Ik vind hem lief. Een kneus, maar lief.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is m'n mail pal for life
Hij heeft het maar druk met FOK!
Gewoon even je mail adres hier neerzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Leuk topic![]()
Even kijken of ie bijt...
Ik vind amoebes ook liefquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is m'n mail pal for life
Hij heeft het maar druk met FOK!
Hij is niet alleen he, tenminste, dat zegt hij. Ik weet niet of we de stemmen in z'n hoofd mee moeten tellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aan het mailen van half Fok! heeft 'ie ook wel een dagtaak.
Hij heeft helemaal geen tijd meer voor z'n jihad!
DP and his imaginairy friendsquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is niet alleen he, tenminste, dat zegt hij. Ik weet niet of we de stemmen in z'n hoofd mee moeten tellen.
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DP and his imaginairy friends.
Het zal mij benieuwen. Op mail hoef ík in ieder geval - als redelijk onbekende user - niet te rekenen. Jammer wel eigenlijk, ik hou wel van ff flink lachen.
I'll keep that in mindquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.
Alleen als er een meet is. In een andere stad aan de andere kant van het land. Waar hij dan héél toevallig is. In een klein kroegje. Bij toeval. Want hij zou natuurlijk nooit expres zoiets doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef The_Langolier het volgende:
Waarschijnlijk is DP al bezig met de plannen waarbij hij, met het gevilde vel van een (ex-)crewmember om zijn schouders geslagen, al schreeuwend over straat rent. Onderwijl FOK!-bijbel leuzen roepend.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:14 schreef Murray het volgende:
quote:
EN NU ZEGT ZE DAT IK HAAR STALK
IK STUUR HAAR ALLEEN MAAR MAILTJES OM HAAR UIT TE SCHELDEN ENZO
Nee, dat gaat hij natuurlijk niet van te voren allemaal plannen. De gedachte alleen al zou ziek zijn, dat zou ie nooit doen. Maar mocht de kleine kans zich voordoen, dan zal hij alle benodigdheden opzak hebben. Want hé, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:40 schreef Dagonet het volgende:
Alleen als er een meet is. In een andere stad aan de andere kant van het land. Waar hij dan héél toevallig is. In een klein kroegje. Bij toeval. Want hij zou natuurlijk nooit expres zoiets doen.
Neuh, misschien vannacht? Maar dan hoop ik betere dingen te doen.quote:
ik had hem ook op msn 5 min later begon hij te beweren dat ik een spion was en blockte hij mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.
OMG. Het klinkt echt als iemand die hoognodig z'n medicijntjes weer eens moet innemenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik had hem ook op msn 5 min later begon hij te beweren dat ik een spion was en blockte hij mij.
Hij vertelde ook dat er verdere acties op touw stonden maar daar moest hij nog eerst over vergaderen. Waarschijnlijk met z'n stemmen in zo'n hoofd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |