Betere OP iigquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:44 schreef mr_Brown het volgende:duurde me te lang neet
956 Gijsjes balen van de snelheid van Fok
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef QueenR het volgende:
hoi lieve gijsjes!
Enneh strol... niet gaan bungeejumpen
[afbeelding]
Als het fout gaat zie ik er van heel ver bovenaf uit als een rood kruisje?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef QueenR het volgende:
hoi lieve gijsjes!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef QueenR het volgende:
hoi lieve gijsjes!
[afbeelding]
Heerlijke geile klootzak van mequote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ik hou van je![]()
nee?
Ahem, ik dusquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hou van jullie allemaal!
quote:
Wie is er zo klein dat ie....... nee laat maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:47 schreef kepler het volgende:
de sneeuwvlokjes dwarrelen vrolijk naar beneden in het zachte licht van de straatlantaarn om zich vervolgens neer te vleien op koude grond alwaar zij met open armen ontvangen worden
het sneeuwt in Delft
Mogguh gijsquote:Op woensdag 23 februari 2005 07:20 schreef Bastard het volgende:
Ik zei "Kut fok!"
Moet je wel posten hoeren forum!
quote:Apple-laptop 'ontploft' in Barneveld
Uitgegeven: 21 februari 2005 17:08
Laatst gewijzigd: 21 februari 2005 17:20
AMSTERDAM - Computerfabrikant Apple stuurt een ontplofte laptop voor uitgebreid onderzoek terug naar de ontwerpafdeling in Californië nadat deze is ontploft, zo meldt een woordvoerder van Apple in de Barneveldse Krant.
De gebruiker hoorde een sissend geluid, waarna een gaswolk uit het toetsenbord van zijn in het afgelopen najaar aangeschafte PowerBook opsteeg. Bij het verwijderen van de batterij ontstond een steekvlam.
Volgens de woordvoerder, die niet precies weet om welk type het gaat, was het in ieder geval niet één van de nieuwste exemplaren die ontplofte. De man ziet geen reden om Apple-gebruikers te waarschuwen "Het is voor het eerst dat ik zoiets meemaak. Als de oorzaak duidelijk is, zullen we stappen ondernemen."
De Barnevelder, die voor onderzoek naar het ziekenhuis ging, ontvangt een nieuwe PowerBook.
quote:Hoi,
Als je dit leest was dat eigenlijk niet de bedoeling. Dit is mijn nieuwe website met onder andere mijn weblog. Stond sinds dinsdagmiddag online zodat diverse partijen er aan konden werken om ’t voor donderdag klaar te hebben. Ondanks een aardig verzoekje was er toch iemand die graag de grote jongen wilde uithangen door al wat foto’s online te gooien. Maar goed je bent 20 en je woont bij je ouders in Ruurlo. Heb je ook eens een verzetje.![]()
een negen oooooook hahahhaahaquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren examens terug hehad van m`n opleiding; 6 8,1 en een 9
vrees alleen dat die van gisteren een 5 je zal zijn
Queenquote:
JAWEL JAWEL JAWEL JAWELquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
serieusdoet dit klote forum het eindelijk een beetje...... is er niemand
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
JAWEL JAWEL JAWEL JAWEL![]()
maar nu ben jij weer weg![]()
Forum Opties | |
---|---|