abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25337737
Ah oke.. bedankt voor de tips in ieder geval.

Maar iemand die precies hetzelfde als ik heb is er dus niet?
pi_25378228
mm gek.. maar helaas..
pi_26633837
Ik wil reageren op dit onderwerp. Ik denk dat ik nl. hetzelfde probleem heb. Ben daarvoor ook bij de arts en uroloog geweest en heb zalf (Triamcinolon Crème/Zalf) mee gekregen. Het is minder geworden maar heb er toch eenmaal per maand last van. De plek (vooraan de punt van de voorhuid) is lichter van kleur. Wanneer het weer opzet begint het met schilferen, als je erover wrijft. Na een trekbeurt of gemeenschap kan het gevoelig zijn of het scheurt in. Dan moet ik een tijdje weer smeren. Vaak komt over de plek wel eens een korstje die je er weer vanaf haalt (vervellen)
Het is een vervelende kwaal en loop er al dik 2 jaar mee. ben ook op zoek naar een oplossing. Tot nu lijkt alleen een besnijdenis volgens de dokter de enige oplossing maar daar wil ik nog mee wachten
pi_26635459
wel, ik zou toch eens een andere arts of dermatoloog raadplegen,
voor exczeem moet toch wel een oplossing bestaan ?
---------------------------------
http://www.geilkonijn.com gratis SEX forum
---------------------------------
pi_28079602
Wie weet kan iemand mij meer vertellen?

Eczeem aan binnenkant rechter been
pi_60045977
Hee PavelNedved,

shit, net een heel verhaal geschreven en nu ging er iets mis,

ik heb iig hetzelfde als jij, al 2 jaar, en die hydrocortison werkt goed op het moment zelf, maar als ik er mee stop komt het terug, bij mij is dat roodheid en kriebel af en toe, maar te vaak, vind het vet irritant... de dr schrijft me elke keer weer die creme voor en ik maar smeren, maar na een half jaar komt het toch steeds weer terug als ik stop met smeren... radicale oplossing is besnijden, zei de dr., maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Succes ermee, oja, google anders 'penis' en 'hydrocortison' en je zult zien dat er duizende mensen hier last van hebben, ook engelse forums, als je een beetje engels kan...
pi_60045991
Voor de duidelijkheid, het komt niet na een half jaar terug, maar al een half jaar ben ik aan het smeren, en als ik stop met smeren komt het altijd na 1 dag of maximaal 2 dagen terug...
pi_60048889
Of je schopt even een topic van 3 jaar oud omhoog
pi_60153250
is dat erg dan?
pi_60153347
ohhh, oeps, nu zie ik het ja, had het jaartal even niet gezien, hmmm, nou laat maar dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')