De beschaafde wereld opzoekenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 12:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
In Zeeland kan je op woensdag al zien of je op zondag bezoek krijgt.
In zeeland kan je op woensdag al zien of je op zondag bezoek krijgt :quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
in t fotoboek zwerven soms leuke vrouwtjes kansloze jongens rond
Mijne nietquote:Op maandag 21 februari 2005 22:32 schreef PeuRac het volgende:
wie de schoen past, trekke em aan. Zou mn oma zeggen
wanneer ga je en waar heen?quote:Op maandag 21 februari 2005 18:16 schreef Fugie het volgende:
auto wordt pas weer gefixxed na de wintersport, kan er iig niemand mee wegrijden
ik ga de 24ste naar lermoos in oostenrijkquote:Op maandag 21 februari 2005 23:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
week van 28 feb (volgende week) naar zillertal oostenrijk.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
week van 28 feb (volgende week) naar zillertal oostenrijk.
vertel kertelejte?!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
whehe, toch had ik het niet erg gevonden om goed zat te zijn op dit moment![]()
teveevl tekst :'')quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
Vrouwen
Whehe, en verder gewoon onbestemd maandag avond. Morgen vroeg opstaan om m'n college verder voor te bereiden (foei, toch), terwijl ik nu echt geen slaap heb, maar ook geen letter gelezen krijg over de vorming van de Nederlandse grondwet....
beetje wel af en toequote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
LOL
Lijkt me niet echt relevant verder, tis hier geen R&P [afbeelding]
waar heb jij het over?quote:
Oeh, klinkt geilquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
Met wat geluk tegen het eind van de week meer info over een einddemper + ander luchtfilter voor wênag uit de US of A. (15$ filter + 10$ einddempert met silencer!)
Hier in Nederland betaal je je het schompes.
dat noem ik mijn scheitmedicijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:47 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, koffie + sigaretten werkt ook altijd zo heerlijk
heel herkenbaar, maar dan als in in de maastunnel zitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:54 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, dan denk je nog vlug ff een kopje koffie en een shaggie voordat je naar college gaat. Als je dan halverwege de Uithof bent in de bus, begin je plotsklaps spijt te krijgen
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
ik laat alleen ruften daar wordt je niet goed van
maar helaasch ontglipt er vaak net op het moment van uit het bed stappen de authentieke bierscheetquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
De authentieke Bierscheet
Altijd prachtig als je je na een avond doorzakken met vrouw lief in bed beland en dan 's ochtend maar je best doet om stilletjes naar de plee te sluipen
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht ik mis hetMaar het wordt helemaal leuk, als zij het doet. [afbeelding]
Whehe, gewoon die beschamende situaties waar je dan soms mee te maken krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, gewoon die beschamende situaties waar je dan soms mee te maken krijgt.
Dat zij zegt van blablabla, je bent echt te lomp, en dan 5 minuten later zelf probeert om den authentieke bierscheet weg te moffelen
goedzo.....quote:
quote:
nu ben ik gedoemdquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik wilde net iemand je radio aansmeren, maar dat gaat natuurlijk nu over .
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en wat voor één ja
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en wat voor één ja
[afbeelding]
zal wel msndating.nl of relatieplanet.nl zijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:37 schreef Hugster het volgende:
maar hoe wordt je gestalkt danschool, mail, msn?
whahahahhahaaquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en wat voor één ja
[afbeelding]
hugoooo hierkomenquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stel je voor dat je 1200 euro hebt om een nieuwe laptop te kopen. Is een ibook dan een goede keuze, of kan je toch maar beter een windowsbarrel kopen?
vervoerbaarheid is bij bijna alle laptops nagenoeg gelijk IMO, dat ligt dus weer net aan je laptop-tas.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
Mja
Ik (of beter gezegd m'n pa) wil gewoon de kwalitatief beste laptop voor het geld. Waarbij de hoofdvoorwaarde de vervoerbaarheid is en secundair de mogelijkheid om draadloos te kunnen werken en netwerken.
idd, een backlight op je tobo is leuk, maar 't is meer mooi dan functioneelquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
zit tegenwoordig bijna in alle dingen standaard wifi....
en beste kwaliteit voor het geld moet je gewoon een windows bak nemen....
bij apple betaal je IMO ook voor het design...
gewicht boeit toch geen zak? of je nu 2 of 3 kg in je tas hebt, zwaar is het toch wel...quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat is true. En de vervoerbaarheid van laptops is vaak onderschat hoor, ik versta daar namelijk ook batterijduur, oplaadtijd, gewicht etc. onder.
batterijduur en oplaadtijd onder vervoerbaarheid verstaan, daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat is true. En de vervoerbaarheid van laptops is vaak onderschat hoor, ik versta daar namelijk ook batterijduur, oplaadtijd, gewicht etc. onder.
idioot johquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:49 schreef Tjabbo het volgende:
Had ik toch bijna mijn corolla verkocht vandaag.
zaterdag zou er iemand komen kijken.
ik kan het niet aan. morgen bel ik hem af.Mijn
Lieve
Mooie
Corolla
![]()
nu ga ik maffen.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:17 schreef Fugie het volgende:
[..]bassie en adriaan, bassie en adriaan
hollands hakkuh![]()
de kwalitiet is superieur, je bedoeld prijs/prestatie denk ik?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:14 schreef Fugie het volgende:
apples zijn wel leuk, maar ik twijfel aan prijs/kwaliteit ivm windows machines.
Ghehe, klein misverstandje uit de wereld helpen. De laptop is voor mijn vader. Die heeft een bonus gekregen, om aan een laptop te besteden. Hij moet vaak op reis voor z'n werk. Hij zit in allerhande comiteés die wetenschappelijke subsidies toekennen ed. (blabla).quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef Hugster het volgende:
Jezus jullie hebben ook geen kaas gegeten van Apple
Sjoewe voor jou is de 12" iBook echt PERFECT. Hij is heel licht, heel klein, vanaf ¤999, doet echt 4.5 uur met z'n accu en dat is geen standby tijd, dat is echt werken met wifi aan.
betalen voor design![]()
maareh, wat wil je er op gaan doen? Want heftig gamen gaat niet lukken. Verder voor op school is het heerlijk, voor office, foto's, muziek enz kun je geen betere hebben.
Geen spy/adware, geen virussen, shit gaat gewoon niet stuk, multitasken met exposé rocked gewoon. Processen op de achtergrond vallen gewoon dood dus als je veel programma's open hebt blijft ie gewoon snel.
das wel makkelijk jaquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:34 schreef Hugster het volgende:
Ook zo vet, als hij uitvalt door een lege accu dan wissel je hem gewoon, drukt op de powerknop en hij is binnen een halve seconde weer helemaal terug zoals hij is uitgevallen, zonder gegevens verlies.
Speciaal voor jou zijn vandaag de iPod mini's in prijs verlaagdquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, jammer dat ze r geen ipod meer bij doen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:04 schreef ook_gek het volgende:
ik wilde altijd iets anders op school vingeren. Stonk naar vis![]()
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 24 februari 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
een kut ik bedoel een kut van een klein geil sletje van 14 dat wilde ik vingeren.
Lekker diep en hart. Hop 3 vingers er in en roeren maar. Dat wilde ik.
Geen echte vis vingeren debielen
Is het er nog van gekomen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
jij bent ECHT ABUISquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
een kut ik bedoel een kut van een klein geil sletje van 14 dat wilde ik vingeren.
Geen echte vis vingeren debielen
He je was jong en je wilde watquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent ECHT ABUIS![]()
![]()
kansloos ook, die post
nee dat niet. Die drie vingers danquote:
die 14-jarige kutjes kun je inderdaad net 2 vingers in kwijt. Maar ja wat niet rekt dat scheurt wel.quote:
Nee, die wensen had ik niet op mijn 14equote:Op donderdag 24 februari 2005 00:31 schreef ook_gek het volgende:
luister je bent 14 je staat midden in het leven betreft ondekje plekje.
Tuurlijk wil je dan 3 vingers in een sappige kut proppen ergens op een plee. En tuurlijk wil je dat sletje helemaal gaar vingeren. Liefst nog uitscheuren ook. Ze moet de volgende dag nog voelen dat je er in geweest ben.
Het lieft wil je haar kop om je lul heen duwen en effe je lul er helemaal in rammen. Stom weg die huig er uit spuiten. Dat wil je doen. En als je toch aan de gang bent wil je het kapot neuken ook nog. Gewoon een hersenschudding neuken. Uitscheuren die hap. Dat is wat je wilt als je 14 bent. En als slagroom op je gebakje wil je haar hele smoel vol spuiten.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:36 schreef slashme het volgende:
[..]
Nee, die wensen had ik niet op mijn 14e
Vind je?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
ik ben zo nuchter als het maar kan zijn. Maar ik was er vroeg bij betreft sex![]()
Je rechterhand telt niet mee he.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
ik ben zo nuchter als het maar kan zijn. Maar ik was er vroeg bij betreft sex![]()
Ja nu maandje geen sex gehad helaas. MAar goed wat niet is kan nog komenquote:
is me 2de maar, vannochtend 1 en nu maar weer.....quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
ik aan het water...
koffie de hele dag is ook niet alles
datzelfde apparaat staat hier ook op school, en we hebben een medewerkerspas "verkregen" dus ik zit nu al aan mijn (minstens) 10e kopjequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
tja, het koffieapparaat staat 10 meter verderop. da's wel erg aanlokkelijk hoor.
en geen koffiezetapparaat dus, maar onze echte D.E. -1 druk op de knop en er is koffie- koffiemachine. Bijnaam: Allah
beters.....quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:40 schreef Hugster het volgende:
We gebruiken hem voor de hele project groep (8 man) dus we hebben al honderden euro's aan koffie bespaard dit school jaar
Neequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:20 schreef ThaFreak het volgende:
toch wel kindercola he dd![]()
caffeine vrije koffie voor tjabbo dus![]()
echt niet, ik zag je laatst nog driften op je 3wielerquote:
ik heb in de 3 jaar dat ik nu hier zit maar 1 maand koffie betaald, ieder jaar weer snel zo'n pas regelenquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:40 schreef Hugster het volgende:
We gebruiken hem voor de hele project groep (8 man) dus we hebben al honderden euro's aan koffie bespaard dit school jaar
[theo maassen]quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
avond
druk druk druk, net thuis en moet alweer voetballe, dus houdoe
Ik vind het op zich een gave sitequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:24 schreef BazzoS het volgende:
www.lonerdesign.nl
mense, welk nummer hoor je afspelen op die site?
-edit-
kreeg al een mail terug:
Live - Deep enough remix van the fast and the furious
dat zekerquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik vind het op zich een gave site.
ongeduldigequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:24 schreef BazzoS het volgende:
www.lonerdesign.nl
mense, welk nummer hoor je afspelen op die site?
-edit-
kreeg al een mail terug:
Live - Deep enough remix van the fast and the furious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |