Vieze homo!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Kutkolere, dat de paus met zijn debiele harses heeft gezegd dat internet meer gebruikt moet worden, wil nog niet zeggen dat jij hier met je kuttopics moet komen. Hij doelde waarschijnlijk meer op het feit dat de katholieken zich moeten vergapen op foto's die staan op www. kleinenaaktejongetjes.nl
Ik zal pissen op de brandnetels op je grafje.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Dit is de plaats om mij te aanbidden. Dit klinkt als een dom topicidee misschien, maar dat is het niet en de smiley hieronder bewijst dat:
![]()
Hoereerderij.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:15 schreef MUUS het volgende:
Wat krijg ik er voor terug?
Geestelijke rijkdom, gok ik. Of iets in die strekking.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:15 schreef MUUS het volgende:
Fuifduivenpoep, voor eeuwig. Wel heilig though.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:15 schreef MUUS het volgende:
Aanbid hier MUUS!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:15 schreef MUUS het volgende:
Of vingertjes met netelcellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoereerderij.
Dat betekent dat je zal branden in de hel en de eeuwige jeuk krijgt en korte armpjes.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Dit is de plaats om mij te aanbidden. Dit klinkt als een dom topicidee misschien, maar dat is het niet en de smiley hieronder bewijst dat:
![]()
Dealquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
Ik wil op z'n minst een eigen kasteel, een tiara, drie kamelen en een kip ervoor terug.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Dit is de plaats om mij te aanbidden. Dit klinkt als een dom topicidee misschien, maar dat is het niet en de foto van mij hieronder bewijst dat:
Eerst wil ik een foto van die kamelen en die kip zien.quote:
ff zoeken 1 momquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerst wil ik een foto van die kamelen en die kip zien.
Geile bulten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:02 schreef JMB het volgende:
kameel: http://www.nvdzoos.nl/educatie/images/kameel_groep.jpg
kip: http://www.spelverhuur.nl(...)ostuum%20kip%202.JPG
geen idee hoe je een foto in een post zet, me = n00bie
*check*)quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
Ik wil op z'n minst een eigen kasteel, een tiara, drie kamelen en een kip ervoor terug.
Hehe ik wist het wel, alleen ik had al een half jaartje niet geFOK!t dus ik was het vergetenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:41 schreef MUUS het volgende:
En weer een newbie op weg geholpen..
FuifDuif zal trots op me zijn..
Deal nog wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:44 schreef JMB het volgende:
[..]
Moven gast ik had al een deal met haar![]()
Fok!ken is net fietsen, dat vergéét je niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:43 schreef JMB het volgende:
[..]
Hehe ik wist het wel, alleen ik had al een half jaartje niet geFOK!t dus ik was het vergeten
Kutkick van de maandquote:Op maandag 13 november 2006 17:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat schuift het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |