En dat vind ik nou eens een goed adviesquote:Op zondag 27 februari 2005 20:09 schreef Lois het volgende:
Onze kinderarts pleit altijd voor "een beetje vies doen" als de kindjes ouder zijn dan 6 maanden. Dus niet elke speen die op de grond valt steriliseren maar afvegen en gewoon weer geven enzo. Zijn mening is dat hoe groter de smetobsessie wordt hoe moeilijker je het krijgt en kinderen worden groot en sterk van "een beetje vies".
Ik deed dat gewoon met de flessen die ze overdag nog dronk. De avondfles heb ik wel gewoon 'dik' gehouden. (meestal kwam het dus neer op voor het slapen gaan een verdunde fles overdag).quote:Op zondag 27 februari 2005 20:32 schreef LadyS het volgende:
tnx ET! dat is misschien wel een idee! ik zal even kijken hoe ik dat in de nieuwe dagindeling kan verwerken zeg maar
Met witte bloedcellen??!! heb je daar thuis ook een apparaat voor dan?Loena ziet het al voor zich: Poemojn pakt kraamverband, wringt die uit boven centrifuge, vangt plasma op in een bakkie, filtert dit en voila, daar zijn de witte bloedcellen voor de borstjesquote:Op zondag 27 februari 2005 20:32 schreef poemojn het volgende:
Loena, gewoon ontsmetten met moedermelkOf met witte bloedcellen in de kraamweek.
Wij hebben hier zo sterilisator die in de magnetron kan want deze papa vergeet ook nog wel eens wat, werkt perfect alleen de flessen worden wat vettig, denk dat we ze toch eens in een pannetje moeten uitkoken. Maar dat moet mama maar gaan doen, anders houden wij ook geen flessen meer over.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:56 schreef Rottdog het volgende:
Heel verhaal......
Wij deden altijd trouw aan het uitkoken van spulletjes alleen nu heeft Zoë een nogal vergeetachtige papa tis dat zijn kont vast zit dat het presteerde om twee keer de bende droog te laten koken. Dan denkt he wat ruikt het hier raar om dan in een nu zwarte pan te kijken waar het plastic heerlijk met elkaar versmolten is. Om nou iedere keer nieuwe pan, spenen foppies en flessen te gaan kopen paste niet meer in de portomonnee dus gaat de zooi nu vrolijk de vaatwasser in![]()
en echt waar je huis stinkt zelfs nog maanden na de gebeurtenis![]()
Oooh ok...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef poemojn het volgende:
O, ik doelde gewoon op tepelkloven Loena
quote:
Ah joh, dat gaat met 2 baby's vanzelf overquote:Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef Smirre het volgende:
Zei Smirre heel dapper, nadat haar smetvrees amper de hoek om was.
Nou desinfecteren niet, wel handenwassen natuurlijk, nou als je dan 10 babies had, moest je wel heeeeeel erg vaak je handen wassen, maar goed dat moet gewoon ivm kruisbesmetting.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:26 schreef poemojn het volgende:
Waren ze in dat ziekenhuis zo druk bezig met handen desinfecteren voor je een baby aanraakt?
Myrthe heeft 1 weekend ter observatie in 't ziekenhuis gelegen toen ze 10 dagen was, toen moest ik idd ook m'n handen desinfecteren voor ik die observatiezaal op mocht, maar op de kraamafdeling deden ze dat niet. Wat een gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |