quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:04 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Ik rijd ieder jaar naar Zwisterland of Oostenrijk en terug over de Autobahn, dat is minstens net zo gevaarlijk tegenwoordig. Moet je ook continu goed opletten.
Het verneukeratieve is dat je helemaal focused op die baan zit te letten om goede lijnen te rijden en dat je dan automatisch zou kunnen vergeten dat je weleens ingehaald kan worden. Dus wel goed in je spiegels blijven kijken.
+ Dat de baan wel eens rare dingen "doet".
Lang stuk omhoog, volgas en dan
![]()
bocht als je boven bent welke je niet kunt zien. Of hup naar beneden op een relatief slap bochtje af en dan zit er op de helft een hobbel die je zo met het blote oog niet ziet maar welke je met een beetje vaart wel even de voetjes van de vloer doet laat komen.
Dat in combinatie met lui die roepen dat ze de baan uit de games kennen (yeah right, irl ben je een stuk drukker met sturen, je zelf in de stoel houden en de boel in de gaten houden dan in een game + dat je een hoop hobbels en oneffenheden mist die met een km of 130 toch wel wat harder aankomen dan een hobbeltje op de Hoogstraat).
Etc. Het komt er op neer. Eerste keer dat je er op gaat rustig aan doen. 2de keer etc. ook. Die lui die er toptijden halen komen er jaar in jaar uit. Zelfs Jeremy Clarkson had moeite met de Ring. En das niet iemand die als een vrouw in parkeert
![]()
.
Ikzelf zou het overigens niet durven. Maar ik ga graag met iemand mee. Lijkt me erg tof
![]()
.