quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:33 schreef exile0000 het volgende:
Speelgoedschaartje?
Ga je gangquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:42 schreef MrTimbo.B het volgende:
kattenneus
moet ik nu een nieuwe foto maken?
Jam?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Tijd om dit topic nog eens een schop te geven.
Smakelijk:
[afbeelding]
Best pittigquote:Op zondag 31 juli 2005 19:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
een minder sterke vergroting danmaar.
[afbeelding]
Nee dat schiet lekker opquote:Op zondag 31 juli 2005 19:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
een minder sterke vergroting danmaar.
[afbeelding]
Zoute stokjes?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind het af en toe wel lekker. Je eet het niet echt als maaltijd, eerder als tussendoor of 's avonds bij de tv.
Je zit aardig in de buurt.quote:
Hmmz, ik ken ze niet echt, heb ze ook nog nooit gezienquote:Op zondag 31 juli 2005 19:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je zit aardig in de buurt.
Het is geen zout, het is een meer oranje kleur
De vorm lomt een beetje overeen met die van kroepoek, maar dit is iets anders gefrituurd.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
of chips, paprika, met een ontzettende microlens
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
met wat voor bizarre lens doe je dat HGT??
Aha oke danquote:Op zondag 31 juli 2005 20:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
MPE-65
Eigenlijk is dit een micro/macro lens. Het is een 65mm lens die omgekeerd is gemonteerd, je kan dan ook nog de zoom gebruiken (5x) alsof je een 325mm omgekeerd zou gebruiken.
Die laatste foto is op minst sterke vergroting, dus eigenlijk nog te sterk voor dit soort foto's. Bij insecten is de lens ook niet meer bruikbaar als ik iets groters dan een vlieg als onderwerp heb.
Flash zou een foto moeten posten.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke dan
Nieuwe onderwerp dan maar?
Vind het wel een leuk spel
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:06 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Flash zou een foto moeten posten.![]()
Of als hij er geen bij de hand heeft (en niet z'n toestel wil bovenhalen) moet ie maar aangeven dat iemand anders mag. Dan is het aan jou
Okequote:
Tattoo?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
ik krijg hem gewoon niet echt scherp
ja en dat is een detail van....?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het lijkt een inkt tekening van een oog?
Geld? Nee, daar staat tegenwoordig geen persoon meer opquote:
Ik ken em nietquote:
Weet je ook nog hoeveel?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het is pools geld?
je komt er weer dichter door in de buurt van een palindroomquote:Op zondag 31 juli 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
kan je met dit spelletje punten verdienen?
ja die trap ik er nog even in en dan ga ik nog even naar de volgende "halte"quote:Op zondag 31 juli 2005 22:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
je komt er weer dichter door in de buurt van een palindroom![]()
Laten we het zo zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
met die mp3 speler gok'k (door dat plugding wat wel lijkt op één van een koptelefoon)
Een discman?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |