Oeh, klinkt geilquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
Met wat geluk tegen het eind van de week meer info over een einddemper + ander luchtfilter voor wênag uit de US of A. (15$ filter + 10$ einddempert met silencer!)
Hier in Nederland betaal je je het schompes.
dat noem ik mijn scheitmedicijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:47 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, koffie + sigaretten werkt ook altijd zo heerlijk
heel herkenbaar, maar dan als in in de maastunnel zitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:54 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, dan denk je nog vlug ff een kopje koffie en een shaggie voordat je naar college gaat. Als je dan halverwege de Uithof bent in de bus, begin je plotsklaps spijt te krijgen
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
ik laat alleen ruften daar wordt je niet goed van
maar helaasch ontglipt er vaak net op het moment van uit het bed stappen de authentieke bierscheetquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
De authentieke Bierscheet
Altijd prachtig als je je na een avond doorzakken met vrouw lief in bed beland en dan 's ochtend maar je best doet om stilletjes naar de plee te sluipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |