Je vergeet anti-semitisch nog.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
ajax heeft gewoon racistisch publiek wat zijn eigen trainer uitfluit.
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
Ja, ruim 40.000 rood-witte puntmutsen iedere wedstrijd, daarna gaan we mijn z'n allen negers in elkaar trappen op bijlmerquote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
quote:Andy Van der Meyde wordt mogelijk betrokken in de deal die Ajax kan gaan maken met Inter Milan over Maxwell. Dit suggereert de Italiaanse website Virgilio.
De vleugelaanvaller heeft volgens de Italiaanse media aangegeven terug te willen keren naar Nederland en zou volgend seizoen misschien verhuurd kunnen worden aan Ajax, waardoor Inter Milan minder zou hoeven te betalen voor Maxwell. Mogelijk verlaagt Ajax de transfersom voor Maxwell en wordt de vleugelaanvaller teruggekocht. Volgens Virgilio vraagt Ajax, in tegenstelling tot eerder berichtgeving, minstens tien miljoen euro voor Maxwell.
Afgelopen donderdag zou een delegatie uit Milaan hebben gesproken met zaakwaarnemer Mino Raiola over een mogelijke transfer van de Braziliaanse linksback aan het eind van dit seizoen naar Inter.
Tjah..quote:Ajax-trainer Ronald Koeman kan zijn borst natmaken. De komende weken zal de harde kern van de Ajax-aanhang Koeman proberen weg te pesten met spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren.
In een open brief stellen de fans dat Koeman moet opstappen omdat hij de sfeer binnen Ajax verziekt. ''U moet opstappen, de situatie is niet meer houdbaar om te blijven.'' De technische staf van Ajax kreeg van de groep fans te horen dat het aankoopbeleid niet deugt.
Gisteren uitte Koeman na de wedstrijd tegen hekkensluiter FC Den Bosch, welke op het nippertje werd gewonnen, kritiek op een deel van de Ajax-fans. Hij zei dat het hem zwaar tegenviel dat supporters na één mislukte actie al gingen fluiten en dat zulk gedrag de spelers onzeker maakt. Hij vroeg zich af of die mensen wel naar het stadion komen om Ajax te steunen.
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:
Mooi laat Mandy maar terug komen, deed het goed bij Ajax.
[..]
Tjah..
quote:Op maandag 21 februari 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we Rosales en De Ridder nog. Oprotten Mandy.
Waarom ga jij eigenlijk naar het voetbal? Als je een zekere constante prestatie wil zien moet je naar de bisocoop gaan ...quote:Op maandag 21 februari 2005 11:09 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Flikker op is bij mij thuis geen normaal taalgebruik, maar bij jou wel blijkbaar.
Voor de rest vind ik het eigenlijk niet zinvol om op je te reageren.
Zo praat ik inderdaad thuis ook over voetbal. Poeh, wat zal jij het dan zwaar hebben in het stadion als je al moeite heb met een term als "flikker op". Is "Koeman rot op" beter taal gebruik voor je?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:09 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Flikker op is bij mij thuis geen normaal taalgebruik, maar bij jou wel blijkbaar.
Voor de rest vind ik het eigenlijk niet zinvol om op je te reageren.
Van der Vaart speelt ook gewoon goed. Is al langere tijd één van de belangrijkste spelers voor Ajax samen met Escudé.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef erikh het volgende:
Ben ik overigens de enige die vindt dat V/d Vaart de laatste weken erg goed bezig is? Als ik de verslagen op studio sport zie dan vind ik hem erg goed spelen.
Qua techniek is Mauro natuurlijk beter, maar vooralsnog is het rendement ver te zoeken. En wat is er mis mee om twee (of drie) goede spelers te hebben die rechtsbuiten kunnen spelen. Liever een luxe-probleem van kwaliteit dan kwanititeit zoals op links.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:22 schreef pfaf het volgende:
Ik vind vd Vaart al weer een tijdje erg goed bezig.
En over vd Meyde: ik vind hem zeker niet beter dan Mauro, die in potentie sowieso een klasse beter is dan Mandy. Grote onzin om hem nu weer binnen te halen, helemaal als daardoor de verkoopprijs van Maxwell ook nog eens flink omlaag gaat. Ze willen niet voor niets van 'm af bij Inter...
Vind Diba niet echt een speler voor Ajax. Laat Diba maar eerst weer ritme op doen bij Nac kan die daarna wel naar een topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou inderdaad leuk zijn als wijlen Mandy zou terugkomen, puur om de selectie te versterken. Uiteraard voldoet Rosales uitstekend, maar ik vind de Ridder maar zeer matig. Voor de linkerkant hebben we Boukhari, die doet het uitstekend en die zal alleen maar groeien als hij het vertrouwen krijgt van Koeman. Zijn schoten uit de 2 lijn zijn vaak erg vervaarlijk
Nog liever zou ik Anouar Diba willen zien bij Ajax,een goede voetballer met een uitstekende steekpass en een heerlijke techniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |