abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 10:09:25 #1
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_25175562
Aangezien ik zin heb om een weekendje weg te gaan wil ik weten of iemand nog goede tips heeft voor steden in Engeland. En dan eens geen London. Ik zit zelf te denken aan Liverpool of Manchester ofzo. Iemand daar al eens geweest voor een weekendje?? Of andere goeie ideeen????
No Worries Mate!!!
pi_25175596
Niet geweest, maar Edinburgh schijnt mooi te zijn.

PS. Edinburgh ligt dus in Schotland, ben er even vanuit gegaan dat je met Engeland UK bedoelt.

[ Bericht 51% gewijzigd door femmeChantal op 20-02-2005 10:31:55 ]
  Moderator zondag 20 februari 2005 @ 11:03:54 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25175966
Ik heb goede herinneringen aan Bristol. Mooie stad, mooie omgeving (plaatsje Bath ). Ben er zelf meerdere keren geweest. Dat had ook te maken met het feit dat m'n zus daar woonde.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 20 februari 2005 @ 13:18:45 #4
45833 crew  Fogel
pi_25177528
Ik zag van de week een reportage over Warwik (http://www.warwick-uk.co.uk/) en kreeg spontaan zin om daar zelf heen te gaan. Warwick lijkt me een ideale plek om een (lang) weekend weg. Het ligt niet te ver van London af, zo'n 150km, en is goed met de trein te bereiken vanaf daar. Klik op de url voor meer info.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_25178856
In Liverpool ben ik geweest, hoewel dat al weer een tijd terug is. Je kunt je daar best een weekendje vermaken ja, maar dat zal voor veel meer Engelse steden gelden.
pi_25210030
twee weken geleden geweest in zowel Manchester en Liverpool.
Mijn voorkeur ging naar Manchester. Ik moet wel zeggen dat ik in allebei maar een dagje was.
Manchester heeft een geweldig overdekt winkelcentrum, zoiets had ik nog nooit gezien.

Liverpool vond ik vooral druk en ik kreeg ook niet echt het gevoel dat je in Engeland was daar. Op het links rijden van verkeer na

Vliegen op Liverpool met easyjet kost geen drol, helaas vliegen ze nog niet op Manchester vanaf Amsterdam. Wij hadden de mazzel dat we vrienden hebben wonen in Bolton, wat in de buurt van Manchester ilgt en werden gehaald van het vliegtuig.

We zijn ook nog in Skipton geweest een heel oud stadje, maar dat is meer om daar een middagje rond te lopen in de oude straatjes en er is een oud kasteel die je kan bezichtigen.
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_25214544
Ik ga over 1,5 week weer naar Manchester, mijn broer woont daar. Ik vermaak me daar wel, de stad is best leuk om rond te wandelen. Wat ook wel een aanrader is, is het Trafford Centre, enorm groot winkelcentrum.
Je kan goedkoop naar Manchester vliegen met Jet2. Ik vlieg voor 100 euro retour, en in April zelfs voor 75 euro
Screw them.
We're going home.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:21:00 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25214634
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb goede herinneringen aan Bristol. Mooie stad, mooie omgeving (plaatsje Bath ). Ben er zelf meerdere keren geweest. Dat had ook te maken met het feit dat m'n zus daar woonde.
Hé wat grappig! Ik ben daar ook geweest... Een vriend van mij woonde daar!
Bath is inderdaad erg leuk en Bristol ook. Ik kan me niet echt herinneren of je je er een heel weekend zou kunnen vermaken, maar het uitgaansleven in Bristol was in ieder geval erg leuk!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25214784
Edinburgh is inderdaad een mooie stad. Veel te zien, zootje winkels, leuk uitgaan; is goed te doen met een stedentripje.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 14:34:08 #10
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25214831
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:21 schreef Hik het volgende:
Hé wat grappig! Ik ben daar ook geweest... Een vriend van mij woonde daar!
Bath is inderdaad erg leuk en Bristol ook. Ik kan me niet echt herinneren of je je er een heel weekend zou kunnen vermaken, maar het uitgaansleven in Bristol was in ieder geval erg leuk!
M'n zus woonde in de wijk Clifton en keek uit op de Suspension Bridge. Stappen is goed daar en ook op cultureel gebied heeft het wel wat te bieden, maar niet zo heel veel. Maar je bent natuurlijk zo in Bath.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:34:32 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25215700
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n zus woonde in de wijk Clifton en keek uit op de Suspension Bridge. Stappen is goed daar en ook op cultureel gebied heeft het wel wat te bieden, maar niet zo heel veel. Maar je bent natuurlijk zo in Bath.
Die vriend van mij woonde ook in Clifton!
Die brug was niets voor mij hoogtevrees , maar wel mooi daar!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 27 februari 2005 @ 10:25:11 #12
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_25278687
het is trouwens manchester geworden voor eenlang weekendje!!! dank voor alle tips!!!
No Worries Mate!!!
  Moderator zondag 27 februari 2005 @ 20:48:26 #13
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25286730
Veel plezier in Manchester dan.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')