Het was inderdaad hartverscheurend.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:22 schreef poemojn het volgende:
Ja, ik zat bijna mee te huilen inderdaad. Deed me ook erg denken aan de eerste weken met Myrthe, toen huilde ze ook zo, en dat tot 5 uur 's morgens.. Is gelukkig voorbij.![]()
Er valt nog vrij weinig te zien eigenlijk, want zijn handjes zijn helemaal ingepakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:05 schreef Sjeen het volgende:
Poeh, Githa, ik vind je een bikkel hoor! Ik was gisteren helemaal uit mijn doen, doordat Isa van de koorts alleen maar wilde hangen en huilen (had het liefste zelf mee een potje willen gaan huilen).
Wel fijn dat het verder goed verlopen is. Is het niet een beetje vreemd nu? Er mist per slot van rekening iets dat eigenlijk bij Jordy hoorde. Of had je je daar al helemaal op ingesteld, zodat het nu juist klopt?
Knuffel voor jullie![]()
Sjeen
Jeeh, ben maar een beetje blond vandaag zegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:08 schreef Githa het volgende:
[..]
Er valt nog vrij weinig te zien eigenlijk, want zijn handjes zijn helemaal ingepakt.
Ik denk dat het wel even wennen is maar ik denk dat dat ook maar even is.
vond ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:52 schreef Karin het volgende:
Githa wat fijn dat alles goed gegaan is en dat het achter de rug is! Wat vreemd dat ze niets over pijnstilling gezegd hebben.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:02 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij duurt het wel minimaal een jaar voordat een kind zijn definitieve kleur ogen heeft hoor!
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:53 schreef Githa het volgende:
Phluphy wat fijn dat Danyel niet veel meer 'zomaar' huilt, het geeft je zo'n machteloos gevoel....Ik heb geen idee wanneer die huiluurtjes ongeveer verdwijnen![]()
Djulian al aan het warme etenen je was gister pas geboren
![]()
Vraagje:
Hoelang duurt het voor baby's hun echte kleur ogen krijgen ? Jordy heeft nog steeds donker blauwe ogen maarja ik ben wel benieuwd welke kleur ze nu echt gaan worden....alles kan in de familiegroen, grijs, blauw, bruin.....
Vannacht is het hier redelijk goed gegaanJordy is wel vaak wakker geweest maar was goed te troosten als je hem bij je nam...Ik denk dat we het ergste wel hebben gehad
het is allemaal meegevallen dus.
Hij vind het lekker!!!! Hij kan zo lekker griezelen bij de eerste happenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:18 schreef babyfeet het volgende:
Anitra hoe is het warm eten bij Djulian bevallen?
Toen Sven geboren was had de kraamhulp het erover dat het met ingang van augustus 2003 niet meer zou mogen. Wij hebben het altijd wel gewoon gedaan. Er altijd op gelet dat het goed gekoeld werd bewaard enzo. Er was geloof ik wel eens ergens een geval geweest (in een of ander buitenland) waar babies ziek waren geworden ofzo. En om aansprakelijkheid voor te zijn adviseren ze nu om het per voeding klaar te maken (dit was de versie die onze kraamhulp vertelde) Op de pakken van Nutrilon stond ook nog steeds de bereidingswijze voor 24 uur. Ik weet niet of dit nog steeds zo is.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:52 schreef Leah het volgende:
Even over flesvoeding, ik lees ineens dat je dat niet meer voor de hele dag klaar mag maken![]()
Bij mijn oudste (nu ruim twee en half) heb ik daar nooit iets over gehoord, maar nu lees ik dat dat niet meer verstandig is ivm vermenigvuldigen van een bepaalde bacterie.
Op de site van het cb-online staat een uitleg over hoe je fv klaarmaakt voor de hele dag, dus dan zou het voor mijn gevoel wel "mogen", maar ben nu toch een beetje in verwarring eigenlijk.
Wie van jullie weet hoe het zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |