Zullen we even met zijn allen lekker zelf bepalen wie we punten geven en zo ja waaromquote:Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
@ PdeHoog: Grappig om te zien dat jij 2 foto's punten geeft om het verhaal achter de foto ipv de foto zelf. Je wilt toch niet zeggen dat die GSM-foto een goede foto is? Ik vind het een van de verschrikkelijkste van alle inzendingen.
Waarom is dat grappig om te zienquote:Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
@ PdeHoog: Grappig om te zien dat jij 2 foto's punten geeft om het verhaal achter de foto ipv de foto zelf. Je wilt toch niet zeggen dat die GSM-foto een goede foto is? Ik vind het een van de verschrikkelijkste van alle inzendingen.
Daar is geen discussie over mogelijk, en er wordt al helemaal niet door iemand bepaald waar wel of niet op gestemd mag worden.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh daar is ook al geen discussie over mogelijk merk ik. Ik vind dat je bij een fotowedstrijd foto's op kwaliteit moet beoordelen en niet op betekenis of het 'verhaal erachter'.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil Danny ff zijn policy droppen en American_Nightmare zijn naam veranderen in FOT_Nightmare?
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef American_Nightmare het volgende:
En originaliteit allleen is 4 punten waard volgens jou? Ik geef de foto van elcastel ook punten voor originaliteit, maar wel slechts 1.
Deze hele fotowedstrijd begint hoe langer hoe meer een aanfluiting te worden.Denk dat dit mijn laatste deelname is. Heel misschien nog eens onder een kloon, zodat ik net als iedereen kans maak op punten, maar voorlopig niet.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef American_Nightmare het volgende:
En originaliteit allleen is 4 punten waard volgens jou? Ik geef de foto van elcastel ook punten voor originaliteit, maar wel slechts 1.
Deze hele fotowedstrijd begint hoe langer hoe meer een aanfluiting te worden.Denk dat dit mijn laatste deelname is. Heel misschien nog eens onder een kloon, zodat ik net als iedereen kans maak op punten, maar voorlopig niet.
Ah jij ziet het meteen weer alsof ik vanalles wil 'bepalen', terwijl ik gewoon een mening verkondig. We leven nog altijd in een vrij land gelukkig.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daar is geen discussie over mogelijk, en er wordt al helemaal niet door iemand bepaald waar wel of niet op gestemd mag worden.
Makkelijk toch
Ik heb nog nooit deelgenomen aan een wedstrijd op DPZ. Maar goed, de regels zitten daar wel goed in elkaar. Men heeft daar namelijk verstand van fotografie en houdt geen plaatjesloterij waar men zoveel mogelijk hun best doet om iedereen gelijke kansen te bieden.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bij DPZ heb jij wel de hele wedstrijdregie in handen neem ik aan
Ja, zolang jij maar alle vrijheid geniet en de hele wereld jouw beperkingen op mag leggen waarbij jij zelf voor alle uitzonderingen zorgt, en er niemand de euvele moed heeft om je daarbij een strobreed in de weg te leggen leven we in een vrij landquote:Op zondag 27 februari 2005 23:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah jij ziet het meteen weer alsof ik vanalles wil 'bepalen', terwijl ik gewoon een mening verkondig. We leven nog altijd in een vrij land gelukkig.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Men heeft daar namelijk verstand van fotografie
In jouw fantasiewereld misschien. Noem eens 1 ding wat ik iemand heb opgelegd.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja, zolang jij maar alle vrijheid geniet en de hele wereld jouw beperkingen op mag leggen waarbij jij zelf voor alle uitzonderingen zorgt, en er niemand de euvele moed heeft om je daarbij een strobreed in de weg te leggen leven we in een vrij land
Je loopt maandelijks te zeiken dat we archiefwerk moeten verbieden, je wilt liever fotosoepknutselbende dan echte fotografie, je beticht mensen ervan te stemmen om wat voor reden dan ook wat volgens mij alleen maar op een aanname berust, ik heb het nog niemand hardop hier zien zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
In jouw fantasiewereld misschien. Noem eens 1 ding wat ik iemand heb opgelegd.
Een beetje maarquote:Op zondag 27 februari 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Gaat dit elke maand zo ? Zeg maar ?
Ik geef gewoon mijn mening hoe de fotowedstrijd verbeterd zou kunnen worden, maar dat willen jullie blijkbaar helemaal niet weten.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je loopt maandelijks te zeiken dat we archiefwerk moeten verbieden, je wilt liever fotosoepknutselbende dan echte fotografie, je beticht mensen ervan te stemmen om wat voor reden dan ook wat volgens mij alleen maar op een aanname berust, ik heb het nog niemand hardop hier zien zeggen.
Nu weer moet iedereen zijn stemgedrag uitleggen aan jou.
[..]
Nee volgende maand doe ik niet mee, dus dan gaan we weer pappen en nathouden, zoals vanouds.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Gaat dit elke maand zo ? Zeg maar ?
Nog maar een keer: Als alles op DPZ zoveel beter is wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 27 februari 2005 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Moet je es in het album zetten op DPZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |