forum@fok.nlquote:Op maandag 21 februari 2005 01:02 schreef -Xerxes- het volgende:
Vroeger stond er een ban op doodsverwensingen.
Kennelijk geld die regel niet meer (of alleen als je moslim bent niet ofzo)
Mag ik een ban aanvragen?
Het maakt me geen reet uit waar dat topic over ging, het gaf mij het idee dat ik ergens fout zou zitten. En dat is niet het geval, sterker nog, ik sta gewoonquote:
Mn mail ligt eruit helaas, dan vraag ik het hier maar.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 01:04 schreef -Xerxes- het volgende:
Kan die youssef niet eens ff een bannetje krijgen ofzo
Je kan een klap voor je kanus krijgen en je moeder in een greppel gooien.quote:Op maandag 21 februari 2005 01:04 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Mn mail ligt eruit helaas, dan vraag ik het hier maar.
Kan die youssef niet eens ff een bannetje krijgen ofzo
De mijne heb iig geen snor (touche, 1-0)quote:Op maandag 21 februari 2005 01:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je kan een klap voor je kanus krijgen en je moeder in een greppel gooien.
Nogal ja, ik ga slapen, morgen werken (quote:Op maandag 21 februari 2005 01:05 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoi markster
Wat een kutzooi weer he
ach, tegenwoordig is dat niet meer hip genoeg hoor...quote:Op maandag 21 februari 2005 01:05 schreef Youssef het volgende:
Je kan een klap voor je kanus krijgen en je moeder in een greppel gooien.
Harst of scheerst ze? (touche? arrogantquote:Op maandag 21 februari 2005 01:06 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
De mijne heb iig geen snor (touche, 1-0)
Dat jij na bijna 7000 posts nog niet weet hoe het wel hoortquote:Op maandag 21 februari 2005 01:05 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoi markster
Wat een kutzooi weer he
+40.000quote:Op maandag 21 februari 2005 01:07 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Dat jij na bijna 7000 posts nog niet weet hoe het wel hoort![]()
Trieste zaak![]()
Ik zou dus echt niet met de huid van een greppelslet rondlopen. Maar dat moet Xerxes zelf wetenquote:Op maandag 21 februari 2005 01:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, tegenwoordig is dat niet meer hip genoeg hoor...
vil je moeder en loop in haar vel over 'n druk verkeersplein
vosss heb er 40k, kooba heb er 4000, infinium heb er een zooi, deze heb er (kennelijk) iets van 7000 en ik heb er nog een paar. Denk dat we wel over de 60k zittenquote:
Ik wel, maar ik ban ook niet helemaal zuiverquote:Op maandag 21 februari 2005 01:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zou dus echt niet met de huid van een greppelslet rondlopen. Maar dat moet Xerxes zelf weten
Wees er maar blij mee, ik zou toch liever een leven hebbenquote:
je weet dat een burqa niet écht een tweede huid is tochquote:Op maandag 21 februari 2005 01:09 schreef Youssef het volgende:
Ik zou dus echt niet met de huid van een greppelslet rondlopen. Maar dat moet Xerxes zelf weten
ban?quote:Op maandag 21 februari 2005 01:09 schreef Phibbels het volgende:
Ik wel, maar ik ban ook niet helemaal zuiver
Ik weet prima hoe het hoort, ik draai al bijna 4 jaar mee hierquote:Op maandag 21 februari 2005 01:07 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Dat jij na bijna 7000 posts nog niet weet hoe het wel hoort![]()
Trieste zaak![]()
Goed man!!!!quote:Op maandag 21 februari 2005 01:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe het hoort, ik draai al bijna 4 jaar mee hier
Tyf er dan meteen een slotje op. Kan ik vredigquote:Op maandag 21 februari 2005 01:12 schreef Adelante het volgende:
nog iets te zeggen voss, kijk jij krijgt nu het laatste woord en dan allemaal vredig
Ja, dat moslim schijt toch net ietsje minder smaakt dan gewoon nederlandse, maar dat dat niet persé aan het moslim-gedeelte van die schijt hoeft te liggen, het kan best zijn dat er ook goeie moslimschijt is en dat youssef gewoon foute schijt schijtquote:Op maandag 21 februari 2005 01:12 schreef Adelante het volgende:
nog iets te zeggen voss, kijk jij krijgt nu het laatste woord en dan allemaal vredig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |