Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMWquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.
Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?
Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMWquote:Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
Je kan ook je voeten op de duo stepjes zetten, dan lijkt het alsof je nog ''actiever'' erop zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik zal het even 1 keer voordoen.
[afbeelding]
Alsjeblieft.![]()
![]()
Ik wil de Laser DuoTech i.v.m. de sports-insert en legal-insert. Is gewoon superhandigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Maxxride62 het volgende:
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW![]()
![]()
Daarom...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
Waarom heb ik de SV650N gekocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Maxxride62 het volgende:
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Goede redenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Didiot het volgende:
Waarom heb ik de SV650N gekocht?
- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
Ik deed juist voorzichtig aan. Maar waarschijnlijk gewoon door net iets te vroeg het gas beroerd i.c.m. nat weer en nieuwe banden (is tevens ook de enige mogelijkheidquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
Nou ja, ik bedoel te zeggen, ik had ervoor eigenlijk nooit serieus naar gekeken (en dus ook nog nooit op proefgezeten)quote:
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...
Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef Maxxride62 het volgende:
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd
ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden
die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc
je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuurof zeg ik nu wat verkeerds
De 1000 schijn idd ook vanaf stationair tot de toerenbegrenzer hypersportief te willen zijn. Iig een totaal ander karakter dan de 650quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
hmmz..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
Vanaf het K4 model van de S zijn de steppies idd aangepast (ik spreek ook nog over de eerste modellen waar ik op heb proefgezeten). En tja, de nieuwe SV. Ik had ook een K5 SV650N kunnen kopen (had ook nog wel in het budget gepast) maar ik vind het zwarte frame en zwarte velgen helemaal niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:45 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?
het lijkt of ze aardig het zelfde zitten
[afbeelding]
[afbeelding]
door het andere stuur zit je wel totaal anders
nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |