat foto's van dat beestje johquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, Dribbel ook als we haar in de bench doen om te slapen.
Hoe is het met die pik trouwensquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is zeker Gijs.. dat is zeker.. al vind iemand Tetris de bom, best, als je maar gamedquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach ja... ik vermaak me toch... daar gaat het me om..
Die 2 doen niet heel veel voor elkaar onder inderdaad.. en als ik er 1 van zou moeten kopen ongeacht platform, inderdaad dan Forza.. puur om de MP.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt echt een punt hoor Gijszooo zonde dat die niet online is. Stel je eens voor. GT4 op Xbox
![]()
Maar dat is Forza denk ik..... SP is leuk maar ALS ik zou racen zou ik het ook online willen doen !
Zo is het pik... lekker een gewone jongen blijven...quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is zeker Gijs.. dat is zeker.. al vind iemand Tetris de bom, best, als je maar gamed
Zeg mevrouw die 7 uur marioparty achter elkaar speelt met mijn vrouwquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:28 schreef O-Ren het volgende:
hallo gijsjes
heerlijk dat geklets over games
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo is het pik... lekker een gewone jongen blijven...
Gisteren toch weer 85.000 uur gegamed.. in Irak..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zeg mevrouw die 7 uur marioparty achter elkaar speelt met mijn vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He heerlijk.... je warme, behagelijke en knusse bedje uit om in dat ijskoude weer je hond een plasje te laten doen. Of gebruiken jullie daar je bank voor?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Staat nu in een bench naast het bed.. en dan slaapt ze hele nacht door.. en dan in de ochtend hoor je een paar keer een geeuw van dr, en moet ze dr uit,,.. ff plassen
Wees maar blij dat je geen pinokkio heet. Anders had je nu een groot probleem gehadquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]wie ........IK!!!!
dat zou ik nooit doen
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen pinokkio heet. Anders had je nu een groot probleem gehad
Spel gaat nergens meer overquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Strol,...Die Jade Empire movies op IGN... 3 nieuwe.... check ze
http://xbox.ign.com/articles/589/589899p1.html
Oh,.. en een leuke lachfilm op Yorin over wat wij elke dag doen. In de file staan en geen zin in ons werk hebben !!!
sterktequote:Op woensdag 23 februari 2005 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes, morgen om 8:30 gaan mijn ogen onder de laser. Een van de gevolgen is dat ik tot na het weekend vermoedelijk niks meer kan lezen, dus ook geen beeldscherm meer.
Ik spreek jullie volgende week weer![]()
En als het fout gaat? Ach, beter dan het beeld van een neger in een schnappie-pak wordt het toch niet meer.![]()
precies de 2 dingen waar ze bij Forza heel veel tijd hebben gestoken. Zelfs in die demo is de AI al fantastisch te noemenquote:The only problem with GT4 being the perfect GT3 is that after four years we were still hoping for more. The AI is still as predictable as ever, following its own line no mater what. There's also no online functionality whose absence weighs heavily on the rest of the game.
Aangezien je dit tocg niet kan lezen ....quote:Op donderdag 24 februari 2005 06:25 schreef Strolie75 het volgende:
Toch nog even posten. Bedankt allemaal![]()
Dat is wel erg op tijdquote:Op donderdag 24 februari 2005 07:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lag om 20,15 op bedwerd pas om 5,15 weer wakker
geutmurning.quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:52 schreef Magneet het volgende:
murning
De zon schijnt niet hoor, dus die zonnebril is niet nodig hier.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:11 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Strollie veel succes![]()
![]()
![]()
Jep,... en een grote klootzak !quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aangezien je dit tocg niet kan lezen ....
Strol, je bent een hoer, dat heb ik altijd al van je gevonden.
P
Zo grumpy hoe gaat het met jouquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
De zon schijnt niet hoor, dus die zonnebril is niet nodig hier.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 24 februari 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel erg op tijd
Maar je voelt je vast lekkerder deze ochtend dan!
Ik ga gewoon naar huis vanaaf. Kan wel ff langschieten om die demo op te pikkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:12 schreef kepler het volgende:
[..]
kom je nou nog langs vanavond? En zo ja hoe laat?
dan hou ik die demo nog een weekjequote:Op donderdag 24 februari 2005 10:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar huis vanaaf. Kan wel ff langschieten om die demo op te pikken
HALO 2 = HALOquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En haal dat HALO HALO HALO .... ook maar uit je sig. Tis Halo 2 tegenwoordig
quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
De zon schijnt niet hoor, dus die zonnebril is niet nodig hier.
Heb al een maand de demo op m`n laptop staan, geluid is leukquote:
Voor 20 euroties, in de verpakking nogquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb al een maand de demo op m`n laptop staan, geluid is leukmaar de besturing gaat nergens over
Je hebt `m toch niet gekocht zeker
Dat dommequote:Op donderdag 24 februari 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor 20 euroties, in de verpakking nog
quote:LONDEN - De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair, die tegen lage prijzen tickets aanbiedt, heeft bij de Amerikaanse vliegtuigfabrikant Boeing een order geplaatst voor zeventig toestellen van het type 737-800. Daarmee is een bedrag van 4 miljard dollar gemoeid, zo heeft Ryanair donderdag bekendgemaakt.
tering!!!!! 70 toestellen!! ookquote:
Zit op 50%, word nu meer van hetzelfde, maar gebruik hem wel voor LIVE nog. Gijsje79 heeft m uitgespeeld en heeft ook de verborgen banen, die kan ik ook spelen dan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat dommezoveel geld voor een spel terwijl je van racen houd
Ben je Outlaw golf al beu dan trouwens
Stom.. maar dit is een GUNTquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Leuk, sneeuw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spreek je over een week nog wel over dat spelquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit op 50%, word nu meer van hetzelfde, maar gebruik hem wel voor LIVE nog. Gijsje79 heeft m uitgespeeld en heeft ook de verborgen banen, die kan ik ook spelen dan.
Dat domme ook.. NFSU2 heeft een 9.1 gescoord op IGN (Gt4 een 9.5) dus een slecht spel is het niet hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef Bastard het volgende:
Deze is ook zooooo goed![]()
http://leenks.com/redirect.php?lid=9355
Dat heerlijke gegniffel op de achtergrondquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef Bastard het volgende:
Deze is ook zooooo goed![]()
http://leenks.com/redirect.php?lid=9355
nee.... dan moet je deze checkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heerlijke gegniffel op de achtergrond
Dat soort dingen krijg je met pc games héquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heerlijke gegniffel op de achtergrond
whahahahahahahahahahahahahahahahaha zooooooooooooooooooooooooooooooo'n Gunt dezequote:Op donderdag 24 februari 2005 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee.... dan moet je deze checken![]()
![]()
http://www.compfused.com/directlink/655/
serieus!!! het zal je gebeuren![]()
![]()
![]()
met geluid luisterenanders is het niet leuk
zo te zien niet de eerste maar wel geweldig zegquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/647/
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAquote:
Ben bezig een 206 te tunenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Spreek je over een week nog wel over dat spel
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef Toadette het volgende:
hoi allemaal,
ik zit gezellig in het donker, omdat strol niet veel licht kan verdragen.
Zoals Cho al zei gaat het goed met hem en ziet hij al beter veraf dan met zijn harry potter bril.
Morgen mag ik dat ding gaan slopen. Ik denk dat ik eroverheen ga rijden met de auto of hem van het balkon naar beneden gooi.
Zijn ogen doennog wel zeer, maar dat vind ik niet zo vreemd ik heb de gebeurtenis gevolgd via een groot scherm.
Brown: Gevolgd via een groot schermquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef Toadette het volgende:
hoi allemaal,
Zoals Cho al zei gaat het goed met hem en ziet hij al beter veraf dan met zijn harry potter bril.
Morgen mag ik dat ding gaan slopen. Ik denk dat ik eroverheen ga rijden met de auto of hem van het balkon naar beneden gooi.
Zijn ogen doennog wel zeer, maar dat vind ik niet zo vreemd ik heb de gebeurtenis gevolgd via een groot scherm.
Geef die lekkere vlaai van ons een dikke zoen op die heerlijke billen van hem...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef Toadette het volgende:
hoi allemaal,
Wens Strol maar veel sterkte, probs naar jou dat je de operatie durfde te volgen. Ik was waarschijnlijk binnen 2 minuten flauwgevallen ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef Toadette het volgende:
hoi allemaal,
Wat ben jij vroeg danquote:Op vrijdag 25 februari 2005 06:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wens Strol maar veel sterkte, probs naar jou dat je de operatie durfde te volgen. Ik was waarschijnlijk binnen 2 minuten flauwgevallen ofzo![]()
Om die bril om te brengen heb je wel wat sterkers nodig dan een auto hoor..quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef Toadette het volgende:
hoi allemaal,
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om die bril om te brengen heb je wel wat sterkers nodig dan een auto hoor..
En durfde Strol zelf niet te kijken dan?
omdat je suckedquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om die bril om te brengen heb je wel wat sterkers nodig dan een auto hoor..
En durfde Strol zelf niet te kijken dan?
en bedanktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:13 schreef Bastard het volgende:
Het is vrijdag... en we komen samen, sms alle namen...
[tegelijk]
........ en vergeet niet die ene damequote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en bedanktnu zit dat nummer weer in mijn hoofd
Het is vrijdag... en we komen samen, sms alle namen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:13 schreef Bastard het volgende:
Het is vrijdag... en we komen samen, sms alle namen...
[tegelijk]
serieus..... ik ben in staat tot moord als ik zou merken dat ze dat bij mijn dochter zouden doenquote:
Scheelt wel dat je geen dochter hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus..... ik ben in staat tot moord als ik zou merken dat ze dat bij mijn dochter zouden doen
*meezingt*quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
........ en vergeet niet die ene dame
S..MMM...SSSSquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*meezingt*
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
* sms-je stuurt *quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
S..MMM...SSSS
Stuur maar door, stuur maar door, paas maar door, paas maar door.
Ja lekker hequote:
nee..... niet lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker he![]()
Krijg net sms van struik "Het is Vrijdag... " en ik lees het in mijn hoofd meteen zingerig op
Ja mooi!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee..... niet lekker![]()
zit nu met dat deuntje in mijn hoofd
Whahhahah, krijg ik een sms-je terug "en we komen samen "quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker he![]()
Krijg net sms van struik "Het is Vrijdag... " en ik lees het in mijn hoofd meteen zingerig op
He lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahhahah, krijg ik een sms-je terug "en we komen samen "![]()
Heeeee hoooo heeeeee hoooooooquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Brown, Rens,........ thanks
Morgen Gijsjes
Weinig slaap gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:47 schreef Chocobo het volgende:
Wat zit je allemaal te kankeren en te posten B.![]()
![]()
Hond ?quote:
Nee gegamed tot 1200, dan om 0630 weer op, net te weinig voor mijquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hond ?
Maar hoe dan ook,... je bent vrolijker dan normaal... meestal brom en grom je wat s' ochtends !
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Morgen Gijsjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee gegamed tot 1200, dan om 0630 weer op, net te weinig voor mij
Hond snurkte ook nog es inderdaad..
Vrijdags ben ik wel vrolijk
quote:
quote:
Ja.. tis net een dag dat je die kankerwekker toch echt niet meer trekt .. serieus op zaterdag zou ik dat ding afmaken. En dan bedenk je... heee.... tis vrijdagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]had ik ook.... Donnie Brasco gekeken gisteren op Veronica tot 01.00
en om 6 uur ging mijn wekker weer
hahaha alleen op vrijdag heb ik altijd meer energie omdat ik weet dat het ten einde loopt
hou op zeg...... op vrijdagavond als ik ga pitten dan check ik ook altijd dubbel of ik em niet per ongeluk aan heb gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. tis net een dag dat je die kankerwekker toch echt niet meer trekt .. serieus op zaterdag zou ik dat ding afmaken. En dan bedenk je... heee.... tis vrijdag
Ik heb een natuurlijke wekker.... werkt beter en is stipterquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou op zeg...... op vrijdagavond als ik ga pitten dan check ik ook altijd dubbel of ik em niet per ongeluk aan heb gezet![]()
![]()
en jij cho?? geen last van hè![]()
ja mooi....ik las het ook ja vanmorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/487(...)_jaar_weer_eten.html
8 jaar voor niks![]()
![]()
Ben je dan pissed!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Morgen Gijsjes
Gijs,............... dit is te mooi om waar te zijnquote:
FUCKING HELLquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... was die motor niet mooi ? Dit beter ?
[afbeelding]
He bahquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
En als dat ook niks is dat lik je dit maar
[afbeelding]
................. SCHATJE !!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:28 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen gijsjes
hebben we lekker geslapen?
Bijna weekend........voor jullie
Ik heb het al
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
................. SCHATJE !!![]()
![]()
Dankje
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
En als dat ook niks is dat lik je dit maar
[afbeelding]
Nou dat zijn allemaal auto's die op elkaar klappen omdat het glad isquote:
ja maar serieus.... wat denken ze nou bij die vierde.... goh... ik stap wel uit en dan hou ik mijn auto wel tegenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dat zijn allemaal auto's die op elkaar klappen omdat het glad is
inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja maar serieus.... wat denken ze nou bij die vierde.... goh... ik stap wel uit en dan hou ik mijn auto wel tegen![]()
![]()
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
staat mijn teamleider achter me, zit ik een beetje omhoog te scrollen in dit topic verschijnen vol die 2 melkflessen in beeld![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is het rustig op werk gijs? Najaa tis vrijdag hé lekker op tijd afsluiten
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Afsluiten om 1630, geen zin in de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie het kruisje niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afsluiten om 1630, geen zin in de vrijdagmiddagborrel.
Oh en
Dat kruisje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zie het kruisje niet eens
Wat ben je toch ook een heeeeeeerlijke n00b nog af en toe hequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Komt door je cash van de browser,.. pc's sucken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*bling bling*quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt door je cash van de browser,.. pc's sucken.
Komt denk ik door firefox, bij i.e. zag ik namelijk wel een rood kruisje en nu niksquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heeeeeeerlijke n00b nog af en toe he
GIJSquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Komt denk ik door firefox, bij i.e. zag ik namelijk wel een rood kruisje en nu niks
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt door je cash van de browser,.. pc's sucken.
Gijs, ik zag het plaatje zelf ook niet. Jullie zagen een kruisje maar ik zag helemaal niksquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
Zeg ik wat doms ofzo
Tis toch zo.. plaatje heb je al eens geladen dan..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:39 schreef Toadette het volgende:
Vanmorgen terug geweest met Strolie voor controle.
Hij zag al vrij veel vonden ze en het oog geneest al erg goed.
De helft van zijn hoornvlies is alweer teruggegroeid (maar is natuurlijk nog wel erg dun)
Maandag mogen lekker zijn pleisterlenzen eruit.
Hij was alleen een beetje misselijk vande medicijnen dus we hadden opeens een gekleurd matje in de auto
Ik ga werken
dag schatjes.
Nee Gijs klopt,.. Noot en ik mierenneukenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
Zeg ik wat doms ofzo
Cache Gijs... cachequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
Zeg ik wat doms ofzo
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:39 schreef Toadette het volgende:
Vanmorgen terug geweest met Strolie voor controle.
Hij zag al vrij veel vonden ze en het oog geneest al erg goed.
De helft van zijn hoornvlies is alweer teruggegroeid (maar is natuurlijk nog wel erg dun)
Maandag mogen lekker zijn pleisterlenzen eruit.
Hij was alleen een beetje misselijk vande medicijnen dus we hadden opeens een gekleurd matje in de auto
Ik ga werken
dag schatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |