Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze Z1000 is nog mooier
[afbeelding]
Ohquote:Op zondag 20 februari 2005 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.![]()
De controle met die zitpositie i.c.m. het hoge stuur maakt hem makkelijker handelbaar dan een hele lage supersport houding.
99% zit te verkrampt op zijn/ haar motor en rij je fluitend voorbij.
Zitten verschillende sproeiers bij. Alleen hebben ze Tovami opgebeld, en Tovami zei gooi maar de grootste erin (en dat was dus 155). Opzich loopt 'ie wel goed, behalve in hoge toeren, dan verzuipt 'ie een beetje in de benzinequote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Zat er trouwens bij je dynojetkit geen sproeier bij dan? Omdat je zei dat dat kitje speciaal was ontworpen voor de KLX..... als je dan nu een andere sproeier gaat steken verpest je de setup toch weer![]()
En dat is igg zwaar overtrokken.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:17 schreef Didiot het volgende:
Zo, net ff wezen rijden met de Kawa... nou ja, uurtje sleutelen en toen rijden dan
Bougie is verrot
Dus dinsdag maar ff twee bougies halen (1 reserve). Van het voorjaar ook ff met m'n zwager een kleinere sproeier erin zetten. 155 is echt veelste groot. Ik denk dat ergens tussen de 145 en 150 groot zat is voor de huidige setup...
Tweetakt dat is wat simpelerer ja, met een viertakt duurt het denk ik wat langer om hem te kleuren en is het afstellen een stuk moeilijker. Gelukkig is dit een 1 cylinder viertakt, dat maakt het weer simpeler dan een viercylinder.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij de 2-taktjes in mn jeugd () kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was
Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal
![]()
Wat'iz?quote:
Was die ene sc0eter die tegenover je oude rode Bandit stond gefotografeerd ook van jou?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je dan weer vrij volgende week Didiot?Ik ook
![]()
Bij de 2-taktjes in mn jeugd () kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was
Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal
![]()
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijdenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je hebt hem net laten servicen..
![]()
Daarom, m'n zwager kan goed sleutelen aan dit soort machines. Dus gewoon lekker samen met m'n zwager eraan kloten. Geen zin om hier weer een hoop geld aan uit te gevenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Is heel simpel sproeiertje vervangen, dus keertje lekker stoeien er mee
Dan is'ie toch niet kapot.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:33 schreef Didiot het volgende:
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijden.
En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.quote:Kan het SR dus ook niet kwalijk nemen dat ze het niet hebben gevonden.
quote:Maar ja, opzich is dit ook weer leuk. De hele beplating en tank zit letterlijk met ca. 12 bouten vast
Frame ligt iig binnen no-time bloot...
Hij is gaarquote:
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaanquote:[..]
En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.
Weinig werkquote:[..]![]()
Is het nu wel of niet veel werk:
Je kan het SR niet kwalijk nemen dat ze het niet gevonden hebben, en de beplating en tank ligt binnen no-time bloot.
Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SVquote:Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Juiste instelling
Helaas ben ik genoodzaakt om de 18000km wel te laten doen door een Suzuki dealer ivm garantieAnders doe ik ook alles zelf....
Lekker op mn pa's werk, motorheftafeltje, professioneel gereedschap, kacheltje en lekker warm
Plus een wasstraat voorzien van alle schoonmaakmiddelen
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks... zit gewoon aandacht te luisteren naar je![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:46 schreef Didiot het volgende:
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaan
Vervelend (voor je portmonnee)quote:Op zondag 20 februari 2005 14:48 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SV
Hoezo? Ik bedoelde aandachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |