abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25168827
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.

Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?



Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:56:44 #127
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168841
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25168887
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:26 schreef Didiot het volgende:

[..]

halftop en volledig...


  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:59:13 #129
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_25168889
quote:
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW
Als ik blaf stem ik nog niet in..
pi_25168915
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:

Ik zal het even 1 keer voordoen.

[afbeelding]

Alsjeblieft.

Je kan ook je voeten op de duo stepjes zetten, dan lijkt het alsof je nog ''actiever'' erop zit
pi_25168925
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Maxxride62 het volgende:
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,
Ik wil de Laser DuoTech i.v.m. de sports-insert en legal-insert. Is gewoon superhandig
Daarnaast is het gewoon een supermooie demper

Maar een Yoshi blijft gewoon
En ik moet zeggen dat 'ie best een lekkere wegliging heeft met de standaardvering
Enne, de standaard Dunlops zijn idd niet echt alles volgens mij als je sportief wilt rijden. Ze gaven mij niet echt een overtuigende vertrouwen. Maar ja, ik kan er nog niet al teveel over zeggen aangezien ik net krap 150 km in totaal heb gereden met m'n SV, en dat in kl*te weer
pi_25168957
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
pi_25168958
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak

pi_25169031
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
Daarom...

Ik brak bij het wegrijden bij HvW ook nog uit met de achterkant
pi_25169063
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
pi_25169102
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Maxxride62 het volgende:
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Waarom heb ik de SV650N gekocht?

- lag nog net binnen budget om nieuw te kopen
- ik hou van nakeds
- ik hou van V-twins
- ik vind de SV650/1000S gruwelijk mooi
- ik pas niet op een SV650/1000S
- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
- toen ik ging orienteren bij HvW om iets anders te kopen en eventuele inruilprijs van BMW ging ik er op zitten
- toen was ik gelijk compleet verkocht, ik zat lekker, vond het ook een hele mooie fiets
- toen werd de deal ietswat onverwachts gemaakt
- ik blij, Hans van Wijk blij, ouders minder blijk (4e motor in ruim een jaar tijd, iets met hobby en geldverslindend )
pi_25169136
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Didiot het volgende:

Waarom heb ik de SV650N gekocht?

- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
Goede reden

pi_25169164
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
Ik deed juist voorzichtig aan. Maar waarschijnlijk gewoon door net iets te vroeg het gas beroerd i.c.m. nat weer en nieuwe banden (is tevens ook de enige mogelijkheid )
pi_25169191
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Goede reden

Nou ja, ik bedoel te zeggen, ik had ervoor eigenlijk nooit serieus naar gekeken (en dus ook nog nooit op proefgezeten)
pi_25169198
Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...

Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:19:39 #141
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169264
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd

ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden

die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc

je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuur of zeg ik nu wat verkeerds
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169285
Het is een lekkere karakterfiets zonder te bruut, te lomp of wat dan ook te zijn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:22:27 #143
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169314
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...

Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169337
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef Maxxride62 het volgende:
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd

ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden

die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc

je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuur of zeg ik nu wat verkeerds
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
pi_25169372
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
De 1000 schijn idd ook vanaf stationair tot de toerenbegrenzer hypersportief te willen zijn. Iig een totaal ander karakter dan de 650
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:26:02 #146
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169380
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Didiot het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
hmmz..
kan je dat niet omlaten bouwen dan? het frame is het zelfde toch?
ik heb nooit echt naar de Naked gekeken, maar dacht zelf dat ie alleen de kap miste en dat je rechter op zat, oke als je rechter op zit moeten je benen ook meer ruimte hebben idd
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169482
frame is hetzelfde maar de zithouding (geometrie) is anders. Stuur is lager bij de S, steppies staan hoger en iets meer naar achter. De houding is daardoor een stuk sportiever dan op de N. Nadeel is dat als je langere benen heb je op de S voor geen meter zit...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:45:31 #148
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169680
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?

het lijkt of ze aardig het zelfde zitten



door het andere stuur zit je wel totaal anders

nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169884
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:45 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?

het lijkt of ze aardig het zelfde zitten
[afbeelding]
[afbeelding]

door het andere stuur zit je wel totaal anders

nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Vanaf het K4 model van de S zijn de steppies idd aangepast (ik spreek ook nog over de eerste modellen waar ik op heb proefgezeten). En tja, de nieuwe SV. Ik had ook een K5 SV650N kunnen kopen (had ook nog wel in het budget gepast) maar ik vind het zwarte frame en zwarte velgen helemaal niks
pi_25169915
Zwarte velgen op je zwarte K4 machine met zilveren frame kan ik me overigens wel voorstellen. Dat staat denk ik wel stoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')