We hebben duidelijk geluk gehad.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:54 schreef m@x het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook een beetje. Hoe zijn wij in godsnaam groot geworden terwijl het er vroeger zo vreselijk ongezond en gevaarlijk aan toe ging![]()
Kruisbesmettingquote:Op zondag 27 februari 2005 16:04 schreef Sjeen het volgende:
Isa heeft trouwens weer koorts, nu gelukkig niet zo hoog. Ze is wel hangerig en ligt dus nu lekker te dutten op papa's buik. Die zelf ook voor pampus op de bank ligt![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Kruisbesmetting![]()
![]()
Ik ben het wel met Sjeen en Snoopy eens. Tuurlijk moet je bepaalde hygiene- en veiligheidsregels in acht nemen maar je kan het ook overdrijven.
Als het over de horeca gaat wil ik altijd graag even reageren!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef Sjeen het volgende:
In de horeca wordt er (met uitzondering van een aantal goede restaurants) redelijk waardeloos met de hygiëne omgesprongen. Dat heeft 8 jaar horeca-ervaring me wel geleerd. De smaakpolitie is wat dat betreft een reële afspiegeling helaas. Gelukkig is het zo dat in de instellingswereld (bejaardenhuizen ed) wel een stuk doordachter mee wordt omgegaan, die keukens zijn echt ruig![]()
De droogdoeken gaan hier in de was als ik dat nodig vind en da's niet dagelijks...
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:16 schreef Stiekemurd het volgende:
Voor de mensen met een vaatwasser: ik heb begrepen dat wanneer de babies wat ouder zijn, je ze makkelijk in de vaatwasser kan doen (heetste programma) en dan maar 1 keer per week hoeft uit te koken.
Ik gooi de flessen ook nog steeds in de stoomoven om te steriliseren.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:41 schreef poemojn het volgende:
Ja natuurlijk wordt dat steriliseren minder belangrijk naarmate ze ouder worden en meer zelf in de mond steken.. Myrthe eet nu zand als ik niet uitkijk, dan maakt 't ook niet uit of ze dat via de melk of via haar hand opeet. Maar als ze ouder worden kunnen ze sowieso wel meer hebben.
Oh kook jij je borsten ook altijd uit voor de voeding dan, ik wel namelijkquote:Op zondag 27 februari 2005 18:16 schreef poemojn het volgende:
Nouja, ik heb ook makkelijk praten natuurlijk, borstvoeding is altijd steriel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |