u gaat door voor de hoofdprijs, is idd gewoon een R32 zoals iederen R32 op kenteken staat......quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:35 schreef sdk het volgende:
dat zijn gewoon de specs van een R32, 4 motion van de vierwiel aandrijving en 240 pk, klopt dus gewoon?
danku!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:37 schreef Boink het volgende:
geowned, in de zin van ha kijk mij eens betrapt zijn ofzo
gestyled bedoel je...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:07 schreef Twista101 het volgende:
Vandaag deze gespot; BMW 330 CI, aparte kleur en mooi getuned *vind ik persoonlijk*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze; Lincoln Navigator:
[afbeelding]
hij linkt ze verkeerd vanaf jullie sitequote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:27 schreef Boink het volgende:
je plaatjes werken niet vriend..
Enzo toevallig met zwitsers kenteken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Stretto het volgende:
Ik heb een Ferrari Enzo en een Mercedes Benz SL65 AMG gezien. (zelfde eigenaar)
In totaal voor zo'n 1,2 miljoen euro aan auto's!
Mooie plaatjes in elk geval, helaas zijn in Belgie mooie auto's niet spaarzaam itt Nederland.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:21 schreef ralphk het volgende:
Ferrari 612 op Zaventem
[afbeelding]
S55 AMG met Pools kenteken
[afbeelding]
Lotus Esprit
[afbeelding]
Mercedes CLK AMG
[afbeelding]
Bentley Arnage
[afbeelding]
Nein Deutschquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Enzo toevallig met zwitsers kenteken?
Na de sneeuw hebben we hier ook bigfootsquote:
Volgens mij zag ik die laatst ook in Rotterdam rijden. Vroeg me al af wat voor een auto het was.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:31 schreef RRRobert het volgende:
Infinity Fx35
[afbeelding]
Vanmiddag tijdens de lunch-wandeling, bij de Total (ABI) in Veenendaal. NL-platen, maar ook een bedrijfsstickertje van een Belgische handelaar/importeur op de achterklep.
Die autohandelaar heeft er nog één te koop staan à ¤ 43.500,- ex. bpm, btw, invoerheffing, keuringskosten, etc...
Jammer dat Nissan zelf geen Infinity naar Nederland (Europa?) stuurt, zoals Toyota dat met Lexus heeft gedaan. Infinity maakt IMHO mooie auto's
Het is een verbasterring van owned, wat betekend vrij vertaald: Ik sta boven je, ik own je, ik ben beter, ik win enz. Word vooral gebruikt bij games, waar mensen snel typen, dus het werd al gauw pwnd en nerds gingen dat over nemen.quote:
slk 200 ofnie?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb ook eindelijk een auto gespot
Heb er niet erg veel verstand van, maar dit is toch een SLK? Is zo'n ding nog een beetje bijzonder?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |