EINDELIJK klaar met werken. Boebiedoe schopte het laatste crewlid het cafe uit. 'Die crewhoeren, die zuipen niet', dacht boebiedoe. Hij was gefrustreerd. De omzet steeg maar niet. En dat was toch de enige reden om de crewnerds uit te nodigen in zijn cafe! En ze voorgoed de toegang ontzeggen, dat kon ook niet, want hij moest immers eerst nog in de crew zien te komen! Zijn andere poging, een likactie bij Aventura, was mislukt door ingrijpen van Danny.
Nee, er was maar EEN manier om kans te maken. De crew dronken voeren en dan herhaaldelijk om een functie smeken. Maar ook daar had hij een vergissing begaan. De crew drinkt meer appelsap dan bier. De crew, die ooit dronken wordt? Dat heeft evenveel kans als eenpriester die een klein meisje misbruikt. Hij concludeerde dat het nog wel een aantal jaren zou duren voordat hij enige kans zou maken.
Gefrustreerd zette hij een leeg bierflesje middelhard neer. 'Godsverdomme', krijste boebiedoe. Hij moest iets anders verzinnen. Hij besloot het via Tessje te proberen. Thuisgekomen deed hij zijn klompen uit en nam plaats achter zijn computer. 'Beste Tessje. Ik zou maar snel zorgen dat ik in de crew kom, anders zul je geen tijd hebben om je gummiknuppel te voorschijn te halen', schreef boebiedoe in niet-correct Nederlands. Hij drukte op send. Whihihihi, dit gaat werken dacht boebiedoe. Hij besloot te gaan slapen. Hij poetste zijn tanden, keek trots naar het dons op z'n lip en blies zijn opblaaspop op. De volgende dag zag hij dat hij mail had. Het was Tessje. 'Ik heb je aangeklaagd. Dit is een bedreiging. Ik kan nooit meer naar buiten. Ik haat je', schreef Tessje. Boebiedoe frontste zijn wenkbrauw en bedacht zich dat dit ook niet zou werken.
Hij kwam tot de conclusie dat er maar EEN laatste mogelijkheid was. Danny overhalen. Hij schreef een mail.
'Danny. Sidns ik juhr site heb geachkt heb i mjjn levuhn gebeturd. Ook de crew find me ardig. pleasuh gife mij de kans om te beweizen wat ik wart ben. Ik zeg alle veileigheidslekken van fok tengen jouw'
Danny. Danny reageerde niet. Boebiedoe besloot het via DePresident te proberen. Hij bedacht zich dat Danny DP vast niet zo lief zou vinden. Hij begon DP uit te schelden, hem te terroriseren. 'Dit werkt, giechel', dacht boebiedoe. Drie maanden later opende hij een topic. 'Crew zwaar onder druk.' Het was duidelijk. Boebiedoe had zich definitief in de kontgaatjes van de crew genesteld. Echter, van Danny....... zou hij nooit iets horen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.