abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 21:49:59 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25184613
Stealth

Lieutenants Gannon, Wade en Purcell krijgen de opdracht een geheim Artifical Intelligence programma te ontregelen. Het systeem is op hol geslagen en er dreigt een nieuwe Wereldoorlog als de piloten hun opdracht niet kunnen volbrengen.

Regie van Rob Cohen (xXx, Daylight, The Fast & The Furious). Hoofdrollen voor Jamie Foxx, Jessica Biel en Josh Lucas. Zou misschien een okaye film kunnen zijn, aangezien Foxx meedoet en omdat Daylight eigenlijk best wel goed was. Anderzijds zal het ook wel weer aan mekaar hangen met een massa cliché's.

En er is natuurlijk een trailer. Een film over de luchtmacht en vliegtuigen, natuurlijk is het dan logisch dat je na 15 seconden trailer Biel in bikini ziet rondlopen .

Film komt uit in de loop van september.

[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-02-2005 22:14:29 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:08:10 #2
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_25184887
"Wargames" in een modern jasje. Vliegtuigen zien er wel geinig uit - beetje dat "F-19" model van toen de F-117 nog niet onthuld was.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  zondag 20 februari 2005 @ 22:44:12 #3
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25185584
Coole trailer.

Lijkt me wel een leuke film.
.
..
...
....
pi_29430081
Ik geloof dat ie in september in de Nederlandse bioscoop komt, dus deze post bevat mogelijk spoilers.

Het verhaal gaat over 3 piloten die aan een project meedoen, waarbij Artificial intelligence in een straaljager is gemonteerd voor moderne oorlogsvoering. Zij weten dit in eerste instantie niet. Op een van de eerste missies gaat iets verkeerd en treft bliksem de CPU van de straaljager, hierdoor wordt ie zelfbewust. In eerste instantie worden er nog erg primaire reacties gegeven, maar later in de film krijgt de CPU (Eddie genoemd in de film) ook meer menselijke trekken en neemt hij het op tegen de vijand.
De bazen achter Eddie zijn corrupte lui van de Amerikaanse regering en willen de overgebleven piloten uit de weg ruimen.
Tijdens een van de missies raakt

Kara Wade (Jessica Biel)

in Zuid Korea beland. Samen met Eddie en Lt. Ben Gannon wordt zij uit de handen van de vijand gered. Oh, en die twee zijn ook nog stapel gek op elkaar.

Leuke film, kijkt als een jongensboek.
http://www.imdb.com/title/tt0382992/
http://www.sonypictures.com/movies/stealth/

Belangrijk om na de aftiteling te blijven zitten want,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door KonnieKipke op 04-08-2005 21:25:04 ]
pi_29430311
Lijkt me typisch een film zonder (goed) verhaal, gevuld met special effects en een lekker wijf...

kijken dus
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_29430438
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:25 schreef The_stranger het volgende:
Lijkt me typisch een film zonder (goed) verhaal, gevuld met special effects en een lekker wijf...

kijken dus
Inderdaad.
pi_29430588

*fap fap fap fap fap fap fap fap
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:36:45 #8
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29431805
hij krijgt een 4.5 op IMDB en ook de reviews waren niet super...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:46:08 #9
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_29449537
heb de film vandaag gezien, zeker geen topper. Heel mooi gefilmd en veel actiewerk. Een voordeel is dat het niet zo voorspelbaar is als dat het lijkt soms. Verder is ie zeker wel de moeite waard om te kijken een keer thuis op de bank met verstand op nul..
PSN-ID: SoliD_S
pi_29452734
Hmm, ik zag laatst de trailer in de bios en ik kreeg inderdaad een erg "wargames" gevoel...
De eerste momenten van de trailer waren retestrak, maar toen ze begonnen over dat een computer vliegtuig zijn eigen gang ging en er vandoor ging met tig raketten aan boord... toen kreeg ik al een aardig idee hoe de film eindigd!
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:29:43 #11
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29634931
Hij wordt in Nederland niet meer in de bioscoop uitgebracht.
Hij gaat rechtstreeks naar dvd.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:24:19 #12
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_29637769
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:46 schreef solidslayer het volgende:
Een voordeel is dat het niet zo voorspelbaar is als dat het lijkt soms.
De film hangt aan elkaar van cliches, er zit nergens iets orgineels in. Echt alles was voorspelbaar.

Neemt niet weg dat het prima film om te kijken is, vliegtuigen, een lekker wijf en explosies en de soundtrack is ook nog leuk.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:27:08 #13
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_29637841
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:29 schreef victorinox het volgende:
Hij wordt in Nederland niet meer in de bioscoop uitgebracht.
Hij gaat rechtstreeks naar dvd.
ahhaha

In de us werd dat ding echt massaal gepromoot.. overal reclame en shit. Ze hadden zelfs een Stealth (waarschijnlijk nep ofzo) pal op een parkeerplaats naast de Walk of Fame (Holywood) neergeplant. Ik kwam daar toen ze het nog aan het voorbereiden waren enzo en er nog grote zeilen doeken ervoor zaten, maar je kon er langs kijken en bla.

Ze hadden ook van die extreem lelijke billboards overal langs de wegen enz. Begin juli was het enige wat je zag was "STEALTH" op een vage blauwe achtergrond and that's it. Na een tijdje begon het iedereen te irriteren en als je er nog nooit van had gehoord had je zoiets van 'wtf is dit'... Als je het mij vraagt een blunder op marketinggebied...
To Live and Die in LA
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:14:32 #14
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29639224
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef MuKe het volgende:

[..]

ahhaha

In de us werd dat ding echt massaal gepromoot.. overal reclame en shit.
In Nederland is ie ook gepromoot met trailers en posters.
Er zijn zelfs al Nederlands ondertitelde filmrollen, maar ze hebben het gewoon afgeblazen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_29643866
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef victorinox het volgende:

[..]

In Nederland is ie ook gepromoot met trailers en posters.
Er zijn zelfs al Nederlands ondertitelde filmrollen, maar ze hebben het gewoon afgeblazen.
werk jij bij een distributeur?

Ik zou hem trouwens, nadat ik hem nu op een telecine heb gezien best nog wel eens in de bioscoop willen zien!
Jammer dat de bios release niet doorgaat..
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:17:09 #16
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29644943
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

werk jij bij een distributeur?
Nee, mijn broer werkt bij een bioscoop.
IMDb Vote History
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:26:36 #17
3767 Herald
Come get some
pi_29645205
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef MuKe het volgende:
Als je het mij vraagt een blunder op marketinggebied...
oei, ze probeerden mensen te teasen wat een stomme tactiek ja. Zelfde als die trailers voor de film, laat dan gewoon de hele film meteen zien ipv iemand nieuwsgierig maken zeg
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:10:51 #18
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_29663241
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef Herald het volgende:

[..]

oei, ze probeerden mensen te teasen wat een stomme tactiek ja. Zelfde als die trailers voor de film, laat dan gewoon de hele film meteen zien ipv iemand nieuwsgierig maken zeg
als je mensen wilt teasen doe het dan op een interessante manier met een dik vormgegeven billboard, niet met een lelijk ding waar je je na 2 keer zien aan gaat irriteren Zet dat Biel wijf (of what's her face) neer. Of een vette foto van een stealth of weet ik wat.

En in die trailer deden ze al het complete verhaal van de hand, ook een erg slimme zet...
To Live and Die in LA
pi_29664814
Zo juist gezien. Was wel een boeiende film. Natuurlijk klopte er geen fuck van, en totaal onrealistisch, maar het verhaal enzo was wel grappig. Gewoon een leuke actiefilm, en EDI (dat vliegtuig) had ook wel een grappige "Rol" Verder zag Jessica er zeker wel weer lekker uit

Wel een oke film

6.5/10
O+ BlaBlub O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')