Hé wat grappig! Ik ben daar ook geweest... Een vriend van mij woonde daar!quote:Op zondag 20 februari 2005 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb goede herinneringen aan Bristol. Mooie stad, mooie omgeving (plaatsje Bath). Ben er zelf meerdere keren geweest. Dat had ook te maken met het feit dat m'n zus daar woonde.
M'n zus woonde in de wijk Clifton en keek uit op de Suspension Bridge. Stappen is goed daar en ook op cultureel gebied heeft het wel wat te bieden, maar niet zo heel veel. Maar je bent natuurlijk zo in Bath.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:21 schreef Hik het volgende:
Hé wat grappig! Ik ben daar ook geweest... Een vriend van mij woonde daar!![]()
Bath is inderdaad erg leuk en Bristol ook. Ik kan me niet echt herinneren of je je er een heel weekend zou kunnen vermaken, maar het uitgaansleven in Bristol was in ieder geval erg leuk!![]()
Die vriend van mij woonde ook in Clifton!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n zus woonde in de wijk Clifton en keek uit op de Suspension Bridge. Stappen is goed daar en ook op cultureel gebied heeft het wel wat te bieden, maar niet zo heel veel. Maar je bent natuurlijk zo in Bath.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |