quote:weet trouwens iemand onder welke naam ik het stukkie van ghostrider in NL kan vinden?![]()
duits kentekenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Fugie het volgende:
vipers zijn niet streetlegal in nederland ?
Jawelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Fugie het volgende:
vipers zijn niet streetlegal in nederland ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:42 schreef D-Devil het volgende:
Ook een mooie 421 was deze geweest:
[afbeelding]
This class was intended to be an improved version of the Sims class with two stacks, and a alternating machinery space layout. The Benson class destroyer was the backbone of the pre-war Neutrality Patrols and brought the action to the enemy by participating in every major campaign of the war. It is well known that the USS Niblack is credited with the first action taken by American forces against axis hostility. Together with their later sisters, the Bristol class, they became known as the Benson-Livermore class Destroyers.
[afbeelding]
Playboy partyquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Fugie het volgende:
vandaag overigens nog ff zon 300c bekeken, stond er 1 in mijn wijk. Ik dacht eerst wat is dat voor lomp groot ding (vanaf de achterkant) bleek het dus een 300cMaareh, dat zijn best brute bakke zo van dichtbij, de tering. En ik weet niet wat daar standaard onderhangt kwa velg, maar het was iig grooooooot.
We weten wat je bedoelt, en ik moet zeggen heerlijke brillen zijn hetquote:
Haat liefde relatie. En door haar krijg ik wel dikke korting omdat ze daar vaste klant isquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:37 schreef Fugie het volgende:
jou zusje wat jij niet mag ? Samen winkelen ? Wat is dat nou voor mietjesgedrag ook_gek ?!
quote:
Ray Ban suckt nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
ray ban suckt...
serengeti is de bom!
verkooptrucs... je trapt ook overal inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
alle brillen stonden me goed![]()
Ik heb een brillen hoofd volgens haar![]()
En hoe moeilijk dat ook was. M,n zusje moest dit ook toe geven![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:53 schreef BoJo het volgende:
Ik wil een Ray Ban kopen zodra ik m'n ogen gelasert heb.![]()
he ik echt al die brillen stonden me goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
verkooptrucs... je trapt ook overal in
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he ik echt al die brillen stonden me goed![]()
iddquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:12 schreef BoJo het volgende:
oeh die Serengeti is niet eens zo verkeerd
[afbeelding]
die is lelijk jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:17 schreef Fugie het volgende:
heb deze, maar dan in het zwart
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:17 schreef Fugie het volgende:
heb deze, maar dan in het zwart
[afbeelding]
3 knopenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ooit eens gehad met iets ? Vraag me af wat het ding nog waard is
ik heb er niets tegen... maar vind ze niet lekker kijken....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
Ik vind deze Ray Ban wel oke hoor, wat hebben jullie tegen Ray Ban's
[afbeelding]
Je zegt t zelfquote:
Daarom maken we gewoon een screenshotquote:Op zondag 20 februari 2005 02:17 schreef ook_gek het volgende:
alles wat D-devil over me zegf is geliegt.
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daarom maken we gewoon een screenshot.
[afbeelding]
dat kunnen anderen niet zeggenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:21 schreef D-Devil het volgende:
Overigens typ je veel te goed als je gedronken hebt.
De reaktie van Ernst_Daniel_Shit boven de jouwe is 100x beterquote:
Hermanquote:
Xquote:Op zondag 20 februari 2005 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Herman
leg mij 'ns uit waarom 150 euro betalen voor 'n zonnebril
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:53 schreef BoJo het volgende:
mijn ma nam mijnes mee uit Milaan en 2 maanden later kon ik geen lenzen meer in dus ook die zonnenbril niet meer![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
fuck man ik zie net dat ik al de 10000 posts gepasseert ben![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
iig past m'n huidige msn nick wel goed bij me![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
fuck man ik zie net dat ik al de 10000 posts gepasseert ben![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef PeuRac het volgende:
hey![]()
ik herinner me trouwens net, dat ik vrijdag een van die kneuzen van de GSI club op een viaduct zag staan...
...met de politie erbij
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
toeterend er voorbij gereden?
even lynndy-enquote:Op zondag 20 februari 2005 14:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Even er bij gaan staan, fotootjes maken
Beau, vanaf 5k al niet meer![]()
Ik zag t telaatquote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
toeterend er voorbij gereden?
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag t telaathet mooist ekomt nog, het was die kneus met die gele Scoupe met vleuge
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:09 schreef Xtreem het volgende:
even wat?!?
die doet niet veelquote:Op zondag 20 februari 2005 14:13 schreef Xtreem het volgende:
RAAD JE PLAATJE VOOR AUTO LIEFHEBBERS:
Welke Jaguar is dit
leer eens linkenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:13 schreef Xtreem het volgende:
RAAD JE PLAATJE VOOR AUTO LIEFHEBBERS:
Welke Jaguar is dit
quote:Om het waar gebeurt verhaal compleet te maken viel er ook nog een fietser door hetzelfde gat 10 meter naar beneden terwijl Poort aan het afslepen was, De man viel tussen de auto en de cabine in , opnieuw kwamen de hulpverleners toesnellen, de man had een flinke hoofdwond.
XJ 3.2 = veel vermogen + brakke automaat + RWD - elec hulp middelen = lancering 8)quote:Op zondag 20 februari 2005 14:22 schreef Xtreem het volgende:
Ik wilde eigenlijk vooral weten: hoe de neuk lanceer je jezelf van een viaduct!?
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
XJ 3.2 = veel vermogen + brakke automaat + RWD - elec hulp middelen = lancering 8)
quote:De Jaguar was een leenauto . De ongeveer 90.000 euro kostende auto kan rechtstreeks naar de schroothoop.
kranten kijken altijd alleen naar nieuwwaarde en hebben geen afschrijvingquote:Op zondag 20 februari 2005 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Die auto was nog geen 9000 euro waard
Ik weet er alles van, wij hebben exact zo'n auto staan en die had ik een keer bijna tegen t pand aan staan omdat ik mn poot vrij snel van de rem haalde, en de auto een stuk vlotter vooruit ging als ik dachtquote:
8.4 gemiddel NA mn examen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:30 schreef Xtreem het volgende:
Peu, ik wist niet dat jij zo goed was in wiskunde
wij hebben hier grind liggen en ik ben een keer slippend achteruit met die s-type weggeredenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, wij hebben exact zo'n auto staan en die had ik een keer bijna tegen t pand aan staan omdat ik mn poot vrij snel van de rem haalde, en de auto een stuk vlotter vooruit ging als ik dacht
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als jij ook het topic even lees had je kunnen zien dat er VOLGENDE week iemand kwam kijken![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]ik zal je topic nog 'ns schoppen.
Peu: pff
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]ik zal je topic nog 'ns schoppen.
Peu: pff
ik weet het, hebben er een half jaar 1 gehad...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herman: Dat kan heel goed, zo'n S-type is best licht en sterk.
sneeuwquote:Op zondag 20 februari 2005 15:14 schreef PeuRac het volgende:
Karbo![]()
Baf!![]()
Sneeuwik hoop dat t er flink wat valt, dan rij ik zo de Volvo onder de carport uit en ga ik lekker spelen
Hier sneeuwde t net ff heel hard, nu wel wat minder hard, maar t zijn wel grote vlokkenquote:Op zondag 20 februari 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sneeuw
Hier schijnt de zon volop
lang zatquote:Op zondag 20 februari 2005 15:16 schreef PeuRac het volgende:
waarom maar zo kort?
LOL, al zou ik als ik mocht kiezen tussen een Volvo of een S-type t wel weten hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lang zat
En da's een lang verhaal... de s-type is van de zaak en de volvo ook en de zaak is van mijn pa en mijn oom en mijn oom rijdt de s-type en die wilde ruilen voor de volvo maar mijn pa werd het na een half jaar echt zo spuugzat dat hij de volvo weer terugwilde
zo, lekker zonder leestekens want ik ben nu weg, de pc van mijn tante repareren (ja weer ja)
Hoezo, wil jij ook wat dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 16:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat ga je niet tijdens de vakantie doen he![]()
quote:
Dûhquote:Op zondag 20 februari 2005 16:34 schreef D-Devil het volgende:
WTF moet dat voorstellen zeg. Ze zijn toch niet het schaamhaar aan het harsen of wel soms
.
Ehm, bikinilijn?quote:
Die dude is Norman Cook, aka Fatboy Slim die het nummer geremixt heeftquote:
iest meer denk ikquote:Op zondag 20 februari 2005 18:01 schreef Xtreem het volgende:
25 euro.... ach ja... waarom niet? (wat kosten die krengen nieuw?)
doe jij lekker waar je zin in heb ventjequote:Op zondag 20 februari 2005 18:16 schreef PeuRac het volgende:
Heeft hij 24.99 geboden
Zal ik 25.00 bieden?
Dat is kutquote:Op zondag 20 februari 2005 18:24 schreef Fugie het volgende:
o ik ben overbode, zat niet op te lettenJammer dan
Hij was te laat, zag je dat nietquote:
Zeg, er zit een vlieg op je lip, daar vlak bij je oorquote:Op zondag 20 februari 2005 18:24 schreef PeuRac het volgende:
een geintje is leuk, maar dit zou naaierij zijn, als t nou Alexx of fwnk zou zijn ofso
quote:
Een kamer in utrechtquote:Op zondag 20 februari 2005 19:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat heeft btw een wachttijd van 10 a 17 maand?
en doe's lief tegen onze bewoner van het noorderdierenpark![]()
are you tokkie to me?quote:
mwah.... ik vind de volvo veel mooier en veel lekkerder sturen maar ja die 3L V6 is natuurlijk wel geil... en het is er 1 met alles erop en eraan... maar da's de volvo ook...quote:Op zondag 20 februari 2005 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, al zou ik als ik mocht kiezen tussen een Volvo of een S-type t wel weten hoor(tenzij t een classic zonder leer is
)
Zou je echt denken dat ze zoiets zo makkelijk en openbaar zelfs zonder wachtwoord op internet zou zettenquote:Op zondag 20 februari 2005 19:54 schreef Fwnk het volgende:
http://wally.usaviohosting.com/hilton/book.htm
Adres lijst van Paris hilton ofzo, nummers schijnen te kloppen
oké, daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
zo goed is ie niet want ik moet morgen weer naar school
men die zijn zo nep als wat, zie je toch gelijkquote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef ook_gek het volgende:
Die foto,s kloppen niet van paris want in haar sex tape heeft ze bijna geen tieten en op die foto heeft ze opeens heel wat![]()
plastisch chirurg enzo..quote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef ook_gek het volgende:
Die foto,s kloppen niet van paris want in haar sex tape heeft ze bijna geen tieten en op die foto heeft ze opeens heel wat![]()
gjquote:Op zondag 20 februari 2005 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
even een complete mirror aangemaakt
http://members.home.nl/fok2/
GJquote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:26 schreef Fugie het volgende:
ja en town is working, wat best bijzonder is
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:26 schreef Fugie het volgende:
ja en town is working, wat best bijzonder is
misschien maar die link is wel heel moeilijk te leggen voor gewone nuchtere hollanders...quote:Op zondag 20 februari 2005 22:45 schreef Fugie het volgende:
dat fokkin fok werkt, tsss ben ik de enige die niet heeft gezopen ofzo
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:40 schreef Hugster het volgende:
zie net de McDonalds broek van m'n broertje aan de waslijn hagen staat er gewoon in "Designed by Sheila de Vries"
designer kleding bij de McDonalds
slet zegt verder niksquote:parishilton@tmail.com (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
no, its a hoax... and you have been played for a fool.
quote:parishilton@tmail.com (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
I'm being flooded, sorry can't reply to you that quick...
quote:Op maandag 21 februari 2005 07:34 schreef D-Devil het volgende:
Mogguh Hugster, TF, Herman, Bo D-Devil, ook_gek, bas, fugie, xtreem, peu, Sjoewe, Tjabbo.
quote:Wie het beschaafd aanpakt, kiest voor de eerste fase. Daarmee wordt de 2,0-liter turbomotor getuned tot 230 pk. Standaard heeftde nieuwe Golf GTI 200 pk. Een stapje hoger op de ladder staat het vermogen van 250 pk. Vervolgens biedt B&B een vermogen aan van 286 en 300 pk. Het absolute klapstuk is de tuning tot 350 pk. Daar zijn echter wel drastische maatregelen voor nodig.
Wie een Golf GTI met 350 pk wil - en dat wilt u - krijgt in plaats van de 2,0-liter een 2,2-liter motor in zijn auto. Onder meer de krukas en de cilinderkop zijn daarbij aangepast om aan het vermogensgeweld te kunnen voldoen. Om het hoge vermogen te bereiken zijn de turbolader en de tussenkoeler aangepast. Tot slot is ook het uitlaatsysteem en de katalysator aangepast. Aan de behandeling om de GTI van 200 naar 350 pk te krijgen hangt een prijskaartje van 17.950 euro. Wie kiest voor 30 extra pk´s is 998 euro kwijt.
B&B kan ook 18 of 19 inch wielen leveren voor de Golf voor prijzen vanaf 2.898 euro. Ook zijn extra krachtige remmen, verkorte schakelwegen en een uitgebreide spoilerset mogelijk.
Dat koopt toch geen hondquote:Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef D-Devil het volgende:
Golf GTI opgevoerd tot 350 pk
[afbeelding]
De Duitse Audi en Volkswagen-tuner B&B heeft zich toegelegd op de Volkswagen Gof GTI. Klanten kunnen kiezen uit 5 verschillende vermogenstoenames.
[..]
Van autoweek.. Ziekelijk gewoon
.
Dat mag ik zwaar hopen dat niemand dat koopt, pure geldverspilling is dat. Voor zoveel meer kan je gelijk een luxe audi nemen.quote:
Je hoeft toch niets te doen, wel soms?quote:
Collega van me zat ook in de trein. Reed opeens niet verder.. Aanrijding tussen roermond en sittardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |