abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 februari 2005 @ 22:29:23 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25288488
Ik vond tot mijn schrik inderdaad nog enkele lastminutes in mijn postvakje Ze staan er nu bij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25289122
@ PdeHoog: Grappig om te zien dat jij 2 foto's punten geeft om het verhaal achter de foto ipv de foto zelf. Je wilt toch niet zeggen dat die GSM-foto een goede foto is? Ik vind het een van de verschrikkelijkste van alle inzendingen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 27 februari 2005 @ 22:59:02 #103
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25289180
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
@ PdeHoog: Grappig om te zien dat jij 2 foto's punten geeft om het verhaal achter de foto ipv de foto zelf. Je wilt toch niet zeggen dat die GSM-foto een goede foto is? Ik vind het een van de verschrikkelijkste van alle inzendingen.
Zullen we even met zijn allen lekker zelf bepalen wie we punten geven en zo ja waarom
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25289315
Oh daar is ook al geen discussie over mogelijk merk ik. Ik vind dat je bij een fotowedstrijd foto's op kwaliteit moet beoordelen en niet op betekenis of het 'verhaal erachter'.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25289425
De orginaliteit van de gsm die uit staat onder het motto: rust, vind ik juist een hele goede weergave van de hedendaagse samenleving waarin iedereen dag en nacht en op elk mogelijke locatie bereikbaar is. Maybe is de foto technisch minder, maakt mij niets uit... de mijne zijn ook technisch minder dan die van professionals
- Zrevwa -
pi_25289431
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom is dat grappig om te zien

Ik heb er helemaal geen zin in om mijn puntenverdeling te gaan lopen verdedigen. Het is mijn mening. Punt.

het enige wat ik er over zeg is dat ik die GSM een van de origineelste vindingen vond deze wedstrijd, tezamen met de foto van dubbellu (die ik zelf echter ook in gedachten had )
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25289476
-- geen zin in eigenlijk --
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 27 februari 2005 @ 23:15:49 #108
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25289550
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh daar is ook al geen discussie over mogelijk merk ik. Ik vind dat je bij een fotowedstrijd foto's op kwaliteit moet beoordelen en niet op betekenis of het 'verhaal erachter'.
Daar is geen discussie over mogelijk, en er wordt al helemaal niet door iemand bepaald waar wel of niet op gestemd mag worden.

Makkelijk toch
  zondag 27 februari 2005 @ 23:16:19 #109
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25289564
Wil Danny ff zijn policy droppen en American_Nightmare zijn naam veranderen in FOT_Nightmare?

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25289583
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil Danny ff zijn policy droppen en American_Nightmare zijn naam veranderen in FOT_Nightmare?

pi_25289641
En originaliteit allleen is 4 punten waard volgens jou? Ik geef de foto van elcastel ook punten voor originaliteit, maar wel slechts 1.
Deze hele fotowedstrijd begint hoe langer hoe meer een aanfluiting te worden. Denk dat dit mijn laatste deelname is. Heel misschien nog eens onder een kloon, zodat ik net als iedereen kans maak op punten, maar voorlopig niet.
pi_25289669
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef American_Nightmare het volgende:
En originaliteit allleen is 4 punten waard volgens jou? Ik geef de foto van elcastel ook punten voor originaliteit, maar wel slechts 1.
Deze hele fotowedstrijd begint hoe langer hoe meer een aanfluiting te worden. Denk dat dit mijn laatste deelname is. Heel misschien nog eens onder een kloon, zodat ik net als iedereen kans maak op punten, maar voorlopig niet.
Eindelijk van het gezeik af
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 27 februari 2005 @ 23:21:02 #113
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25289670
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef American_Nightmare het volgende:

Bij DPZ heb jij wel de hele wedstrijdregie in handen neem ik aan
pi_25289691
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:15 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Daar is geen discussie over mogelijk, en er wordt al helemaal niet door iemand bepaald waar wel of niet op gestemd mag worden.

Makkelijk toch
Ah jij ziet het meteen weer alsof ik vanalles wil 'bepalen', terwijl ik gewoon een mening verkondig. We leven nog altijd in een vrij land gelukkig.
pi_25289733
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:21 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Bij DPZ heb jij wel de hele wedstrijdregie in handen neem ik aan
Ik heb nog nooit deelgenomen aan een wedstrijd op DPZ. Maar goed, de regels zitten daar wel goed in elkaar. Men heeft daar namelijk verstand van fotografie en houdt geen plaatjesloterij waar men zoveel mogelijk hun best doet om iedereen gelijke kansen te bieden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 27 februari 2005 @ 23:25:10 #116
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25289753
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ah jij ziet het meteen weer alsof ik vanalles wil 'bepalen', terwijl ik gewoon een mening verkondig. We leven nog altijd in een vrij land gelukkig.
Ja, zolang jij maar alle vrijheid geniet en de hele wereld jouw beperkingen op mag leggen waarbij jij zelf voor alle uitzonderingen zorgt, en er niemand de euvele moed heeft om je daarbij een strobreed in de weg te leggen leven we in een vrij land
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 27 februari 2005 @ 23:26:48 #117
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25289785
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Men heeft daar namelijk verstand van fotografie
pi_25289855
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ja, zolang jij maar alle vrijheid geniet en de hele wereld jouw beperkingen op mag leggen waarbij jij zelf voor alle uitzonderingen zorgt, en er niemand de euvele moed heeft om je daarbij een strobreed in de weg te leggen leven we in een vrij land
In jouw fantasiewereld misschien. Noem eens 1 ding wat ik iemand heb opgelegd.
pi_25289937
Ok, ok....dat DPZ-geneuzel heeft ook alweer lang genoeg geduurd

Even serieus....

a) het is mijn mening die ik neerzet
b) aan mijn mening twijfel ik niet
c) ik hoef een mening niet te verdedigen
d) technisch niet perfecte foto's zijn ook foto's en kunnen zeker winnen indien het onderwerp wordt uitgedragen (gebeurt ook bij IRL-fotowedstrijden..kan ff zo snel geen voorbeeld noemen, maar er waren zeker van dat soort wedstrijden)

Misschien moet je eens op een andere manier naar fotografie gaan kijken A_N, want op deze manier ben je pixelneukerig bezig en heb je geen idee van de andere mogelijkheden van fotografie.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 27 februari 2005 @ 23:39:46 #120
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25290046
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

In jouw fantasiewereld misschien. Noem eens 1 ding wat ik iemand heb opgelegd.
Je loopt maandelijks te zeiken dat we archiefwerk moeten verbieden, je wilt liever fotosoepknutselbende dan echte fotografie, je beticht mensen ervan te stemmen om wat voor reden dan ook wat volgens mij alleen maar op een aanname berust, ik heb het nog niemand hardop hier zien zeggen.
Nu weer moet iedereen zijn stemgedrag uitleggen aan jou.

Verder geef je in alle toonaarden te kennen dat het je hier niet aanstaat, dus vraag ik me nogmaals af waaroim je jezelf die kwelling nog langer aandoet
  zondag 27 februari 2005 @ 23:56:37 #121
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25290366
Gaat dit elke maand zo ? Zeg maar ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25290375
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Een beetje maar
pi_25290380
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Je loopt maandelijks te zeiken dat we archiefwerk moeten verbieden, je wilt liever fotosoepknutselbende dan echte fotografie, je beticht mensen ervan te stemmen om wat voor reden dan ook wat volgens mij alleen maar op een aanname berust, ik heb het nog niemand hardop hier zien zeggen.
Nu weer moet iedereen zijn stemgedrag uitleggen aan jou.
[..]
Ik geef gewoon mijn mening hoe de fotowedstrijd verbeterd zou kunnen worden, maar dat willen jullie blijkbaar helemaal niet weten.
Oh ja en 'echte fotografie'? Ja die GSM-foto is inderdaad top notch. Moet je es in het album zetten op DPZ. Komt ie niet boven de 3 uit gemiddeld. Hier krijgt ie punten.
pi_25290406
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Nee volgende maand doe ik niet mee, dus dan gaan we weer pappen en nathouden, zoals vanouds.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 28 februari 2005 @ 00:00:00 #125
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25290418
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Moet je es in het album zetten op DPZ.
Nog maar een keer: Als alles op DPZ zoveel beter is wat doe je hier dan nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: