kranten kijken altijd alleen naar nieuwwaarde en hebben geen afschrijvingquote:Op zondag 20 februari 2005 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Die auto was nog geen 9000 euro waard
Ik weet er alles van, wij hebben exact zo'n auto staan en die had ik een keer bijna tegen t pand aan staan omdat ik mn poot vrij snel van de rem haalde, en de auto een stuk vlotter vooruit ging als ik dachtquote:
8.4 gemiddel NA mn examen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:30 schreef Xtreem het volgende:
Peu, ik wist niet dat jij zo goed was in wiskunde
wij hebben hier grind liggen en ik ben een keer slippend achteruit met die s-type weggeredenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, wij hebben exact zo'n auto staan en die had ik een keer bijna tegen t pand aan staan omdat ik mn poot vrij snel van de rem haalde, en de auto een stuk vlotter vooruit ging als ik dacht
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als jij ook het topic even lees had je kunnen zien dat er VOLGENDE week iemand kwam kijken![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]ik zal je topic nog 'ns schoppen.
Peu: pff
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]ik zal je topic nog 'ns schoppen.
Peu: pff
ik weet het, hebben er een half jaar 1 gehad...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herman: Dat kan heel goed, zo'n S-type is best licht en sterk.
sneeuwquote:Op zondag 20 februari 2005 15:14 schreef PeuRac het volgende:
Karbo![]()
Baf!![]()
Sneeuwik hoop dat t er flink wat valt, dan rij ik zo de Volvo onder de carport uit en ga ik lekker spelen
Hier sneeuwde t net ff heel hard, nu wel wat minder hard, maar t zijn wel grote vlokkenquote:Op zondag 20 februari 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sneeuw
Hier schijnt de zon volop
lang zatquote:Op zondag 20 februari 2005 15:16 schreef PeuRac het volgende:
waarom maar zo kort?
LOL, al zou ik als ik mocht kiezen tussen een Volvo of een S-type t wel weten hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lang zat
En da's een lang verhaal... de s-type is van de zaak en de volvo ook en de zaak is van mijn pa en mijn oom en mijn oom rijdt de s-type en die wilde ruilen voor de volvo maar mijn pa werd het na een half jaar echt zo spuugzat dat hij de volvo weer terugwilde
zo, lekker zonder leestekens want ik ben nu weg, de pc van mijn tante repareren (ja weer ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |