Noppe, ik heb het label in de vraag er bij gezet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
Het debuut van John Legend?
Oh, later pas dan toch?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Noppe, ik heb het label in de vraag er bij gezet.
Ik heb 'm pas 1 keer gehoord. Vond 'm wel mooi, maar de quotes hierboven komen me lichtelijk overdreven voor. Nog maar 's luisteren dan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:10 schreef bukgeit het volgende:
Is dat een mooie plaat? Ik was wel benieuwd.
helemaal goed, prachtige plaat die imho groeit naar een paar beurten. Je moet zijn stem wel kunnen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:08 schreef GLO het volgende:
Ah! Dat helpt! Antony and the Johnsons. I Am A Bird Now.
OK, zal zeker nog een paar keer luisteren. Dat kan, want ik heb de cd zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
helemaal goed, prachtige plaat die imho groeit naar een paar beurten. Je moet zijn stem wel kunnen hebben(en het is antony)
Toevallig, ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:20 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, zal zeker nog een paar keer luisteren. Dat kan, want ik heb de cd zelf.
1) John Wayne Shot Mequote:Op woensdag 23 februari 2005 02:22 schreef GLO het volgende:
Er circuleren op dit moment drie Nederlandse cd's in de Luisterpaal van 3voor12. Noem er twee.
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook
al valt mijn collectie waarschijnlijk in het niets ivm die van jullie
In plaats van na te denken over de luisterpaal !quote:
Maar ik vind 'm mooi hoor, al ontwaar ik wat discussiepunten hier & daar (LUL, dc Basehead en is Richmond Fontaine geen persoon?).quote:Leningrad Cowboys
Tuindorp Hustler Click
Stockholm Syndrome
London Beat
Of Montreal
Japancakes
Opgezwolle
Girls In Hawaii
Architecture In Helsinki
Boards Of Canada
Presidents Of The United States Of America
Detroit Cobras
Georgia Sattelites