abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25442130
Ik neem aan dat je ook al bij uitzendbureau's geweest bent. Is terug naar school gaan geen idee, Ingrid19?

Ik werd vandaag gebeld door die werver waar ik vorige week een gesprek mee gehad heb. Ik moet een goede motivatie aangeven waarom ik actuaris zou willen worden en voor een specifiek bedrijf zou willen werken. Iemand ideeën wat ik wel en wat ik zeker niet aan moet geven?

Als het even kan, wil ik het vandaag aangeven, anders morgen.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_25442806
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:47 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik neem aan dat je ook al bij uitzendbureau's geweest bent. Is terug naar school gaan geen idee, Ingrid19?

Ik werd vandaag gebeld door die werver waar ik vorige week een gesprek mee gehad heb. Ik moet een goede motivatie aangeven waarom ik actuaris zou willen worden en voor een specifiek bedrijf zou willen werken. Iemand ideeën wat ik wel en wat ik zeker niet aan moet geven?

Als het even kan, wil ik het vandaag aangeven, anders morgen.
Je houdt van kwantitative/verzekeringsvraagstukken??
pi_25443207
Ik ben 23 trouwens en slecht in leren.
pi_25443955
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:44 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik ben 23 trouwens en slecht in leren.
Er is een boek dat je kan (geen garantie) helpen met leren: "gebruik je hersenen". ben even de auteur vergeten......
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:10:39 #105
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25474986
Net een telefoontje van Creyf's:

"Ja, we hebben net het bedrijf gesproken waar je gisteren heb gesolliciteerd en ze waren heel erg positief over je! Ja, het gesprek dat je hebt gehad was erg goed verlopen en er was ook echt een klik tussen jullie!!! Helaas hebben ze iemand gekozen die er al eerder heeft gewerkt."

Wat de fok???
weg
pi_25475241
Kreeg laatst een vrij leuke functie aangeboden, ben bij het uitzendbureau langsgeweest, maar gaf aan dat ik nog andere sollicitaties had lopen die beter bij m'n studie aansluiten.
Die wilde ik logischerwijs graag nog even afwachten voordat ik een gesprek zou aangaan met m'n eventueel toekomstige werkgever.
Naja, ze kon wel een paar dagen wachten, maar moest persé begin deze week uitsluitsel hebben aangezien het bedrijf op korte termijn de functie vervuld wilde zien.
Van een aantal sollicitaties nog niets gehoord en de sollicitaties waar ik wel een reactie op gehad had waren minder interessant, dus maandag gebeld naar het uitzendbureau dat er een afspraak geplanned kon worden.

Daar zou ze me woensdag of vrijdag ( ) over terugbellen...

Dus ik wachten; woensdag geen telefoontje .
En vandaag; weer geen telefoontje.

Dus rond 16:00 zelf maar even gebeld; bleek de persoon waar de afspraak mee gemaakt zou worden de gehele week op vakantie te zijn en de vervanger had men nog niet kunnen bereiken .

Even bellen om dat door te geven was kennelijk geen optie en zoveel haast had het achteraf dus kennelijk toch niet... Heerlijk die uitzendbureau's .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25519468
Joepie joepie jeej: ik heb de job bij Mercuri Urval
En onbekende-toekomstige-collega die hier op Fok mijn berichtje gelezen heeft en ook die job gekregen hebt, laat eens iets van je horen!
pi_25519590
Hoi Rupicola,

Bij deze de onbekende toekomstige collega ;-). Kleine wereld is cyber space toch he! Ik was via google bij jouw berichtje gekomen. Heb jij een hotmail adres waar ik je misschien op kan bereiken? Anders zal ik proberen om er vanavond 1 aan te maken, het lijkt me wel leuk om per email alvast kennis te maken ;-) (dan zal ik je ook mijn echte naam zeggen)

Groet!
pi_25519627
Gisteren aardig gesprek gehad bij een detachering voor detachering bij KPN. Ziet er goed uit, maar de selectie is nogal zwaar, inclusief testcase tijdens het gesprek bij KPN volgende week. Duimen dus maar...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:50:35 #110
76143 Forumschorem
pi_25521326
Waarom krijg ik steeds te horen dat ik te zwaar wordt bevonden voor lichtere werkzaamheden en dat ze het dus helemaal niet proberen om me daarvoor aan het werk te krijgen? Je wilt dus onder je niveau aan de slag en dan kan het zogenaamd niet. Wat een gezeik!
weg
pi_25523897
Rupicola,

Ik heb een hotmail adres aangemaakt: mujob@hotmail.com. Lijkt me leuk om een email van je te ontvangen.

Groetjes!
pi_25529073
Ik heb maandag een solicitatiegesprek bij Ernst & Young. Om 9 uur. Iemand enig idee hoe laat ik dan het beste uit Den Haag kan vertrekken?
pi_25529163
Misschien domme vraag, maar waar ligt Ernst & Young (tenminste de vestiging waar jij moet zijn)?
Dan kan ik misschien antwoord op je vraag geven.

Om welke functie gaat het?
pi_25529475
Ow sorry. De vestiging ligt in Utrecht, ik weet nog niet precies waar. Moet ik nog van mijn werver horen.

Is een functie als actuaris (beginnend).

[ Bericht 10% gewijzigd door MizzEnroe op 16-03-2005 11:18:57 ]
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:06:31 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25529496
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:50 schreef Forumschorem het volgende:
Waarom krijg ik steeds te horen dat ik te zwaar wordt bevonden voor lichtere werkzaamheden en dat ze het dus helemaal niet proberen om me daarvoor aan het werk te krijgen? Je wilt dus onder je niveau aan de slag en dan kan het zogenaamd niet. Wat een gezeik!
Over het algemeen zijn ze dan bang dat je zult vertrekken zodra je iets op je niveau vindt.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 maart 2005 @ 04:30:00 #116
76143 Forumschorem
pi_25536801
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:53 schreef MizzEnroe het volgende:
Ow sorry. De vestiging ligt in Utrecht, ik weet nog niet precies waar. Moet ik nog van mijn werver horen.

Is een functie als actuaris (beginnend).
http://www.9292ov.nl
weg
pi_25537583
Ik was van plan met de auto te gaan en ik doelde eigenlijk op de files. Normaal duurt het ongeveer een uur om naar Utrecht te rijden, maar in de maandagochtendspits, zal het toch wel anders zijn...
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:25:16 #118
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_25539646
Ik zou minstens twee uur reistijd nemen. Maakt niet uit als je een halfuur te vroeg bent. Dan maak je nog een wandelingetje of zo. Te laat komen op een sollicitatiegesprek is daarentegen een doodzonde, zelfs als je er niets aan kunt doen!

Je kunt er namelijk wel altijd iets aan doen: een ruime tijdmarge inbouwen... Zonder files zou je er ongeveer een uur over doen (weet niet waar je woont in Den Haag of waar EY in Utrecht gevestigd is.) Op maandagochtend kan het wel eens druk zijn op de A12.
Master of my domain
pi_25544161
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
Kreeg laatst een vrij leuke functie aangeboden, ben bij het uitzendbureau langsgeweest, maar gaf aan dat ik nog andere sollicitaties had lopen die beter bij m'n studie aansluiten.
Die wilde ik logischerwijs graag nog even afwachten voordat ik een gesprek zou aangaan met m'n eventueel toekomstige werkgever.
Naja, ze kon wel een paar dagen wachten, maar moest persé begin deze week uitsluitsel hebben aangezien het bedrijf op korte termijn de functie vervuld wilde zien.
Van een aantal sollicitaties nog niets gehoord en de sollicitaties waar ik wel een reactie op gehad had waren minder interessant, dus maandag gebeld naar het uitzendbureau dat er een afspraak geplanned kon worden.

Daar zou ze me woensdag of vrijdag ( ) over terugbellen...

Dus ik wachten; woensdag geen telefoontje .
En vandaag; weer geen telefoontje.

Dus rond 16:00 zelf maar even gebeld; bleek de persoon waar de afspraak mee gemaakt zou worden de gehele week op vakantie te zijn en de vervanger had men nog niet kunnen bereiken .

Even bellen om dat door te geven was kennelijk geen optie en zoveel haast had het achteraf dus kennelijk toch niet... Heerlijk die uitzendbureau's .
The story continues .

Ik zou 100% zeker direct na het weekend teruggebeld worden, zeer waarschijnlijk maandag, maar anders toch zeker begin deze week.
Maandag... Niets...
Ik denk, ik wacht het nog even tot donderdag af en dan bel ik er zelf wel weer achteraan.
Uiteraard dinsdag en woensdag ook niets gehoord, dus ik zojuist bellen.

"Ja, er zijn nog geen afspraken gemaakt, maar we zijn er mee bezig"

Kasta: Tja, ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik ben gewend om m'n afspraken na te komen, dus ik verwachtte al tot 3 keer toe een telefoontje van jullie zodat ik er zelf niet telkens achteraan hoef te bellen.
Eerst wil je binnen een paar dagen uitsluitsel van me, dus ik kap al mijn andere sollicitaties af
en vervolgens hoor ik 1,5 week niets meer van je.

"Ja, de afspraken stonden geplanned voor woensdag, en die zijn allemaal gecancelled."

Het is me een raadsel waarom iemand in godsnaam sollicitatiegesprekken zou cancellen, maar dat terzijde.
Tevens nogal vreemd dat woensdag de gesprekken geplanned stonden terwijl ik van niets wist .

Anyweg, vandaag of morgen zouden er nieuwe afspraken geplanned worden .

Dus ik, doorspekt met sarcasme "Ah, dus ik kan er voor de volle 100% op rekenen dat ik morgen of overmorgen gebeld word, net zoals afgelopen week?"

"Ja, uiteraard!" ..... .... .... .

Anyweg, ik ga weer andere sollicitaties de deur uit sturen, want hier hoor ik nooit meer iets van .
pi_25677974
Lekker uitzendbureau kastanova. Onderhand al iets gehoord?

Mijn gesprek liep btw redelijk goed, maar was wel erg pittig. Ik was uiteindelijk toch nog 5 minuten te laat, maar degen waar ik het gesprek mee had, was nog later. Ik werd gister gebeld dat ik een contract aangeboden krijg.
pi_25678080
gefeliciteerd mizzenroe, wat voor functie?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25678141
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef MizzEnroe het volgende:
Lekker uitzendbureau kastanova. Onderhand al iets gehoord?
Wat denk je? .

Naja, ben dus toch maar verder gaan kijken en kwam een functie bij de TPG tegen op de site van een ander uitzendbureau.
Opbellen; "Goedemiddag, met KastaNova, ik zag op jullie site de functie bij de TPG staan en ik wilde graag weten of daar nog steeds voor gesolliciteerd kon worden."
Uitzendbureaumiep: "Geen idee, moet je de TPG zelf maar ff bellen."

Wtf? Is dit een complot van de uitzendbureaus ofzo? .
pi_25678241
uitzendbureau's zijn echt een ramp, gelukkig hoef ik niets meer van ze
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:58:14 #124
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_25678859
Ben zojuist gebeld door een advocatenkantoor, heb volgende week een gesprek. We zullen zien. Moest nog wel even een cijferlijst opsturen.
pi_25679187
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:17 schreef komrad het volgende:
gefeliciteerd mizzenroe, wat voor functie?
Tnx! Junior consultant acuaris.

Ik krijg daarbij een opleiding van nog 8,5 jaar. Om uiteindelijk actuaris te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')