Humberto is niet het 'ouwe jongens-krentenbrood'-type dat Van Gelder wel heeft met zijn mede-presentatoren of gasten en houdt iets meer afstand als presentator, maar ik vind hem zeker geen onprettige presentator.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan je bent gezakt voor je examen. Je was al een lul nu ben je een nog grotere lul.
Wat een kneus.
tuurlijk,jij hebt natuurlijk veel liever Jackquote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan je bent gezakt voor je examen. Je was al een lul nu ben je een nog grotere lul.
Wat een kneus.
subtielquote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het niet erg dat Van Gelder er niet was.
Discussies die al 3 x gevoerd zijn (over die ellebogen) zijn ook niet meer interessant. Die mag je onderbreken.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tan is geen lafaard met enkel f; Dat is juist die Jack van Gelder, die discussies probeert de bederven.
Dat weet je toch?quote:
Wellus! Maar niet als discussiepunt.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Opvallend dat het ontslag van Wisman niet even werd aangehaald.
Toch vreemd. Een elleboog van een paar weken geleden is dan interessanter. Maar oke, het gaat ook om Den Bosch. Laten ze weer duidelijk zien dat de kleine clubjes amper aandacht krijgen. Nu was het mooi de gelegenheid nu de bovenste 4 niet hebben gespeeld..quote:
Ik bedenk me trouwens dat Tan niet weet waar Casillas keept, hij wilde Barcelona gaan zeggen, maar verbeterde zich.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tan was OK,graag elke week,die laat mensen iig hun zinnen afmaken
Inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2005 23:03 schreef cultheld het volgende:
Erg saaie uitzending.
Popolon het is omdat ik Dione zo mis.quote:
Ik kan Tan normaal ook niet uitstaan in studio voetbal, maar vond dat hij het vanavond best goed deed.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dat ik Tan niet mag wil niet zeggen dat ik een fan van van Gelder ben.
Tan is niks, nada noppes. Het je ergeren aan hem is verspilling van letters.
Van Gelder is niks en nog minder maar bezorgt me op de radio menig kippenvelmoment.
Tan hoeft niet dood, maar langzaam in een zambonie meegzogen worden lijkt me wel een optie.
Idd en Jack zijn stopwoordje is altijd *Wordt vervolgd*quote:Op zondag 6 maart 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Humberto laat discussies tenminste doorgaan, is ook wel een keer fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |