Faye denk ik. Want hoe verslavend Jonathan's boeken ook zijn, tis wel zo dat na het lezen van al zijn boeken (op 1 naquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
De nieuwste, Therapy, heb ik in de US gekocht! Vond ik een erg mooi souvenir
Heb je ook een voorkeur voor een van beiden, Tinkerbell?
Ik probeer zo veel mogelijk in het engels te lezen.quote:En lees je dan in het engels of in het nederlands?
Reserverenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:26 schreef Spindizzy het volgende:
Ik had hem in anderhalve dag uit![]()
Helaas heeft de bieb het volgende deel alleen in het NL... En is hij steeds weg als ik voor het rek sta
Dat kost hier ¤1.05 per boekquote:
Beetje late reactie, maar jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:50 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Faye denk ik. Want hoe verslavend Jonathan's boeken ook zijn, tis wel zo dat na het lezen van al zijn boeken (op 1 na) het erg vaak meer van hetzelfde is. Ik vind de boeken van Faye gewoon wat gevarieerder.
Oh ik bedoelde dit dusquote:Op zondag 8 mei 2005 10:56 schreef miss_sly het volgende:
Beetje late reactie, maar ja
Welke ene dan niet, Tink?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:43 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb van Jonathan alles gelezen, behalve het allernieuwste boek. Zeer verslavend!
AAh, okquote:
Wanneer??quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef Spindizzy het volgende:
Oooh, van JOU lenenIk las eerst dat jij het wel een goed idee vond dat ik ze ging lenen van de bieb
Moet geen boeken aan mij uitlenenen als je er gehecht aan bent. Boeken hebben het zwaar bij mij, ik vouw, ik smijt, ik buig, ik frommel en als ik daarmee klaar ben vreet mijn pupje de laatste paar blz opNog voor ik die heb gelezen
Binnenkort boekenmarkt hier in het durrep. De op 1 na grootste van nl... Hint, hint, hint
Edit: oh en voor de liefhebbers: de Slegte heeft de meeste Jonathan Kellermans in het engels liggen voor maar 5 euro het stuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |