Ok de wissels waren dubieus. Rosales eruit... 2 onervaren spelers erin... maar goed obodai moest er gewoon uit, die verloor veel te vaak de bal.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond ajax ook niet geweldig spelen maar die 3-1 zat erin omdat het middenveld overlopen werd en 3 man bij ajax niet meer mee deden . Hij had dus moeten ingrijpen en Boukhari of Rosales eruit moeten halen en er een midden velder bij moeten gooien om ervoor te zorgen dat daar meer evenwicht zou komen.
Hij deed helemaal NIKS om het elftal op het spoor te brengen of te versterken waar nodig is en dat kan je hem wel degelijk aanrekenen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:22 schreef AapNootMies het volgende:
Nooit hadden wij De Meer moeten verlaten!
beter dan dat de kroketten naar pis stinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmm.
Een stadion wat stinkt naar pis en kroketten.
De Arena is okay!
contractverlenging?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Directie en Koeman gaan vandaag om tafel.....
www.ajaxonline.orgquote:Henk ten Cate heeft vrijdagochtend op Radio 538 laten weten dat hij er weinig voor voelt om Ronald Koeman op te volgen als trainer van Ajax. De assistent-coach van FC Barcelona zei dat hij niet door de Amsterdammers is benaderd. "Ik heb niets gehoord vanuit Amsterdam, dus het is niet aan de orde", aldus Ten Cate. "En daarbuiten heb ik het gewoon uitstekend naar mijn zin bij Barcelona. Zeker nu we de boel op de rails hebben gezet."
De Amsterdammer wilde niet zeggen of hij van mening is dat Koeman moet opstappen. "Wat moet ik daarop zeggen? Het is een collega van me. Het is duidelijk dat het niet lekker loopt bij Ajax, maar als een trainer nog het volledige vertrouwen van de groep heeft hoeft hij niet weg."
Laat Ronaldinho dan ook maar komenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
dus Henk komt niet, logisch hij is veel te belangrijk daar, Ronaldinho loopt weg met hem.
en die wil graag nog een jaartje ballen bij Arsenalquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Koeman ontslaan zou zonde zijn. Wie moeten ze dan nemen ? Danny Blind is een 3-maanden coach, en dag mag hij ook weer weg. Co Adriaanse zal toch niet benadert worden. Van Basten is Bondscoach. Neeskens lijkt me niet geschikt. Stevens is niet geschikt voor Ajax me dunkt, zijn visie is geen Ajaxvisie nl. Rest 1 persoon: Dennis Bergkamp, als player manager
Ik juich het toequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Rest 1 persoon: Dennis Bergkamp, als player manager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |