Door een aantal Fokkers! die zichzelf man en CDA-er noemen (ik noem geen namen) is echter beweerd dat zij niet over deze beide kenmerken beschikken.
Danig in de war gebracht, vraag ik mij nu af:
- liegen zij (omdat ze er niet voor durven uit te komen, dat het wel zo is)
- heb ik dan toch geen gelijk? (deze laatste optie lijkt mij persoonlijk niet waarschijnlijk, maar hypothetisch gezien zou het kunnen)
quote:Arme Japie, maar die scheiding is veelzeggend idd.
Op zondag 30 september 2001 12:28 schreef speknek het volgende:
Jaap de Hoop Scheffer heeft z'n scheiding aan de linkerkant. Maar die is natuurlijk ook weggekicked nu.
hoewel.....
ik draag regelmatig een bril en derhalve heb ik niet een duidelijke scheiding in m'n haar, maar je kan het wel een scheiding noemen.... hmmm.... fokje toch een oubollig wijf?
quote:Ligt er aan wat voor bril natuurlijk..is het zo een met vierkante glazen (veel te groot) en ouderwets doch degelijk montuur?
Op zondag 30 september 2001 12:32 schreef fokje het volgende:ik draag regelmatig een bril en derhalve heb ik niet een duidelijke scheiding in m'n haar, maar je kan het wel een scheiding noemen.... hmmm.... fokje toch een oubollig wijf?
quote:sorry, nee. het is blauw-grijs, ovaal en klein. Maar is inmiddels misschien alweer ouderwets, uiteraard heb ik geen flauw benul van de nieuwste modetrends.
Op zondag 30 september 2001 12:35 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ligt er aan wat voor bril natuurlijk..is het zo een met vierkante glazen (veel te groot) en ouderwets doch degelijk montuur?
toch een beetje cda dan maar.... ?
quote:nou vooruit, een beetje cda kan geen kwaad
Op zondag 30 september 2001 12:39 schreef fokje het volgende:[..]
sorry, nee. het is blauw-grijs, ovaal en klein. Maar is inmiddels misschien alweer ouderwets, uiteraard heb ik geen flauw benul van de nieuwste modetrends.
toch een beetje cda dan maar.... ?
ben je van plan opnieuw cda te gaan stemmen en wat vind je van Japie? ik vind 'em een beetje zielig
quote:Allebei de kanten. Daarom stem ik ook D66
Op zondag 30 september 2001 12:30 schreef RaisinGirl het volgende:
Aan welke kant heb jij je scheiding ook al weer?
quote:nah, met zo'n achterban kan er toch weinig constructiefs meer uitkomen? Ik vind Japie idd een beetje zielig ja....
Op zondag 30 september 2001 12:42 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
nou vooruit, een beetje cda kan geen kwaad
ben je van plan opnieuw cda te gaan stemmen en wat vind je van Japie? ik vind 'em een beetje zielig
Wat voor partij nu? Voor de scheiding-dragende, brildragende en geen-benul-van-tegenwoordige-modetrends potentiële stemmers?
quote:Ja dat trek ik niet hoor. Zó vooruitstrevend.
Op zondag 30 september 2001 12:46 schreef dutchie het volgende:
Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n ruig uiterlijk hebben als Wim Kok.
quote:Tja, dit wordt lastig. Ik raad aan de Christenunie.
Op zondag 30 september 2001 12:48 schreef fokje het volgende:[..]
Wat voor partij nu? Voor de scheiding-dragende, brildragende en geen-benul-van-tegenwoordige-modetrends potentiële stemmers?
Ik ben ervan overtuigd dat het CDA in het bezit is van een tijdmachine en dat die constant op de jaren vijftig staat afgesteld als ze een nieuwe voorman zoeken.
quote:Nee, ik ben geen christen. (! ja, ik weetut)
Op zondag 30 september 2001 12:54 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Tja, dit wordt lastig. Ik raad aan de Christenunie.
Maar als je echt gek wil doen (en waarom niet?) dan natuurlijk Groenlinks. (zo'n Rosenmöller heeft wel iets, vind ik).
quote:! Maar dat dacht ik wel, eigenlijk.
Op zondag 30 september 2001 13:00 schreef fokje het volgende:[..]
Nee, ik ben geen christen. (! ja, ik weetut)
Groen-links denk ik idd aan, maar vrees ook voor de achterban die boven komt drijfen.
quote:Gewoon CDA blijven stemmen... Je stemt toch op ideeen?
Op zondag 30 september 2001 12:48 schreef fokje het volgende:Wat voor partij nu?
quote:Hollandse kneuterigheid, daar hebben ze helemaal geen tijdmachine voor nodig. Maar, is het erg eigenlijk?
Op zondag 30 september 2001 12:54 schreef Maggiblokje het volgende:
Brinkman, Heerma en De Hoop Scheffer.Ik ben ervan overtuigd dat het CDA in het bezit is van een tijdmachine en dat die constant op de jaren vijftig staat afgesteld als ze een nieuwe voorman zoeken.
quote:Eigenlijk wel ja. Ik vind Rosenmuller wel een goeie vent, voor zover ik het kan bekijken.
Op zondag 30 september 2001 13:02 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
! Maar dat dacht ik wel, eigenlijk.
Zo'n achterban moest afgeschafd worden (of is dat niet democratisch?)
p.s. ik heb wel bij de vorige gemeente- (of provinciale, weet niet meer) verkiezingen groen-links gestemd.
quote:Ja de vrouw wist tenminste nog wel haar plaats.
Op zondag 30 september 2001 13:04 schreef RaisinGirl het volgende:
Die jaren vijftig hebben natuurlijk ook een bepaalde charme.
quote:ja nou ja.... degelijkheid vind ik toch ook wel een punt hoor.
Op zondag 30 september 2001 13:04 schreef Mike het volgende:[..]
Gewoon CDA blijven stemmen... Je stemt toch op ideeen?
Ben trouwens niet op alle punten met ze eens, tis toch elke keer compromissen sluiten.
quote:...en roken was nog gezond...
Op zondag 30 september 2001 13:12 schreef speknek het volgende:
Ja de vrouw wist tenminste nog wel haar plaats.
quote:Misschien zijn ze eigenlijk wel heel hip!
Op zondag 30 september 2001 13:04 schreef RaisinGirl het volgende:
Die jaren vijftig hebben natuurlijk ook een bepaalde charme.
quote:Mja... maar dat geldt natuurlijk voor elke partij...
Op zondag 30 september 2001 13:12 schreef fokje het volgende:
Ben trouwens niet op alle punten met ze eens, tis toch elke keer compromissen sluiten.
quote:Uiteraard.
Op zondag 30 september 2001 13:14 schreef Mike het volgende:[..]
Mja... maar dat geldt natuurlijk voor elke partij...
quote:Nou, als je naar de mode van aankomende winter kijkt...
Op zondag 30 september 2001 13:13 schreef fokje het volgende:[..]
Misschien zijn ze eigenlijk wel heel hip!
Mmmm, daar moet ik nog eens over nadenken.
quote:Weet het niet. Als zo'n CDA-topman iemand langs ziet skeeleren, weet ik haast zeker dat-ie denkt van 'leuk, dat rolschaatsen'.
Op zondag 30 september 2001 13:13 schreef fokje het volgende:[..]
Misschien zijn ze eigenlijk wel heel hip!
Meer dan wat voor partij dan ook (Christenunie uitgezonderd) lijkt het net of de hele top vast in de tijd is blijven zitten.
En jaren vijftig leuke tijd? Ja, voor de blanke heterosexuele man wel ja.
quote:De Avonden gelezen van Van het Reve?
Op zondag 30 september 2001 13:21 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
quote:We gaan nu even de huidige tweede Kamer Leden namens het CDA even doornemen.
Op zondag 30 september 2001 12:22 schreef RaisinGirl het volgende:
Een aantal jaar geleden heb in samenwerking met een vriendin middels een gedegen en op ervaringsdeskundigheid gebaseerd onderzoek empirisch vastgesteld dat het een regel is dat (mannelijke) CDA-ers en een scheiding in het haar hebben, zo ongeveer rechts van het midden (heel symbolisch ja) en een bril dragen, meestal zo een met degelijk ouderwets montuur.
Er zitten 29 leden van het CDA in de tweede kamer. 7 Hiervan zijn vrouw, dus die tellen we even niet mee. Dan houden we er 22 over. Van deze 22 voldoen de volgende tweede kamer leden aan de hierboven genoemde omschrijving:
Van den Akker
Balkenende
Buijs
Hillen
Hoopen
Van der Knaap
Stroeken
Verhagen
Wijmen
Dat zijn er dus 9 van de 22. Van de overige 13 Kamerleden zijn er nog zeker 10 die hier aardig in de buurt komen. Deze dragen alleen allen geen bril.
Het klopt dus aardig wat er beweerd word over de CDA leden
quote:Ja, in de gemeenteraad in ons dorp hebben we een hele hippe (homosexuele, ook dat nog
Op zondag 30 september 2001 13:21 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Weet het niet. Als zo'n CDA-topman iemand langs ziet skeeleren, weet ik haast zeker dat-ie denkt van 'leuk, dat rolschaatsen'.
Meer dan wat voor partij dan ook (Christenunie uitgezonderd) lijkt het net of de hele top vast in de tijd is blijven zitten.
quote:Heb ik inderdaad gelezen ja en kreeg een heel erg Eelco Brinkman-gevoel daarbij. Maar na twee uur douchen ging het weer een beetje
Op zondag 30 september 2001 13:27 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
De Avonden gelezen van Van het Reve?
![]()
quote:Homoseksueel? Ocharme! Als dat maar goed komt!
Op zondag 30 september 2001 13:30 schreef fokje het volgende:[..]
Ja, in de gemeenteraad in ons dorp hebben we een hele hippe (homosexuele, ook dat nog
) gemeenteraadslid. Die wordt helemaal niet serieus genomen, het past gewoonweg niet in hun straatje. das wel triest eik....
quote:Ha!
Op zondag 30 september 2001 13:29 schreef Vork het volgende:[..]
Dat zijn er dus 9 van de 22. Van de overige 13 Kamerleden zijn er nog zeker 10 die hier aardig in de buurt komen. Deze dragen alleen allen geen bril.
Het klopt dus aardig wat er beweerd word over de CDA leden
quote:Dat zou heel erg goed kunnen. T zijn bestwel allemaal van die bril-hoofden eik
Op zondag 30 september 2001 13:33 schreef RaisinGirl het volgende:
Ha!
Overigens vermoed ik dat die niet-brildragende mannen, stiekum contactlensen hebben
Hmmmm, volgens mij slijten hoekstenen juist sneller omdat de wind daar langs twee kanten langs kan waaien.
quote:
Op zondag 30 september 2001 13:30 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Heb ik inderdaad gelezen ja en kreeg een heel erg Eelco Brinkman-gevoel daarbij. Maar na twee uur douchen ging het weer een beetje
Het Eelco-Brinkman gevoel is er wel een van de treurigste (CDA)soort.
quote:Toch hebben ze daarin wel gelijk. Maar idd, zo metaforisch zoals je het hier belicht is ook hartstikke waar en in feite wel een beetje een loze kreet.
Op zondag 30 september 2001 13:43 schreef Maggiblokje het volgende:
De CDA heeft dus als motto dat het gezin 'de hoeksteen van de samenleving' is.Hmmmm, volgens mij slijten hoekstenen juist sneller omdat de wind daar langs twee kanten langs kan waaien.
Genetische diversiteit is de enige oplossing, laat Erica Terpstra (of nog beter Netelenbos) maar eens sjansen met Brinkman ofzo.
quote:Maar krijg je dan geen slechte genen in zuiver en mooi VVD genenmateriaal? (Erica Terpstra is natuurlijk een voorbeeld van hoe goede genen mooi uit kunnen pakken)
Op zondag 30 september 2001 14:02 schreef zodiakk het volgende:
Genetische diversiteit is de enige oplossing, laat Erica Terpstra (of nog beter Netelenbos) maar eens sjansen met Brinkman ofzo.
Misschien wel een idee om een topic te openen over het uiterlijk van VVD-ers
quote:het doet me pijn om te zeggen, maar het uiterlijk van veel rasVVD-ers is niet veel soeps.
Op zondag 30 september 2001 14:14 schreef RaisinGirl het volgende:Misschien wel een idee om een topic te openen over het uiterlijk van VVD-ers
quote:Jaja, 't is weer flitsend!
Op maandag 01 oktober 2001 15:07 schreef Ringo het volgende:
Sjeem, die Balkenende komt écht rechtstreeks uit het geitenhok gekropen. Alsjeblieft zeg.
quote:Een aanvulling:
Op zondag 30 september 2001 12:22 schreef RaisinGirl het volgende:
Een aantal jaar geleden heb in samenwerking met een vriendin middels een gedegen en op ervaringsdeskundigheid gebaseerd onderzoek empirisch vastgesteld dat het een regel is dat (mannelijke) CDA-ers en een scheiding in het haar hebben, zo ongeveer rechts van het midden (heel symbolisch ja) en een bril dragen, meestal zo een met degelijk ouderwets montuur.
quote:Whoehahahahaaaah!
Op maandag 01 oktober 2001 15:18 schreef Halinalle het volgende:[..]
Een aanvulling:
en een gezichtuitdrukking hebben, waarvan je vermoedt dat die optreedt bij het bestijgen van een fiets, die helaas ongemerkt is ontdaan van het zadel.
Hier nog wat willekeurige CDA-ers. Zo'n verzameling portretten zegt volgens mij heel veel over het CDA..
De meesten kijken alsof zij inderdaad een fiets betreden waarvan het zadel plotsklaps verdwenen is..
quote:Wie is dit? De Poeper van Rodin?
Op maandag 01 oktober 2001 15:25 schreef Wolk het volgende:
[afbeelding]
quote:Wat vind jij Robin Lindschoten en Frits -theman- niet woest aantrekkelijk? Kommop. Later als ik groot ben wil ik ook Frits Bolkestein zijn.
Op zondag 30 september 2001 14:16 schreef zodiakk het volgende:[..]
het doet me pijn om te zeggen, maar het uiterlijk van veel rasVVD-ers is niet veel soeps.
Het rijmt zelfs, wat wil je nog meer.
Jan Marijnissen (sp?) mag ik trouwens wel.
Trouwens.. nu we dr toch over bezig zijn... waarom is er zoveel kaalheid bij die mannen.. Zou de politiek in gaan compensatiegedrag zijn?
'k Vind CDA op de juiste punten conservatief (veiligheid, financiën) en op de juiste punten 'links' (zorg (voor zwakkere), onderwijs). VVD schiet me te ver door in privatisering (NS!) en individualisme, PvdA hoor ik teveel rare luchtballonnetjes van, en is me te soft. Rosenmuller vind ik een gluiperd (zal je zien, gaat ie straks ineens een stropdas dragen). SP is enkel vermakelijk en sympathiek fanatiek. Nee, ik vermoed dat 't wel weer CDA wordt. Hoewel ik 't ook wel leuk zou vinden als Pimmetje Fortuyn de Kamer eens gaat wakker schudden, ondanks dat ik 't op een aantal punten niet met hem, en zeker niet met Leefbaar Nederland eens ben. (Trouwens, CDA heeft wel meer homo's (m/v) in de Kamer. Mevrouw Verburg bijvoorbeeld, en natuurlijk Joop Wijn. Verder ook nog wel wat moslims en allochtonen geloof ik (?), dus dat conservatieve ouderwetse christelijke valt eigenlijk best wel mee!)
quote:Hmmmm, stekelig haar en contactlenzen? Weet je het zeker?
Op maandag 01 oktober 2001 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
Geen scheiding (beetje stekelig naar voren) en contactlenzen hiero.'k Vind CDA op de juiste punten conservatief (veiligheid, financiën) en op de juiste punten 'links' (zorg (voor zwakkere), onderwijs). VVD schiet me te ver door in privatisering (NS!) en individualisme, PvdA hoor ik teveel rare luchtballonnetjes van, en is me te soft. Rosenmuller vind ik een gluiperd (zal je zien, gaat ie straks ineens een stropdas dragen). SP is enkel vermakelijk en sympathiek fanatiek.
Nee, ik vermoed dat 't wel weer CDA wordt. Hoewel ik 't ook wel leuk zou vinden als Pimmetje Fortuyn de Kamer eens gaat wakker schudden, ondanks dat ik 't op een aantal punten niet met hem, en zeker niet met Leefbaar Nederland eens ben.
(Trouwens, CDA heeft wel meer homo's (m/v) in de Kamer. Mevrouw Verburg bijvoorbeeld, en natuurlijk Joop Wijn. Verder ook nog wel wat moslims en allochtonen geloof ik (?), dus dat conservatieve ouderwetse christelijke valt eigenlijk best wel mee!)
Kan best wel zijn dat er homo's in de kamer zijn, maar als homo zijnde heb ik er toch wel zeker moeite mee dat ze TEGEN het homohuwelijk stemden. Ik bedoel, klinkt nu alsof die homo's in de kamer getolereerd worden en dat is iets heel anders dan geaccepteerd worden!
Alhoewel ze zeer zeker ook een sociaal gezicht hebben en ik het op die punten het wel met ze eens kan zijn, zal ik sowieso nooit op ze stemmen omdat ik 100% voor scheiding van staat en geloof ben.
Maar op wie ik dan moet stemmen weet ik ook niet. Pimmetje, daar zal ik alleen op stemmen omdat ik hem als persoon verfrissend vind maar ik sta dus niet achter zijn denkbeelden, tenminste de meeste niet.
quote:(Ehm... ik varieer eigenlijk, van middenscheiding tot superkorte stekeltjes.
Op maandag 01 oktober 2001 17:31 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Hmmmm, stekelig haar en contactlenzen? Weet je het zeker?
![]()
quote:Nou, Joop Wijn en Gerda (?) Verburg staan anders best hoog genoteerd, en komen er ook openlijk voor uit! En dat tégen het homo-huwelijk stemmen was enkel en alleen vanwege het recht om kinderen te mogen adopteren (m.n. uit het buitenland). Ik heb 't de beste mevrouw Ank Bijleveld (toen nr.2, nu burgemeester 'Hof van Twente' *kuch*) zelf gevraagd vorig jaar.
Kan best wel zijn dat er homo's in de kamer zijn, maar als homo zijnde heb ik er toch wel zeker moeite mee dat ze TEGEN het homohuwelijk stemden. Ik bedoel, klinkt nu alsof die homo's in de kamer getolereerd worden en dat is iets heel anders dan geaccepteerd worden!
quote:*zucht* CDA is enkel en alleen 'geïnspireerd' op bijbelse waarden enzo (vandaar dat ook moslims verkiesbaar mogen staan), net zoals PvdA en VVD ook ergens door geïnspireerd schijnen te zijn (vroeger?). Naar de kiezer zullen ze zaken als zondagssluiting NOOIT presenteren als "Het staat in de bijbel en dus moet het". Ze zijn dus absoluut voor scheiding van kerk & staat. Volgens mij is de enige partij die daarvan afwijkt, het SGP (= géén onderdeel van ChristenUnie trouwens).
Alhoewel ze zeer zeker ook een sociaal gezicht hebben en ik het op die punten het wel met ze eens kan zijn, zal ik sowieso nooit op ze stemmen omdat ik 100% voor scheiding van staat en geloof ben.
quote:Dank u, zeer bruikbaar dit.
Op maandag 01 oktober 2001 15:18 schreef Halinalle het volgende:[..]
Een aanvulling:
en een gezichtuitdrukking hebben, waarvan je vermoedt, dat die optreedt bij het bestijgen van een fiets, die helaas onopgemerkt is ontdaan van het zadel.
Uit mijn theorie vloeit trouwens onvermijdelijk voort dat Balkenende wel de nieuwe leider moet worden. Wat een goed christelijk charisma! Daarvan zou je bijna spontaan een eigen hoeksteen van deze samenleving willen oprichten.
Het op de wereld zetten van bebrilde kindjes met scheiding moet wel een zeer mooie en dankbare levensinvulling zijn!
[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 02-10-2001 00:22]
quote:Alweer een slachtoffer van de...
Op dinsdag 02 oktober 2001 00:18 schreef RaisinGirl het volgende:
En jawel hoor, het is meneer Balkenende geworden!
Ik snap natuurlijk exact waarom hij het is geworden. Van Rij is best een aardige man (alhoewel hij niet helemaal te vertrouwen is zo leert de Japie affaire) maar voldoet met zijn ietwat wilde haardos natuurlijk toch niet helemaal aan het juiste CDA uiterlijk (volgens mij hebben ze het vastgelegd in de statuten).
.. woede!
Nu LIVE te aanschouwen: Balkenende in gesprek met Andries Knevel
Op ND1.
quote:Maar heb je gehoord hoe hij lacht?
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:02 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet, z'n haar lijkt nog z'n originele kleur te hebben. Hij is veel te jong voor het CDA
Iedereen die het lef heeft om met zulk haar rond te lopen 'must be shot'.
quote:En het schijnt dat er ook domme wijsneuzen bestaan
Op woensdag 03 oktober 2001 19:27 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hij ziet er wel uit als een wijsneus
quote:O? Wat bijzonder interessant. Heb je ook voorbeelden?
Op woensdag 03 oktober 2001 21:40 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
En het schijnt dat er ook domme wijsneuzen bestaan
.
quote:Tja, onderzoek (door mij zelf bedacht en uitgevoerd overigens) heeft uitgewezen dat er nogal wat mensen zijn die zo op het eerste gezicht ogen en zich ook proberen voor te doen als wijsneus, maar die dit op het tweede gezicht toch niet blijken te zijn. Ga dan ook nooit af op een eerste indruk, zo luidt mijn advies. En laat je niet misleiden door wijsneus-wannebe's.
Op woensdag 03 oktober 2001 22:21 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
O? Wat bijzonder interessant. Heb je ook voorbeelden?
Wijsneusje
Gesprek met Jan Peter Balkenende. "De bril is mijn enige probleem"
"De volkskrant noemde in een commentaar een komende nederlaag voor ons onafwendbaar", zegt Balkenende, terwijl hij zijn bril omhoog duwt. Die afzakkende bril is overigens het enige punt in zijn uiterlijk waar hij zich een beetje zorgen over maakt, zegt hij later. Maar hij gelooft niet in een automatische nederlaag.
quote:LOL!
Op zondag 30 september 2001 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij kan je CDA'ers herkennen aan hun rollator.
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 02:44 schreef RaisinGirl het volgende:
Nee, dit heb ik niet zelf verzonnen. Het staat eerlijk waar niet gelogen in nrc handelsblad d.d. 6 oktober 2001:Gesprek met Jan Peter Balkenende. "De bril is mijn enige probleem"
"De volkskrant noemde in een commentaar een komende nederlaag voor ons onafwendbaar", zegt Balkenende, terwijl hij zijn bril omhoog duwt. Die afzakkende bril is overigens het enige punt in zijn uiterlijk waar hij zich een beetje zorgen over maakt, zegt hij later. Maar hij gelooft niet in een automatische nederlaag.
quote:Hoe is het mogelijk?! Bestaan er CDA-brillen-winkels? Kweenie hoor, maar de tegenwoordige brillen zijn van een dergelijk materiaal dat afzakken toch echt verleden tijd is, terwijl ik toch ook -6 in m'n glazen heb. (toch bijna zo niet helemaal CDA-dikte, toch?)
Op zondag 07 oktober 2001 02:44 schreef RaisinGirl het volgende:
Nee, dit heb ik niet zelf verzonnen. Het staat eerlijk waar niet gelogen in nrc handelsblad d.d. 6 oktober 2001:Gesprek met Jan Peter Balkenende. "De bril is mijn enige probleem"
btw; ik vind hem een creep. Wat je noemt een achterbanner. Och och, ik was bijna in de veronderstelling dat CDA hip was. Wie kan mij overtuigen dat ik nu ouderwets ben? Please?
quote:Het zal wel aan mij liggen, maar toen ik de persconferentie van de Taliban-leiders zag, vroeg ik me het volgende af: "Koopt mullah Omar ook bij de CDA-brillenwinkel?
Op zondag 07 oktober 2001 15:29 schreef fokje het volgende:[..]
Hoe is het mogelijk?! Bestaan er CDA-brillen-winkels? Kweenie hoor, maar de tegenwoordige brillen zijn van een dergelijk materiaal dat afzakken toch echt verleden tijd is, terwijl ik toch ook -6 in m'n glazen heb. (toch bijna zo niet helemaal CDA-dikte, toch?)
btw; ik vind hem een creep. Wat je noemt een achterbanner. Och och, ik was bijna in de veronderstelling dat CDA hip was. Wie kan mij overtuigen dat ik nu ouderwets ben? Please?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |