Idd. Wederom + 1 voor GLOquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:21 schreef GLO het volgende:
Giorgio Moroder?
allemaal een zingend zusjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:27 schreef GLO het volgende:
Wat is de link tussen Katja Schuurman, Danny de Munk en Smokey Robinson?
hoi Neva![]()
dezelfde leeftijdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:34 schreef GLO het volgende:
Over 25 minuten verandert de link...
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb een vermoeden, maar ik laat Neva nog even verder denken
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb een vermoeden, maar ik laat Neva nog even verder denken
geniet ervanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga een paar pilsners pakken
![]()
Idd, allemaal aan de verjaarstaart vandaag!quote:
Ik ken het niet maar las een stukje over die nieuwe plaat in het Dagblad van het Noorden. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:49 schreef Neva het volgende:
[..]
nou zegvinden jullie er trouwens van ik vind het
het heeft wle iets
Weet niet, heb ze nog niet gehoord. Maar weet wel dat ze vanavond in Rotown spelen en dat ik daar eigenlijk naar toe had gewild...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:49 schreef Neva het volgende:
[..]
het heeft wle iets
oops [b]Bukgeit +1[b]
Hayseed Dixiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:49 schreef Neva het volgende:
[..]
het heeft wle iets
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:14 schreef bigshadow het volgende:
the bravery?
Mooie hoes, de verwachtingen rond de band zijn hoog, kijken of het kloptquote:Op zondag 20 februari 2005 00:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
bigshadow +1
Let op deze hoes:
[afbeelding]
Verdomd ja. Die gast kwam me al wel bekend voor. Vond ze de beste band op de laatste London Calling (waar Bloc Party me vies tegenviel). Kijk dus zeker uit naar die schijfquote:Op zondag 20 februari 2005 00:14 schreef bigshadow het volgende:
the bravery?
Ja, dat wil ik ook wel eens weten. Ook deze (frans)man heeft samen met compagnon pas een nieuwe plaat uit!quote:Op zondag 20 februari 2005 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken die kop! Maar wie is het..
Good Looking Organisation knows it all! +1quote:Op zondag 20 februari 2005 00:25 schreef GLO het volgende:
Fransman? M83?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |