Neem een bazooka mee...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:33 schreef karper het volgende:
zat te denken aan me kokskleding of een duits leger jack![]()
nog meer opties harnas is zo zwaar
Hey!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Heey fanatieke Isketchtster! (kun je niet eten overigens)
Een puntje? Daarmee kan ik de servers niet bekogelen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
* Oblivion geeft Evil-cherry een slagroompuntje...![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een puntje? Daarmee kan ik de servers niet bekogelen hoor![]()
*neemt puntje toch maar aan* Jum
Solliciteren voor twee stage, allebei gekregen. Heel veel interviews, testen etc... saai.... Wat zijn die broodjes van de klm trouwens ranzig, heeft echt niks meer met brood te maken. Soort zompige cake met een kwak roomkaas ertussen, juck... Een keer hap genomen en daarna elke keer beleefd geweigerd, onsmakelijk zooi...quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:43 schreef Oblivion het volgende:
Het hoeft niet altijd over eten te gaan...![]()
Wat moest je doen in Aberdeen en London?
Nou ja, ik wordt er nooit warm of koud van, maar laatst op een lange vlucht met singapore airlines ofzo was het best ok. Beetje gekke kip met rijst en wat groenten. Niet heel lekker, maar niet vreemd en vies ofzo. Die broodjes zijn alleen zo eng.... vroeger hadden ze op de klm cityhoppers ook al nooit hele maaltijden. Toen hadden ze daar gewone, normale broodjes, beetje baquetjes zoals je die in een broodjeszaak haalt. Ook niet voorverpakt, maar in een grote mand. Daarna kreeg ik dan een stuk vlaai, prima toch? Ik heb het dan over '95 ofzo, stiekem alweer tien jaar geleden. Toen vloog ik door familieomstandigheden de hele zomervakantie lang op en neer tussen Schiphol en Southampton. Maar goed, nu eerst maar mijn stage vieren...quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Misschien wel saai, maar je hebt het wel gekregen!Gefeliciteerd!
Ow vliegtuigenvoer...![]()
Tja...![]()
Valt niet zo heel veel over te melden, toch?
Ik bedoel, brrrr...![]()
Nice, wat ga je doen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:01 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Solliciteren voor twee stage, allebei gekregen.
Investment banking is het geworden, in hartje city bij een grote bank... Erg verrast, aangezien ik technisch geschoold ben.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nice, wat ga je doen?
* Evil-Cherry krijgt morgen ook een Go/No go voor een stage.
Iddquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Investment banking is het geworden, in hartje city bij een grote bank... Erg verrast, aangezien ik technisch geschoold ben.
3 maanden, wel zin om even weg te zijnquote:
quote:Brabantse streekgerechten en lekkernijen
Balkenbrij
Begijnenrijst
Beschuitpap
Bestellenpap
Blote billetjes in het gras
Bossche bollen
Brabantse aardappelsoep
Brabantse koffietafel
Brandnetelsoep
Broodpap
Driekoningenbrood
Eierkoeken
Halfvastenhaantjes
Hangop
Lammetjespap
Leverbeuling
Peperkoek
Poempaaipap
Poffertjes
Poters en potjebrajers
potjebrajers
Preiprol
Rijstebrij
Rijstekoekjes
Spaans spek
Spekpannenkoeken
Worstenbroodjes
Zurezult
Wat is bijna niets?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef karper het volgende:
goede morgen.
wat zou ik eens als ontbijt nemen heb bijna niets in huis
Lekker, niet zo lang.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:00 schreef Drive-r het volgende:
[..]
3 maanden, wel zin om even weg te zijn
Dan zijn witte bonen en snijbonen bij elkaar. Dat heet blote billetjes in het gras of blote kindjes in het gras.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:56 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt gelijk op google is niks te vinden....
[..]
Blote billetjes in het gras...![]()
![]()
Ken het niet als echte brabander zijn de. Ken het alleen als hacheequote:Op donderdag 24 februari 2005 11:12 schreef zeeuwse het volgende:
het schijnt een brabantse benaming voor hachee te zijn. Ik heb daar nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook een zeeuwse. Een collegaatje van mij had het er vanochtend over dat haar moeder hachee altijd zo noemt en nou was ik benieuwd of dit bij iemand bekend voorkwam.
Ook google kende het niet trouwens.
Oei, nu bloos ik. De grap is eigenlijk dat het geheel enorm simpel is. Alleen die spiralina is wat meer werk, maar die kun je (zoals ik) snel 's ochtends even maken. Verder maak ik alle dressings en sausen en de soep ook van tevoren. De aardappelpuree doe ik ook gewoon al en die zet ik tijdens voorgerecht au bain marie. Dan hoef ik 's avonds alleen die blini op te warmen en te smeren. De spiralina in de oven, dan snijden en bord opmaken. Soep inschenken en garnalen toevoegen. Eendenboutjes in de oven grillen en ondertussen spinazie snel blancheren en op smaak brengen en wederom bord opmaken. Toetje is al gedaan...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:45 schreef Oblivion het volgende:
Oeh Drive-r...
Ik heb dan wel net gegeten, maar euh...zit hier te water tanden...![]()
Dat is lekker (en wordt hier ook gewoon gegeten), lekker zout moet het zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zijn witte bonen en snijbonen bij elkaar. Dat heet blote billetjes in het gras of blote kindjes in het gras.
Goeie keuze van gerechten, zeker als je wat tijd aan tafel wilt ztten, maar toch een hele klus voor 20 man... Je bent toch de hele dag in de weer met inkopen en koken ( maar dat vinden de meeste hier in dit forum echt geen straf)quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:01 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Oei, nu bloos ik. De grap is eigenlijk dat het geheel enorm simpel is. Alleen die spiralina is wat meer werk, maar die kun je (zoals ik) snel 's ochtends even maken. Verder maak ik alle dressings en sausen en de soep ook van tevoren. De aardappelpuree doe ik ook gewoon al en die zet ik tijdens voorgerecht au bain marie. Dan hoef ik 's avonds alleen die blini op te warmen en te smeren. De spiralina in de oven, dan snijden en bord opmaken. Soep inschenken en garnalen toevoegen. Eendenboutjes in de oven grillen en ondertussen spinazie snel blancheren en op smaak brengen en wederom bord opmaken. Toetje is al gedaan...
Kan iok tenminste beetje aadacht aan de dame geven, maakt de avond meestal wat succesvoller!
Lekker met uitgebakken spekjesquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:02 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat is lekker (en wordt hier ook gewoon gegeten), lekker zout moet het zijn!
Ik doe vaak diners voor 20-100 man clandestien, leuk erbij en hoop centjes. Het inkopen leer je dan steeds beter, koken in een restaurant helpt ook al. Ik koop nu ook alles zonder recepten etc, je weet wel hoeveel je ongeveer nodig hebt. Inkopen kostte me nu een uurtje, viel dus wel mee... Ik laat het morgen wel weten!quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:31 schreef Chielus het volgende:
[..]
Goeie keuze van gerechten, zeker als je wat tijd aan tafel wilt ztten, maar toch een hele klus voor 20 man... Je bent toch de hele dag in de weer met inkopen en koken ( maar dat vinden de meeste hier in dit forum echt geen straf)
Laat even weten hoe het is gegaan allemaal want het klink mjummie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |