In Belgie (en Engeland) kan alles, zolang je maar geld hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:09 schreef CybPraetorian het volgende:
toepasselijk nummerbord voor de F40: F0040... haha
zou de regering het hier een probleem vinden dat wanneer ik 50000 euro voor een kenteken wil betalen met VIP-00-07quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In Belgie (en Engeland) kan alles, zolang je maar geld hebt.
ENZ-001 lijkt me ook leuk voor een Ferrari.
In Engeland werden we eens ingehaald door een Jaguar met als nummerbord: SF 2quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In Belgie (en Engeland) kan alles, zolang je maar geld hebt.
ENZ-001 lijkt me ook leuk voor een Ferrari.
Van Nistelrooij reed hier ook laats rond met zijn Mercedes (hij was aan het revalideren in Geldrop)quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In Engeland werden we eens ingehaald door een Jaguar met als nummerbord: SF 2
Toch leuk, en waarom zou het niet kunnen?.
Ik vind het een goed systeem, leuk voor de mensen die het graag willen, goed voor de staatskas, dus, waarom niet? Natuurlijk moet men het wel enigszins realistisch houden, dus geen FU-CK-YA oid, maar ik neem aan dat je daar ook geen 50.000 pond voor gaat betalenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Van Nistelrooij reed hier ook laats rond met zijn Mercedes (hij was aan het revalideren in Geldrop)
ik meen dat zijn nummerplaat: VTM 001 is: Van the Man number one.
Leuk natuurlijk, maar je moet wel in de buidel taseten net zoals in Belgie.
In Nederland is het helaas onmogelijk, ongeacht hoeveel geld je biedt of wie je bent (Alleen het koningshuis heeft andere platen beginnend met AA)
Ik geloof dat er in Engeland tot 50.000 pond betaalt wordt voor een exclusief kenteken.
Kun je al een mooie auto voor halen.
Als je ooit eens in Belgie bent moet je eens op de nummerborden van exclusieve wagens letten, vaak staan daar leuke dingen bij.
Ding word er niet beter opquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:13 schreef MicHELLo het volgende:
Ik zag vanmiddag deze Alto op de A27 rijden........die was gepimpt door De Grote Beurt door Jorinde Mol:
[afbeelding]
Het rokje zat er niet op, trouwens!
Wanneer zag jij die rijden? daar heb ik namelijk in gezetenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:31 schreef StefanP het volgende:
Stretch hummer, 10+ meter langSlechte kwaliteit pic volgt...
Ik zag 8 Ferrari Enzo's achter elkaar rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik zag gisteren in Nijmegen Dukenburg een zwarte Ferrari Modena rijden.![]()
8 Enzo's hmm dan valt mn porsche in het nietsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zag 8 Ferrari Enzo's achter elkaar rijden.
Kon jammer genoeg geen foto schieten
Nee maar wat schiet ik daarmee op dat jij die gezien hebt? Mijn idee is alleen nog maar foto's (met een praatje) in dit topic, want zo kan iedereen vanalles zeggen zonder dat er bewijs is.
no offence, alleen een idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |