Andersom is lastiger.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Het is een andere.
jij had geen gepolijst frame. Deze wel.
zou je wat gegevens over jouw motor kunnen posten of mailen ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die ziet er bekend uitzie mijn sig...ik zou er niet eens gaan kijken, youssef...wat een ellende heb ik daarmee gehad
![]()
mocht ie wel goed zijn, zou t wel grappig zijn; hicham op riet zijn oude motor en youssef op de mijne
dat gaat er voor mij ws. niet in zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:34 schreef Rausdauwer het volgende:
En ik heb zin om met iedereen op Zolder te rijden.
dat zou wel erg jammer zijn, jij was toch wel een van de grondleggers van het Zolder idee volgens mij,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat gaat er voor mij ws. niet in zittendoor een financiele tegenslag kan ik niet de benodigde uitrusting aanschaffen om een circuit op te mogen
Klopt, maar als je achteraf nog wat (!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:OPM .. je hebt een fantastische baan en woont toch nog niet samen ..
Financiele tegenvallers krijg ik toch alleen maar?
er is een kloon aangemaakt om ons zwart te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik kan mijn rug hier ook niet keren he.![]()
Schandalig gewoon
![]()
Wil de nep-rausdAUwer zich even bij de echte Rausdouwer melden voor een flink pak billenkoek!
[afbeelding]
ik ga der even achteraan oke.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik kan mijn rug hier ook niet keren he.![]()
Schandalig gewoon
![]()
Wil de nep-rausdAUwer zich even bij de echte Rausdouwer melden voor een flink pak billenkoek!
[afbeelding]
En nog 1 opmerking, als jij mij nog 1 keer in het openbaar muts noemt, dan ontzeg ik je een week de toegang tot mijn goddelijke lichaam.quote:
wat heb je nog allemaal nodig ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Klopt, maar als je achteraf nog wat (!!!) belasting moet betalen over ontvangen reiskosten over een heel jaar kun je sommige dingen niet meer doen. Zolder en aanschaf andere motor (ZX6R
) zijn dan minst belangrijke (en grote) uitgaven dus die gaan dan als 1e van de baan
Tis erg zuur, Mercy...hoe denk je dat ik me voel
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:00 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
En nog 1 opmerking, als jij mij nog 1 keer in het openbaar muts noemt, dan ontzeg ik je een week de toegang tot mijn goddelijke lichaam. [afbeelding]
Dan zal je wel smeken om vergiffenis.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |