Mjah, honden moeten uitgelaten worden.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werd wakker met de geur van verse hondenstront.

Mijn exemplaar is net opgehouden met leeglopen.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral als ze diarree hebben.

Succes dan maar vandaag.. Of sneeuwt het in Fryslan niet?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral als ze diarree hebben.

Ik geloof dat de mijne het vooral leuk vindt om 's nachts leeg te lopen. Heb haar vanmorgen maar wat witbrood gegeven. Ze had dit keer gelukkig op het laminaat gescheten in plaats van op het kleed of op de deurmat.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mijn exemplaar is net opgehouden met leeglopen.

Ja, er ligt hier een fikse laag sneeuw.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
Succes dan maar vandaag.. Of sneeuwt het in Fryslan niet?

En de hond gaat mee?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, er ligt hier een fikse laag sneeuw.
Vanmiddag ga ik met mijn pappie naar Vet hard! en daarna bij pa en moe thuis tapas eten.![]()

Nee, maar de diarree is wel over nu hoor. Ik màg mijn honden niet eens meenemen naar mijn ouders. Ze hebben zelf al een hond en vinden mijn honden te druk en te onopgevoed.quote:

Hmm, minder. Daar hebben wij nog een week lang geen last van, daarna is het afwachten hoe alles gaat met Misuquote:Op zondag 27 februari 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werd wakker met de geur van verse hondenstront.

Nou ja, als ze op de deurmat poept is ze tenminste redelijk opgevoed. Ik woon op een zolderkamer dus Boris slaapt automatisch op dezelfde kamer. Dat is wel handig want dan maakt-ie me gewoon wakker. Gisteren was ik dus niet al te uitgeslapen aangezien die gedegenereerde wolf me elke twee uur wakker maakte.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat de mijne het vooral leuk vindt om 's nachts leeg te lopen. Heb haar vanmorgen maar wat witbrood gegeven. Ze had dit keer gelukkig op het laminaat gescheten in plaats van op het kleed of op de deurmat.

Mij is altijd verteld dat witbrood helpt bij diarree. Alleen zijn granen verder eigenlijk helemaal niet goed voor een hond.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Trouwens... is bruinbrood dan niet beter om constipatie te bewerkstelligen? Dat houdt de spijsvertering toch wat beter bezig? Ik heb wat dat betreft de mazzel dat Boris dol is op pasta, een forse portie (relatief voor 10 kg aan hond) macaroni werkt ook uitstekend.

Oh, dat van dat witbrood had ik nog niet gehoord. Ik probeer de hond altijd bij te voeren met een scala aan vezelrijk voer. Vooral omdat hij slecht eet als hij diarree heeft, enge combinatie vind ik dat.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat witbrood helpt bij diarree. Alleen zijn granen verder eigenlijk helemaal niet goed voor een hond.

Ah, op die manier.. Springen ze ook tegen mensen op?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar de diarree is wel over nu hoor. Ik màg mijn honden niet eens meenemen naar mijn ouders. Ze hebben zelf al een hond en vinden mijn honden te druk en te onopgevoed.Ze springen op de bank enzo, en dat hebben mijn ouders liever niet.

Een hond is overwegend carnivoor. De hond behoort tot dezelfde soort als de wolf en wolven eten zelden plantaardig voedsel.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat van die granen heb ik wel gehoord. Maar omdat honden toch duidelijk omnivoren zijn ga ik er vanuit dat het betekent dat je de hond niet dagelijks voornamelijk brood en pasta moet laten vreten.

Ja.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ah, op die manier.. Springen ze ook tegen mensen op?

quote:Op zondag 27 februari 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gutemorgen Freunde!

Daar was het inderdaad van afgeleid.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:53 schreef Doffy het volgende:
Es wird Zeit für mich zu geh’n
Was ich noch zu sagen hätte
Dauert eine Zigarette
Und ein letztes Glas im Steh’n

Nee, ze zijn van hetzelfde geslacht. Een wolf en een hond kunnen samen wel pups produceren maar die zullen niet vruchtbaar zijn (voor zover ik weet). Honden hebben doorgaans ook iets meer darm en zo. Maar overwegend carnivoor zou ik wel kunnen accepteren.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een hond is overwegend carnivoor. De hond behoort tot dezelfde soort als de wolf en wolven eten zelden plantaardig voedsel.

Ik vind mijn honden niet echt 'groot'. Maar ik heb het ze gewoon niet afgeleerd, omdat ik het niet erg vind. En visite heb ik zelden.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Dat vind ik bij grote honden toch altijd wel minder eigenlijk..

De pups van hond en wolf zijn wel vruchtbaar. De Saarloos Wolfhond is bijvoorbeeld op die manier gefokt. Ik zou graag een bron zien voor het bestaan van een verschil tussen het verteringssysteem van een wolf en dat van een hond, want imo bestaat dat verschil niet. De twee behoren tot exact dezelfde species en verschillen alleen in uiterlijk en gedrag.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nee, ze zijn van hetzelfde geslacht. Een wolf en een hond kunnen samen wel pups produceren maar die zullen niet vruchtbaar zijn (voor zover ik weet). Honden hebben doorgaans ook iets meer darm en zo. Maar overwegend carnivoor zou ik wel kunnen accepteren.

Dat scheelt misschien. Mocht ik zelf honden nemen, dan denk ik dat ik ze in ieder geval wel afleer tegen anderen op te springen. Voor mezelf denk ik niet dat het dan zoveel uitmaakt, ik zorg natuurlijk wel dat ik een hond neem die ik "aankan".quote:Op zondag 27 februari 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind mijn honden niet echt 'groot'. Maar ik heb het ze gewoon niet afgeleerd, omdat ik het niet erg vind. En visite heb ik zelden.

Verhip! Weer wat geleerd. Naar die bron kun je fluiten want die is dood. Maar ik zal d'r as even vermanend toespreken met betrekking tot het vullen van mijn hoofd met onzin.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De pups van hond en wolf zijn wel vruchtbaar. De Saarloos Wolfhond is bijvoorbeeld op die manier gefokt. Ik zou graag een bron zien voor het bestaan van een verschil tussen het verteringssysteem van een wolf en dat van een hond, want imo bestaat dat verschil niet. De twee behoren tot exact dezelfde species en verschillen alleen in uiterlijk en gedrag.

Heerlijk Duits is dat. Is ook gedraaid op de begravenis van mn oom.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Es wird Zeit für mich zu geh’n
Was ich noch zu sagen hätte
Dauert eine Zigarette
Und ein letztes Glas im Steh’n

Je krijgt natuurlijk eeuwige roem omdat je naam gemeld wordt in de FAQ, die alle newbies natuurlijk lezen.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Krijg je er ook eeuwige roem bij, en een plekje in de hemel?

Je komt naast de Here Jezus te zitten, met gratis consumptiebonnen.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Krijg je er ook eeuwige roem bij, en een plekje in de hemel?

Komt ie ook wel eens in Enschede??quote:Op zondag 27 februari 2005 14:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je komt naast de Here Jezus te zitten, met gratis consumptiebonnen.

quote:Op zondag 27 februari 2005 14:05 schreef Haushofer het volgende:
Je komt naast de Here Jezus te zitten, met gratis consumptiebonnen.

Jahoor, en koffie is bovendien gratis in de hel.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Cool, ik wil hem altijd nog eens wat vragen stellen.
Maar daarna ga ik weer naar de hel, want daar zitten al m'n WFL-vrienden. Zijn die consumptiebonnen daar ook geldig?

Aan de andere kant is alle koffie daar StarBucks koffie...quote:Op zondag 27 februari 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor, en koffie is bovendien gratis in de hel.

Ik zei toch dat ik geen koffie lust!quote:Op zondag 27 februari 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:

én altijd warmquote:Op zondag 27 februari 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]

Waarom denk je dat het de hel heet.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen koffie lust!![]()

Nouja, voor jou willen ze vast ook wel een kopje thee zetten.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen koffie lust!![]()

Dat is het. Je moet er eeuwig dingen eten en drinken die je niet lust. Dat wordt worteltjes met koffie voor mij.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom denk je dat het de hel heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |