Ze kreunde, ik steunde,quote:
Ik ben nog op zoek naar de seksuele metaforenquote:Op maandag 12 september 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze kreunde, ik steunde,
ze zwaaide, toen ik d'r naaide,
met de ondergaande zon als ze fluistert beuk en zing,
en Zeeuws zand als zacht satijn kruipend langs haar string.
Vind je? Zeer vlak gezongen, vind ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op het nationale muziekkado staat een versie van Ramses' klassieker 'Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder'. Stiekem toch wel erg mooi.
Het origineel is mooi ja. De Blof-versie heeft geen greintje emotie in zich, en voegt helemaal niets toe aan 't nummer..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op het nationale muziekkado staat een versie van Ramses' klassieker 'Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder'. Stiekem toch wel erg mooi.
Rampzalig zou ik die cover niet willen noemen. Hij is wel wat druk, maar verder vind ik het wel een geslaagde interpretatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef webfreak het volgende:
[..]
Het origineel is mooi ja. De Blof-versie heeft geen greintje emotie in zich, en voegt helemaal niets toe aan 't nummer..
Maargoed, dat geldt ook voor de "15 miljoen mensen"-cover van Guus Meeuwis en de (rampzalige!!!) "Welterusten mijnheer de president"-cover van De Dijk ().
Tja, jij hoeft ook niet meer te reageren, want het zal toch nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind je? Zeer vlak gezongen, vind ik.
Ze mogen de zang ook wel opnemen hoor. Als ze het maar niet uitbrengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik kan Blöf wel waarderen als ze instrumentale nummers opnemen hoor.
Ramses zelf vond het ook een mooie uitvoering.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:35 schreef methodmich het volgende:
Normaliter wel, in dit nummer zingt Paskal ook slecht.
Method heeft geimporteerd oorsmeer?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet je eens met wattenstaafjes je Oostindisch oorsmeer wat weghalen.
Ooit naar Stef Bos geluisterd?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:48 schreef Lamon het volgende:
Och, ik neem dit boven die geestelijk uitgedaagde mongool van Volumia, Marco Borsato of [insert willekeurige Nederlandstalige 'dichtende' randdebiel] any day...
Blof is populair, dus Blof wordt afgekraakt, vervelend voorspelbaar en saai allemaal.
Het kunnen niet allemaal Ramses Shaffy's zijn..
Voor echt goede Nederlandse muziekteksten moet je tegenwoordig bij cabaretiers zijn, popsterren zijn allemaal matig tot zeer slecht.
En blof valt in verhouding echt wel mee in die catagorie..
Je overdrijft en ik begrijp niet zo goed waarom.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef methodmich het volgende:
Nou, mensen die Frank Boeijen wel verstaan, vind ik erg knappe mensen hoor. Of ze komen ook uit Nijmegen. Zemme dadde niezo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |