quote:Op zondag 20 februari 2005 10:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeg rewimo, heb je m'n foto voor de wedstrijd al ontvangen??
Vooruit, ook hier de sokkenfarm maar ff spammenquote:
Het zou me niet verbazenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:21 schreef D70 het volgende:
Had mijn zoon net aan de telefoon,die is ook in emmen.
Ja zegt ie er liep er 1 rond met zo'n instalatie dat je de eierstokken van de vlinder er mee kan zien zitten zegt ie
Zou hij Ouwesok hebben zien lopen
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Sterker nog, ik weet het haast wel zeker
* vinger omhoog doetquote:Op zondag 20 februari 2005 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goeiemorgenWelke dwaas is er op zondag al om 7 uur bij dan?
ja hoorquote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:21 schreef D70 het volgende:
Had mijn zoon net aan de telefoon,die is ook in emmen.
Ja zegt ie er liep er 1 rond met zo'n instalatie dat je de eierstokken van de vlinder er mee kan zien zitten zegt ie
Zou hij Ouwesok hebben zien lopen
Ik heb zo'n beperking nog zelden iets goeds voor een foto zien betekenen op zich, maar goedquote:Op zondag 20 februari 2005 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ja zo zie je maar weer dat 550 ook nadelig voor een foto kan werken
Als de rest afgehandeld is heb ik dat topique inderdaad als bestemmingquote:Op zondag 20 februari 2005 19:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik verwacht straks je foto's dan ook, bij de nieuwe van mijn wit gevleugelde vrienden, in het macro topic Ouwesok
Mooie plaat,Puckzzzquote:Op zondag 20 februari 2005 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben tevreden met een macroshotje die ik heb gemaaktwel meerdere maar deze vind ik zelf het mooist
![]()
[afbeelding]
dit is de grote versie, die is veel mooier
http://members.home.nl/puckzz/sneeuwdruppelsgroot2.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |