Hier aan de kustquote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, hallo... Het is een Zeeuw!
Ik ook. De nieuwe liedjes die ik al heb mogen horen vind ik erg goed klinken. Verfrissend, maar toch Bløf. Zal ik voor de gein eens een liedtekst posten van het nieuwe album ? Ben benieuwd welke poëtische pretenties hier volgens jullie weer in naar voren komen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
We kijken er al naar uit, om verschillende redenen!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De ene (tekst) is meer geslaagd minder slecht dan de andere.
LOL, helaas zijn er verder nog geen teksten of tracks vrijgegeven. Maart komt het nieuwe album pas uit.quote:Op maandag 19 december 2005 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hart binnenstebuiten... Mag het iets minder plastisch? Verder geen inhoudelijk commentaar. Volgende.
Wij wachten op uw oordeel.quote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar ga ik me nog over buigen straks.
Dat stelde ik toch zelf voorquote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Revolver heb ik ook.. Eindbestemming Zanderij heb ik aan Tong gegeven.. wilde er een tientje voor hebben, maar dat deel staat hem niet zo aan blijkbaar..
*stilquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Ref:
Verander me
beweeg me
neem m’n hoofd in handen
breng het binnenstebuiten
buitenstebinnen
en laat het drogen in de wind
Ja, misschien als fok minder traag is later vanavond nog. Maar nu zijn er belangrijkere topics.quote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wij wachten op uw oordeel.
quote:Op maandag 19 december 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Maar nu zijn er belangrijkere topics.
Speachless I presume ?quote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Ref:
Verander me
beweeg me
neem m’n hoofd in handen
breng het binnenstebuiten
buitenstebinnen
en laat het drogen in de wind
Nee tong80, kun je lezen boven een post. Daar staat de username.quote:
Ik moest aan een kannibaal denken die bij iemand het hoofd afdraait het even in de wind hangt om het te laten drogen vooraleer ie met een lepeltje aan de hersenen begint.quote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef GoldenHeritage het volgende:
LOL! Maar je vind de tekst hilarisch of mooi ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |