Me too!quote:Op maandag 11 april 2005 14:27 schreef Tujuh het volgende:Wat grappig dit topic. Vroeger toen ik een jaar of 6 was liep ik ook in zo'n Mario shirtje van Nintendo
Ja ik ook volgens mij in zo'n goedkope, maar ik waarom zijn deze eigenlijk 'echt'? Ik bedoel, er staat gewoon zon printje op een gekleurd t-shirtje, dat had die van mij ook gewoon :pquote:Op maandag 11 april 2005 16:18 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Me too!
maar dan wel zo'n goedkope nepper, van de markt....
Op de "echte" shirts zit een tag van nintendo. De shirts die daarvoor gebruikt worden zijn ook van goede kwaliteit. Meestal fruit of the loom shirts of een ander kwaliteit shirt.quote:Op maandag 11 april 2005 23:22 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Ja ik ook volgens mij in zo'n goedkope, maar ik waarom zijn deze eigenlijk 'echt'? Ik bedoel, er staat gewoon zon printje op een gekleurd t-shirtje, dat had die van mij ook gewoon :p
Totaal offtopic hoor maar Fruit of the Loom, dat hebk in 10 jaar niet meer gehoord! Werd toen een tijdje HEEL veel reclame voor gemaakt, maar is hier nooit aangeslagen he. Grappig, in de US ist nog steeds een topmerk?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef GamersInc het volgende:
[..]
Op de "echte" shirts zit een tag van nintendo. De shirts die daarvoor gebruikt worden zijn ook van goede kwaliteit. Meestal fruit of the loom shirts of een ander kwaliteit shirt.
Of het een echt top merk is weet ik eigenlijk niet. Maar maken degelijke, dikke katoene shirts.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:49 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Totaal offtopic hoor maar Fruit of the Loom, dat hebk in 10 jaar niet meer gehoord! Werd toen een tijdje HEEL veel reclame voor gemaakt, maar is hier nooit aangeslagen he. Grappig, in de US ist nog steeds een topmerk?
Zijn de mouwen erg wijdt of valt dat wel mee?quote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Realzm het volgende:
Ik heb vandaag mijn 1upshirt van gamersinc binnen gekregen. Voor mijn 1.87 en normaal postuur is maat L te groot. Houd daar dus rekening mee.
Jawel, gekocht via www.gamersinc.nlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef NiekieW. het volgende:
echt gave shirts, zijn deze nergens in nederland te verkrijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |