quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:Kreeg laatst een vrij leuke functie aangeboden, ben bij het uitzendbureau langsgeweest, maar gaf aan dat ik nog andere sollicitaties had lopen die beter bij m'n studie aansluiten.
Die wilde ik logischerwijs graag nog even afwachten voordat ik een gesprek zou aangaan met m'n eventueel toekomstige werkgever.
Naja, ze kon wel een paar dagen wachten, maar moest persé begin deze week uitsluitsel hebben aangezien het bedrijf op korte termijn de functie vervuld wilde zien.
Van een aantal sollicitaties nog niets gehoord en de sollicitaties waar ik wel een reactie op gehad had waren minder interessant, dus maandag gebeld naar het uitzendbureau dat er een afspraak geplanned kon worden.
Daar zou ze me woensdag of vrijdag (
![]()
) over terugbellen...
Dus ik wachten; woensdag geen telefoontje
![]()
.
En vandaag; weer geen telefoontje.
Dus rond 16:00 zelf maar even gebeld; bleek de persoon waar de afspraak mee gemaakt zou worden de gehele week op vakantie te zijn en de vervanger had men nog niet kunnen bereiken
![]()
.
Even bellen om dat door te geven was kennelijk geen optie en zoveel haast had het achteraf dus kennelijk toch niet... Heerlijk die uitzendbureau's
![]()
.
The story continues
![]()
.
Ik zou 100% zeker direct na het weekend teruggebeld worden, zeer waarschijnlijk maandag, maar anders toch zeker begin deze week.
Maandag... Niets...
Ik denk, ik wacht het nog even tot donderdag af en dan bel ik er zelf wel weer achteraan.
Uiteraard dinsdag en woensdag ook niets gehoord, dus ik zojuist bellen.
"Ja, er zijn nog geen afspraken gemaakt, maar we zijn er mee bezig"Kasta: Tja, ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik ben gewend om m'n afspraken na te komen, dus ik verwachtte al tot 3 keer toe een telefoontje van jullie zodat ik er zelf niet telkens achteraan hoef te bellen.
Eerst wil je binnen een paar dagen uitsluitsel van me, dus ik kap al mijn andere sollicitaties af
en vervolgens hoor ik 1,5 week niets meer van je.
"Ja, de afspraken stonden geplanned voor woensdag, en die zijn allemaal gecancelled."Het is me een raadsel waarom iemand in godsnaam sollicitatiegesprekken zou cancellen, maar dat terzijde.
Tevens nogal vreemd dat woensdag de gesprekken geplanned stonden terwijl ik van niets wist
![]()
.
Anyweg, vandaag of morgen zouden er nieuwe afspraken geplanned worden
![]()
.
Dus ik, doorspekt met sarcasme "Ah, dus ik kan er voor de volle 100% op rekenen dat ik morgen of overmorgen gebeld word, net zoals afgelopen week?"
"Ja, uiteraard!" .....
....
....
.Anyweg, ik ga weer andere sollicitaties de deur uit sturen, want hier hoor ik nooit meer iets van
![]()
.