Hij komt me bekend voor maar kan me niet meer voor de geest halen waarvan. Waar is die ook alweer van en wat wordt ermee bedoeld?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Airelle het volgende:
Ga je schamen! Je kent die uitspraak toch wel?
Ik heb een knalrode met een klein logo voorop en een grote achterop onder de nek. Besteld uit de sterrencatalogusquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:01 schreef treez het volgende:
Toch maar een shirt besteld. Hij blijft erg leuk....
[afbeelding]
Ben eigenlijk ook nog opzoek naar ééntje met alleen NINTENDO erop. Ergens misschien iemand die deze heeft gezien?
Ik heb die met rode tekst op een zwart tshirtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef treez het volgende:
Zo een bedoel ik:
[afbeelding]
Of in het rood...
Weet je nog waar je hem vandaan hebt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb die met rode tekst op een zwart tshirt.
Wel al een beetje versleten ondertussen.
Je zou natuurlijk ook gewoon dingen aan kunnen trekken die je tof vindt ipv. dat iets "hip" moet zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 11:38 schreef MaxPower het volgende:
tering dit topic is uit 2005 kom ik nu achter... zijn die shirts nog wel hip?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:52 schreef MaxPower het volgende:
dan liep ik de hele dag in een boxershort en een badjas dus dat lijkt me geen goed idee.
The Dude! Mijn held inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zitten trouwens wel een aantal leuke shirts tussen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |