Je bent een aap!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:47 schreef nectarientje het volgende:
verhaal
euhm pardon?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 05:23 schreef PolarStars het volgende:
Typerend dat de echte die hard Fokkers nu alleen maar mee kunnen lezen
Zekers, ik ben zo'n die-hard FOK!er en ik heb, net zoals alle andere die hard FOK!ers geen relatie. (en je hoort een relatie te hebben toch?) Wil jij me helpen voor ik me te pletter laat vallen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 05:23 schreef PolarStars het volgende:
Typerend dat de echte die hard Fokkers nu alleen maar mee kunnen lezen
Jaja, ik tegenwoordig zelfs!quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Zekers, ik ben zo'n die-hard FOK!er en ik heb, net zoals alle andere die hard FOK!ers geen relatie. (en je hoort een relatie te hebben toch?)
Idd, ze liep zo weg zonder antwoord te gevenquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:14 schreef matboy het volgende:
Zij zag mij, ik zag haar..... Ik zei Nueken ? en toen was het klaar.....
Zonder aarzelen idd........ iemand moet die rubbers toch halen als ze op zijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Idd, ze liep zo weg zonder antwoord te geven
Een echte vent gebruikt geem condoomquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:19 schreef matboy het volgende:
[..]
Zonder aarzelen idd........ iemand moet die rubbers toch halen als ze op zijn
Idd...... die lopen ook niet te zeiken omeen SOAquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Een echte vent gebruikt geem condoom
Jij snapt emquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:22 schreef matboy het volgende:
[..]
Idd...... die lopen ook niet te zeiken omeen SOA
En je gaat nu nog met oma?quote:Op donderdag 24 februari 2005 04:24 schreef Xebrozius het volgende:
Bij de 1e jaarsborrel in de De eerste Kamer in Groningen.
Zij was 3e jaars en ik 1e jaars..
quote:Op donderdag 24 februari 2005 04:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, iets met de erfenis enzo...
Idd, ik moest ook door dat procesquote:Op donderdag 24 februari 2005 04:29 schreef PLAE@ het volgende:
ach ja op een ouwe fiets moet je het leren he
Van oorsprong ben ik een Drenth, maar heb in totaal 11 jaar in Enschede, Oldenzaal en Borne gewoondquote:Op donderdag 24 februari 2005 04:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
En dat voor een Groninger, jij moet wel import zijn, die wijsheid hebben ze daar niet![]()
How how, zij was 19 en 3e jaars. En ik was 22 en 1e jaars.quote:Op donderdag 24 februari 2005 04:29 schreef PLAE@ het volgende:
ach ja op een ouwe fiets moet je het leren he
Dat zegt genoegquote:Op donderdag 24 februari 2005 04:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Van oorsprong ben ik een Drenth, maar heb 11 jaar in Enschede, Oldenzaal en Borne gewoond.
Hoogeveen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 04:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Van oorsprong ben ik een Drenth
Nu wel?quote:Op donderdag 24 februari 2005 04:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoogeveen?
En nee ik ben van oorsprong geen Drent
Emmenquote:Op donderdag 24 februari 2005 04:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoogeveen?
En nee ik ben van oorsprong geen Drent
En daarvoor?quote:Op donderdag 24 februari 2005 04:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
Al mag ik niets zeggen, ik ben nu officieel import Groninger
Wees blij, die zijn nog minderquote:Op donderdag 24 februari 2005 04:49 schreef PLAE@ het volgende:
Fries![]()
Ik dacht even met een westerling te maken te hebben.
* innovative rekent zich even helemaal suf... 1 maand geleden was het 24 januari, een week daarvoor 17 januari... En Carnaval was volgens mij toch echt rond 5 februari...quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:59 schreef PouwelZ het volgende:
mijn verhaal is ook niet om over naar huis te schrijven :p
M'n broertje had een keer een meisje op bezoek, wat hij toen leuk vond, naja ik zo fijn zal wel.. en ik geloof dat zij mij toen had toegevoegd op msn een keer, geen idee waarom. Blabla hoop gepraat, hoop geflirt. Maja we wilden het geheim houden, maar zij bleek over vanalles en nog wat te liegen. Heb haar toen gezegd dat ik haar nooit meer zou vertrouwen, en toen heb ik haar geblokt op msn. Heel lang niet gezien (1 heel jaar ongeveer, vooral elkaar genegeerd en elkaar alleen boos aangekeken), tot begin carnaval. Op het einde van de avond zijn we gewoon langzaam wat naar elkaar toegekome, b-tje gekut daarbinne, en toen heb ik haar naar huis gebracht. Gezoend en vervolgens de hele carnaval overleefd.
We hebbe nu een maand en een week, en voor mijn gevoel gaat alles nog goedHvd
Ze kunnen ook gewoon leuk contact hebben gehad voordat ze wat kregenquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:02 schreef innovative het volgende:
[..]
[me=innovative] rekent zich even helemaal suf... 1 maand geleden was het 24 januari, een week daarvoor 17 januari... En Carnaval was volgens mij toch echt rond 5 februari...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |