zal wel gewoon zo een kleine sl zijn ( roadster ofzo ).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:04 schreef Rio het volgende:
Gisteren bij mij in de straat (Amsterdam Zuid) een SLR. Ik loop nog steeds te kwijlen.
de nieuwe zit er al weer aan te komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 05:34 schreef Thetallguy het volgende:
Een Zafira OPC, kan dat of rijden die nog niet in NL![]()
dit staat bij RDW.nlquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:32 schreef hoidoei het volgende:
Heb gister een fake M3 gezien, hij leek er best veel op alleen de lelijke uitlaten verraadden 'm
klik
klik
Heb alleen ff met dat lelijke copyright ding online staan, sorry![]()
dus gewoon een 325quote:
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i BMW
Handelsbenaming i 3ER REIHE; 325CI CABRIO AUT.
Kleur(en) i Grijs
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 6
Cilinderinhoud i 2494 cm3
Aantal zitplaatsen i 4
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.555 kg
Maximum massa voertuig i 2.000 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd i 720 kg
- geremd i 1.600 kg
- oplegger geremd i N.v.t.
- autonoom geremd i N.v.t.
- middenas geremd i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 2 januari 2002
Datum eerste toelating i 2 januari 2002
Datum aanvang tenaamstelling i 7 maart 2002
Vervaldatum APK i 2 januari 2006
Velgen zijn ook niet echt M3 hequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:32 schreef hoidoei het volgende:
Heb gister een fake M3 gezien, hij leek er best veel op alleen de lelijke uitlaten verraadden 'm
klik
klik
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:40 schreef Gurb het volgende:
[..]
dit staat bij RDW.nl
[..]
dus gewoon een 325
Ja sorry, ken niet de std. velgen van een M3 uit mn hoofd enzo, maar vond de grille aan de zijkant wel mooi, maar achteraf was dat ook allesquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:43 schreef VanDread het volgende:
[..]
Velgen zijn ook niet echt M3 he
Als ik werk zie ik dozijnen RX8's, bergen Escalades, H2's & Corvette's ...... zal keertje foto toestelletje meenemen
Ik denk dat dat de nieuwe SLK was, die lijkt er nogal opquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:04 schreef Rio het volgende:
Gisteren bij mij in de straat (Amsterdam Zuid) een SLR. Ik loop nog steeds te kwijlen.
ik voeg ook alleen maar wat extra informatie toe, juist om jouw bevindingen te onderbouwen hoor, niet om je af te krakenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:45 schreef hoidoei het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch ook dat het een fake is? En als je de filenaam ziet zie je dat ie linkt naar een BMW_325Ci_Cabrio_1.jpg en BMW_325Ci_Cabrio_1.jpg
Ok snorryquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik voeg ook alleen maar wat extra informatie toe, juist om jouw bevindingen te onderbouwen hoor, niet om je af te kraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |