Scanners doen ook geen wonderen voor de kwaliteitquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
1 is inderdaad een lief plaatje, maar het lijkt wel of de belichting een beetje brak is (overbelicht)
Net gemaakt? Hier is het nog niet zo 'schemerig'quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
net gemaakt, maar ik ben camera noob met een Canon Powershot A85
op die tijd was het ook nog gewoon licht.. maar ik had de camera op 'auto' staan. Aangezien hij licht genoeg krijgt (wat wil je, vol in de zonquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:37 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Net gemaakt? Hier is het nog niet zo 'schemerig'![]()
Middelof nowhereburgquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij in Delft hebben een veel mooier stadhuis
Ga ik vanavond ff doen! Ik heb voor nu iig de tags even weggehaald. Ik vind dat mannetje zelf ook wel wat hebben....denk dat ie mag blijven zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
FF resizen naar 550 px breed Frida, en dan vind ik de laatste het mooist, misschien een cropje van de kindjes in de hangmat? maar dat mannetje er zo relaxed ernaast heeft ook wel weer wat, je moet het zelf weten![]()
van mij mag hij ook wel blijven zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:07 schreef Frida het volgende:
[..]
Ga ik vanavond ff doen! Ik heb voor nu iig de tags even weggehaald. Ik vind dat mannetje zelf ook wel wat hebben....denk dat ie mag blijven zitten
gr
Frida
de ultieme rust(plek)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
Verbaast me dat ik nog geen begraafplaats ben tegengekomen in het Centrale wedstrijdtopic.
Er staat er wel eentje, samen met een kerktoren ,foto van Heidyquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
Verbaast me dat ik nog geen begraafplaats ben tegengekomen in het Centrale wedstrijdtopic.
Ja? Maar omdat ik erbij vertel dat het een begraafplaats is? Want ik vond zelf verder de foto niet zo heel sterk eigenlijk...quote:Op zondag 27 februari 2005 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind die bovenste toch echt het rustigst
Nee (dat had ik al in je topic gelezen trouwensquote:Op zondag 27 februari 2005 12:48 schreef pea4fun het volgende:
Ja? Maar omdat ik erbij vertel dat het een begraafplaats is? Want ik vond zelf verder de foto niet zo heel sterk eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |