Wees gerust, iedereen is hypocriet. Ik ben vegetariër, maar thuis ben ik 'strenger' dan wanneer ik uit eten ga. Ik zou er niet eens bezwaar tegen hebben om biologisch vlees te nuttigen, omdat het mij vooral gaat om de behandeling van dieren, en niet om het doden op zich.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoewel ik dan wel weer zo hypcriet ben dat ik niets weiger bij anderen of bijvoorbeeld tijdens het uit eten gaan.
5 minuten wordt je ook wel wakker hoor, met deze temperaturen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 07:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik moet straks ook, maar ik hoef maar vijf minuten te fietsen.
Weet iemand op welke grond de SGP dit standpunt baseert?quote:In de Tweede Kamer is alleen de SGP voorstander van invoering van de doodstraf.
quote:
Oog om oog, tand om tand?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef Alicey het volgende:
Weet iemand op welke grond de SGP dit standpunt baseert?
Daar lijkt het wel op. Het is alleen een methode die door Jezus werd afgeraden.. Dus vandaar dat ik mij afvraag hoe zij dat verantwoorden.quote:
Inderdaad.. Er zijn helaas figuren die terug willen naar die tijden.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:12 schreef Doffy het volgende:
Op Radio 1 zei die mafkees die dit weer eens uit de kast gehaald heeft dat "de geesten er nog niet rijp voor zijn". Dat vond ik een mooie omdraaiing voor een terugkeer naar de Middeleeuwen...
Joh, dan ben ik al een dik uur onderweg geweest in de auto en al sinds 6 uur opquote:
Heb 15 minuten gereistquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:22 schreef Bensel het volgende:
goedemorgen zit op school (al vanaf half 9 maar goed, heb eerst nog 1.5 uur gereist)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |